Buli Estélye

80 9 4
                                    

Elindulunk. Larry egy furcsa helyre vitt mindket, elég ismert volt a hely. Sokan voltak. Nem szeretem a tömeget, de be mentem a többiekkel.
Sal:Y/N jól vagy?
Én: I-i-igen, csak nem szoktam hozzá a tömrghez.
Larry:Gyertek menjünk ki.
Ash:Jó ötlet.
Én: KÖSZI, bocsi de nem szeretem a tömeget.
Ash:Meg szoktuk már.
Larry:Ash!
Én: Hagyjad Larry igaza van.
Sal:Tudjátok mit? Ash Y/N menjetek ki, kint is van hely le tudtok ülni. Mi pedig elmegyünk italokért.
Ash: rendben. De honnan tudod te ezt?
Larry: Voltunk itt, körül nézni. Enyi.
Én:Aham, rendben, gyere Ash. - elindulunk kifelé a két fiú pedig italért.
Ash: Miért áltatod magad? Miért hazudsz mindenkinek?
Én:miről beszélsz?
Ash: Tudod te azt. Csak adod magad. Hogy egy ártatlan gyerek vagy. De biztos más oka is van a dolgoknak, csak azt eltitkolod.
Én: Miről beszélsz? Ez zavaros nekem.
Ekkor megragadta a hajam. A földre húzott. A fejemet pedig. A hajamnál fogva felemelte.
Ash:Ne add itt a hülyét!!! Te vagy midnennek az oka! CSAK ELHIETET VELÜNK, HOGY ÁRTATLAN VAGY. BIZTOS, HOGY NEM. NEM VÉLETLENÜL KAPTAD A SEBEDET. BIZTOS!
én: Mi-mi-miről beszélsz? Ash engedj el ez fáj. Engedj el!
Lépteket hallottunk.
Ash:Ha bárkinek elmondod ezt, akkor megjárod!
Én:r-r-rendben.-elkedzett folyni a könnyem.
Egy lány jött oda.
Lány:Y-Y-Y/N?!
Én: Igen?-ekkor megfordultam.
Lány: emlékszel rám?
Én:e-e-ez nem lehet! Hogyan találtál meg??
Lány:nehez de sikerült!nagson hiányoztál! - ekkor megölelt.
Ash:Mégis kicsoda ez a lány?!
Lány:Uh.bocsánat Az én nevem Ábigél. Y/N r~gi barátja. És te ki vagy?
Ash:ash a nevem y/n bárátja.
Én: biztos..
Ash: tessék?!
Én:s-semmi.
Ábigél: rég láttalak, hogy vagy?
Én:ezt én is kédezhetném. Közel öt éve nem láttalak. Amúgy egészen jól vagyok... Sok mindent éltem át ebben a félévben, mióta ide költöztem.
Ábigél: ennek örülök. én is jól vagyok..
Én:biztos?
Ábigél:igen csak nagyon hiányoztál! Nehéz volt nélküled az élet.
Én: sajnálom, hogy ott hagytalak, nem tehettem mást...
Ábi:megértem...
Ash: és. Mit akarsz? A régi barátok akkor keresik egymást ha baj van.
Ábi:ebben igazad van. Eléggé nagy probléma van a sulinkban.
Én: és miért hozzám fordultál. És mi ez a probléma?
Ábi: azért mert te voltál az egyetlen aki ilyennekel foglalkozott.
Ash: MÉGIS MIT TITKOLSZ MÉG Y/N?!! - csattant fel ismét Ash.
Ábi: nyugodj le!! Elhiszem, hogy nem bízik egy ilyen lányban!!
Ash:ezalatt még is mit értesz?!- ekkor felált és ledintette a kezét.
Ábi elé álltam. Ki tettem a két kezemet, és Csatt elcsattant egy pofon. Ami nálam. Landolt.
Ábi:Te-te-te... CSITRI?! HOGY MERTED MEGÜTNI?!
Ash:mit mondtál te KURVA?!
Én:álljatok le l! Ash húzz a picsába mostmárt! - csattantam ki magából, soha nem viselkedtem így mégm nagyon felzaklattak a dolgok.
Én:ÜLJETEK LE! HA VISSZA TÉRTRK A FIÚK, EL MESÉLÜNK MINDENT. Bár ezt soha nem akartam felhoznim el akartam mindörökre felejteni.
Ábi:sajnálom... Jobban tettem volna, ha inkább félre hívlak..
Ekkor le ültünk, és nem szóltunk egy szót sem egymáshoz. Míg a fiúk vissza nem tértek. A nyakam iszonyatosan fájt. Attól, hogy Ash nem régi én fojtogatott még.
⌛Megérkeztek a fiúk. ⏳
Larry:... És ez történt...
Sal:értem. - ekkor megtorpant.
Sal:ki ez a lány? És miért vagytok ennyire csendben?
Ábi:Sziasztok Várszigeti Ábigél vagyok. Y/N barátja a régi iskolájából.
Sal:Helló Ábigél én Sal Fisher vagyok, de a barátoknak csak Sally Face.
Larry:Helló Little girl! Az én nevem Larry Jonshon, de hívj csak Larry-nak.
Ábi:örvendek srácok. Elnézést Sal, ha nem nagy probléma a kérdésemre felelned. Miért hordasz maszkot?
Én:Ábigél...
Sal:Hagy csak Y/N. Ábi nekem egy sab van az arcomon, nagyjából olyan mint Y/N-é.
Ábi:értem, sajnálom, hogy rá kérdeztem.
Sal: Semmi gond. De mit keresel itt?
Én:ez még nekem is homályos. Kérlek mesélj.
Ábi:el is mondom. Szóval a mi iskolánkban nagyon fura dolgok történnek. A gyerekek betegek lesznek egy ételtől, a tanárok folyton valami szektáról beszélgetnek egymás között. Valami istenőlő szekta. És emellett a lány mosdóban egy fiú szellem kísért. És ezekért a dolgokért fordultam Y/N-hez, mert ő foglalkozott az ilyen dolgokkal nálunk. Ezért is közösítették ki, és bántották. De végig mellette álltam. Míg nem többé nem jött iskolába. Ez már vagy öt éve. És jah, ezek a problémák pár hete történtek.
Sal:értem. Ezekről, mi~rt nem meséltél?
Én:ez az egyetlen egy dolog amit magam mögött akartam hagyni...
Ash:fojamatosan csak titkolozól Y/N! NEM LEHET BENNE MEGBÍZNI!
Ábi:Fejezd be! Y/N nem véletlenül nem mondta el nektek! Örökre elakarta felejteni. Nehéz volt neki, és nekem is!
Larry:ez durva. Akkor Y/N te olybá vagy mint Todd körülbelül?
Én:meglehet....foglakoztattak az ilyen dolgok engem.
Sal:Y/N én mindig is bíztam benned, és most sem ingott meg a bizalmam. Ash, kérlek ne legyél ilyen.
Ash: Sajnálom, egy kicsit elhamarkodottan döntöttem.
Én:Értem. És köszönöm Sal, és mindenkinek, hogy ki nem hagytok egyedül engemet.
Ábi:Ez természetes
Midneki:Igen. Soha nem hagyunk magadra.
Ekkor elkezdtünk inni, egy kicsit ism~teltem sokat ittam. Már Sal elött táncoltam. És ő is élvezte, ahogyan észre vettem.
Larry:Huh figyu... Szerintem induljunk el haza. Sokat ittunk már.
Én:Rendben. - felnevettem.
Elindulunk a kocsiba, én és Sal leghátul ültünk.
Sal oda súgta ezt: Y/N~~~
Én:igen?
Sal:Van ma kedved rá?~~
Én:Igen~~~
Ekkor hosszan megcsokoltuk egymást. És majdnem bele is kezdtünk
Larry hátra szólt.
Larry:Gyerekek, fel ne faljátok egymást. Várjátok meg, míg haza nem érünk.
Ábi: nem. Is tudtam, hogy Y/N-nek van barátja.
Ash:Igen, egy ideje van már neki.
Tovább utaztunk, haza estünk. Sal az ölébe kapott, hosszan megcsokolt, és el mentünk a szobába.
__________________________elnézést, hogy ennyit késett ez a rész. Kicsit elfoglalt voltam. A suli nagyon nagyon, lekötött. De hamarosan hozom a kövi részt. És sajnálom, hogy ilyen rövid lett.

|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin