itt volna a vég?

69 9 5
                                    

Be léptünk az iskola ajtóján. Mindenki le volt döbbenve. A hely lepukkant volt. Nem is lepukkant, hanem a hideg rázta az embert ha rá nézett erre az egészre. 

Ábi: Mi a fene történt az iskolámmal?

Ash: Uhg! Ez a szag! ki kell mennem.-Ash ki rohant, hallotuk ahogyan öklendezett

Larry: Nekem nagyon nem szimpatikus ez a hely.

Sal: nekem sem, ez a szag. És mi ez a földön, egy szalámi?!

Ábi: Helyedben eldobnám, 

Sal: Miért?

Ábi: van egy olyan teória, hogy az egyik tanárnőnk készítí és ember húsból, ezért tüntek el a gyerekek. Mellete én jártam a házában Y/N-el.

Én: tényleg mikor?

Ábi: Az elött egy héttel még mielött örökre elmentél volna.

Én: Ahham... De akkor nagyon megilyedtünk és senkinek sem szoltunk.

Sal: oké, akkor ezt inkább vissza teszem ide.

Én: szerintem is jobb ötlet.

Ekkor egy árny jelent meg elöttünk. egyre csak közeledett, és Sal mellé húzodtam, ő megfogta a kezem, megnyugtató volt, hogy mindig számíthatok rá. Az árny egyre közeledett. Egyszer csak elérte a fényt.

Én: Todd?!

Todd:.....

Sal: bocsánat, hogy késtünk, csak volt pár dolgunk. de hol van Neal?

Todd: Hallotam az üvöltéseteket.....csukjás embereket....

Ábi: Oh ne, akkor el kezdődhetett. Ki ez a Neal barátotok, milyen ?

Sal: Kedves, megértő segítőkész, egy tiszta lélek. De miért.

Ábi: Nyisd ki Y/N a könyvet, annál az oldalnál amikor feljegyezted miket kérdezgettek a tanárok.

Sal: Mióta figyeltétek meg őket.

Ábi: Ha úgy nézzük, még mielött Y/N elment, egy évvel azelött kezdtük el. 

Én: Megvan!

Ábi: olvas fel.

Én: rendben, Azt irtam ide. " Furcsa egyre furcsább, a tanárok mostmár sok mindent kérdeztek tőlünk, de ez még furább. Azt kérdezték, tiszta a lelked? Megbántad a bűneidet? Mindig segítenél a társaidnak? 

ÁbI: Neal barátotok nagybajban van!

Larry: Nem értem, nem értem! Ha tudtatok mindenről, miért? Miért nem csináltatok valamit.

Én: Larry, 11 évesek voltunk, senki nem hitt volna nekünk, nem tehettünk mást, vigyáztunk magunkra, és feljegyeztük a dolgokat.

Ekkor vissza tért Ash. Kettő gitár volt nála.

Sal: Azok minek?

Ash: Én és Todd egy hete neki álltunk, és felturboztuk a gitáraitokat. Sal Y/N rajtatok a vliág szeme.

Én: Nem! Rajtunk a világ szeme. Mentsünk meg mindenkit.-ekkor megcsörrent a telefonom.

Én: Hallo?

Anya: Hol vagytok?

Én: a-anya. A sulinkban a régiben, és te hol vagy?

Anya: Én is ott vagyok....

egy hang: Nem meg mondtam ne fecsegj!

Én: Anya, mitörténik ott? Anya jól vagy?!

Hang: anyád most nem tud peszélni, jelenleg alszik.-ekkor le rakták a telefont.

|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸 Where stories live. Discover now