ki mit tud

139 11 10
                                    

áh, ma van a ki mit tud napja. Nagyon izgulok, mit fognak szólni a többiek, mikor gitározni, és énekelni fogok, egész kora reggel gyakoroltam. Az ébresztőm elött már fel keltem. miután megszólalt az ébresztőm, neki álltam össze készülődni. Ma egy kék szoknyát vettem fel, hozzá egy barna övet, egy fekete pólót, és egy magasszárú fekete cipőt. Rendbe raktam az arcomat. megreggeliztem. Apu, még aludt igy csak egy puszit nyomtam a homlokára. Felkaptam a gítáromat és indultam is.

itt egy kép, hogyan nézett ki.

Nem találkoztam, ma sem senkivel a suliban menet, vagyis csak azt hittem, mert amikor egyszer csak hátra fordultam Sal, és Larry állt mögöttem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nem találkoztam, ma sem senkivel a suliban menet, vagyis csak azt hittem, mert amikor egyszer csak hátra fordultam Sal, és Larry állt mögöttem.

én: Wááááá!-ugrottam egy nagyot, a gitárt is majdnem elejtettem.

Larry: Jó reggelj Y/N, úgy látszik jó formában vagy, ha ekkorát ugrasz.-nevetett fel.

Sal: bocs, ha megilyesztettünk.-mondta, ekkor láttam náluk is ott volt a gitár, csak az enyémnek nem volt tokja, igy a hátamon cipeltem.

Larry: Nem félsz, hogy eltörik, ha nincs a tokban?-kérdezte, érdeklődve.

Én: jó reggelt nektek is. Nincs tokja, mert ezt a gitárt ugyebár saját kezemmel csináltam.-felelem, miközben sétáltunk tovább.

Sal: Ha holnap jó neked, akkor csinálhatnánk neki tokot.

Én: ez egy remek ötlet, már én is gondolkodtam rajta, csak egyedül nincs kedvem rá.

Larry: Majd mi segítünk!.

Ezután nem nagyon beszélgettünk. Be értünk a suliba. Travis rám sem mert nézni. Jól is teszi, ha ide jött volna, eszküszöm a gitárt törtem volna szét a fején. Oh inkább nem, mert a gitár értékesebb mint az ő élete!.-felnevettem.

Sal: Mi az Y/N?

Larry: Min nevetsz ilyen jól?

Én: áh csak, elképzeltem, hogy Travis ide jön, és szét verem a gitárt a fején, de ekkor eszembe jutott, hogy a gitár értékesebb mint ő.-könnyemet törölve mondtam el nekik.

Ekkor a két fiú is felnevetett. Mindenki minket nézett. Nem szeretem, ha néznek, de akkor kérdés is, minek jelentkeztem....mert megakarom mutatni mire vagyok képes. El mentünk a színjátszó teremben, már javában folyt a ki mit tud. Volt bűvész, volt hasbeszélő, és még csomó minden random dolog. Mi voltunk az egyetlenek akik hangszerrel jöttek. Elvonultunk egy helyre,és gyakoroltunk, meg be hangoltuk a gitárt.

Larry: Y/N, Sal ti mit adtok elő?

Sal: Én a sanity's Fall-tól a Singuar cimű költeményüket.

Én: én a Poker face-t fogom elő adni.

Larry: Azt nem ismerem.

Sal: Énekelni fogsz?

Én: Igen,

|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸 Where stories live. Discover now