The end

113 11 3
                                    

Lélek: Gyermekeim le győztetek sok akadályt, sok mindenen mentetek át, elvesztettetek sok embert.....

Ekkor oda futottam anyumhoz. Aki ki volt kötözve.

-Anya! ANYA! JÓL VAGY?!

-nyugalom Y/N!-mondta a lélek

-h-honnan tudod a nevem?

-mindenki nevét tudom. Sziasztok! Sal Larry Ash Ábi Travis! 

mindenki: ez hogyan lehetséges?

-én vagyok az aki Y/N-el próbát meg kapcsolatba lépni, sé veletek is álomban....

-Dereng valami, te vagy az az angyal aki megmentett mikor le ugrottam az álmomban.-mondta sal.

Velem is ilyen történt.-felelte Larry és Ash

velem is.-mondta Ábi.

-Igen megpróbáltam segíteni nektek, és azért tudtatok ide eljutni, nem hiszem, hogy emlékeztek arra amiket mondtam nektek igy elmondom.                                                                                                           Sal: Vigyázz a barátaidra mert csak ők vannak neked! És soha ne add fel.                                                  Larry: Mindig próbálj mosolyt csalni a többiekre, és vigyázz rájuk.                                                                 Ash: Tudom nehéz elfogadnod Y/n de fogadd el, mert a szíved mélyén szereted.                                     Travis: Meg kell esküdnöd, hogy segítesz nekik, igy a barátaid lesznek.                                                       Ábi: Kérlek keresd meg Y/N-t és hozd el ide őt. Régi és új barátadi lesznek.                                                Todd: kérlek gyere el ide amikor Sal elküld, olyat fogsz látni amire nem készültél fel, és megfogsz halni. de ne aggódj mert nem fog fájni, és élni fogsz.                                                                                            Neal: Gyere el Todd-dal, tudom, hogy fel akarnak majd áldozni, De meg fognak menteni.                   És végezetül Y/N: Sok barátot szereztél. De tudnod kell, hogy az életed nem tart sokáig...Meg tudlak gyógyítani, de ameddig a gonosz él, gyenge vagyok....                                                                           KÜZDENETEK KELL! SOK NEHÉZ DOLOG JÖN VELETEK SZEMBEN DE ERŐSEK VAGYTOK, MERT ÖSSZE TARTOTOK! Emlékeztek?-tette fel a kérdést a lélek.

Igen! És teljesítettük is!.-mindenki felet egyszerre, sirtunk, in anyukám mellet voltam, Sal oda jött hozzám, és a többiek is, egy kört alkottunk.

Lélek: Most, hogy vissza kaptam az erőmet Neal, Todd és Y/N anyukája, éledjetek.-ekkor össze tette a kezét, fehér villanás. Anyukám Todd Neal, ismét életben voltak.

-anya!-ugrottam a nyakába.

-kislányom! Végre anyunak hívtál.-borult a nyakamba. zokogni kezdett

-szeretlek anya!

-én is tégedet.-ekkor anyum a többiek felé fordult.- köszönöm, hogy a lányommal voltatok ilyen sokáig, nagyon aranyosak vagytok, tudtam, hogy jó barátokat választottál Lélek.

-mi? Lélek hozott össze minket??

-igen. én vagyok mindengyikötöknek az őrangyala. Láttam min mentetek keresztül és össze iletetetek, igy is ugy is találkoztatok volna, de nem biztos, hogy barátok letetek volna, de a többit azt már ti alakítotátok ki.

-jó ujra látni téged Todd.-fogot kezet Larry vele.

-Todd!!!!-ekkor neal a nyakába ugrott és megcsokolta. Mi csak tapsoltunk.( Igen Neal x Todd fiúk, és melegek, de nagyon aranyosak. 

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jun 04, 2021 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang