Vallomás

136 13 6
                                    

Másnap reggel, Sal kezei közt émredtem. Most már nem voltam zavarban. Oh. Ma van a születés napom is... Szombat van( az előzöben elirtam, ezen a szombaton-t akartam írni)
Nem volt kedvem ünnepelni.. És nem is lesz. Egy ilyen esemény után, hogy is lenne. Remélem Sal és Larry is megérti. Ekkor óvatosan ki bújtam Sal kezei közül. El mentem a gitáromért és ismét játszani kezdtem halkan azt amit tegnap este. Imádtam ezt a dalt. Sal elkezdtett mocorog i. Abba hagytam.
Sal:X/N, fogytasd kérlek.-mondta álmosan.
Én:R-rendben,. - ekkor elkezdem ismét. Sal felület az ágyon, elment a gitárjáért. És adott hozzá egy kis aláfestőt. Reggel volt, de egyiküket sem zavarta. Csak zenélgettünk. Vidámabb lett a kedvem. Elkezdem szívem mélyéről ki engedni a hangomat. És énekeltem
Énekeltem szabadon, minta nem lenne holnap, nem lenne másnap. Szerettem mikor így énekelhettem. Szabadnak éreztem magam. Be csuktam a szemem. És hagytam, hogy az érzelmek adják a hangomat a dallamhoz. Amikor végeztünk, ismét nedves lett az arcom.
Sal:Nagyon szép ez a szám. Hol tanultad meg?
Én:Apum tanította kiskoromban... - feleltem, ekkor megforditottam a gitárt, amibe bele volt karcolva ez: 2008.04.16. Y/N és apukája első gitár készítése. Y/N használd egészséggel ezt a gitárt.
Sal:Mi van rá írva?
Ekkor feláltam, és oda adtam neki.
Én:Tessék nézd meg. És ha szeretnéd próbáld ki.
Sal:Nem bánod?
Én:NEM. Addig el megyek össze készülődni, de ne less mikor öltözök!. - kötöttem a lelkére.
Sal gondolata: Micsoda gitár, soha nem láttam. Ilyen szép kidolgozást. Y/N és Arnord sok időt ölhetett bele.
Y/N személyében vissza.
Ez után a bondat után ki mentem. Elindultam a fürdőbe menet közbe össze találkoztam Hanry-vel.
Hanry:Helli Y/N. Öszinte részvétem.
Én: H-hello Hanry.....h-hogy van ma reggel?
Hanry: bánatosan. Mert meghalt a barátom.
Én:nekem meg az apukám...
Hanry: Sajnálom nem akartam fel hozni a témát. Amúgy Y/N.
Én: semmi gond. Igen?
Hanry: Mi van közted és a fiam között? Róbert mesélte, hogy látott titeket a folyosón amint.
Én: Hanry.. Ezt még én sem tudom.
Sal a szobából: AAPAAAA! NE FAGGASD Y/N-T. AMÚGY MEG RÁNK TARTOZIK.
Hanry: Jolvan fiam.
Ekkor felnevettem.
Hanry:miaz?
Én:minta csak magamat, és apámat hallottam volna. - ekkor elkomorodtam.
Hanry: most megyek ha nem baj. Van még pár elintézni valom.
Én:rendben.
El jutottam a mosdóba, a hajamat megfésültem. Elöl hagytam kettő nagyobb tincset. A többit felkötötte. Feltettem a maszkot. Most nem tudom miért de úgy éreztem azt kell fel tennem. Ekkor ugrott be. Holnap lesz a-apa temetése. Ott lesz a--Andrey, mi kérdezhetem, hogy mégis mit tett, mi a célja.
Amint végeztem vissza mentem a szobába. Előkerestem egy sötétkék pulóvert. És egy fekete nadrágot.
Én: Sal ne less!
Sal: Rendben. - de nem hallgatott rám. Éreztem, hogy néz valaki, hátra kaptam a fejem. Sal gyorsan elkapta.
Oda sétáltam Sal-hoz úgy a hogy voltam. Póló nélkül. Cipőre vágtam a két kezem.
Én:Sal!
Sal:Tudom, tudom de nem tudtam megálni.
Ekor össze fontam a kezem. Elvörösödtem. Sal felált. Meg fogott és le terített az ágyra. Mit egy pólót. Felém hajolt, és el kezdte a nyakamat csokolgatni.
Én: S~s~Sal... ' ez volt a gyenge pontom. Ekkor az ajtó nyílt.
Hanry:Fiatalok gyertek... Uh asszem valamit megzavartam. Na akkor én mentem. Sak óvatosan.
Sal:apa.
Én felnevettem. Amint be csukta az ajtót, átkaroltam Sal nyakát, és közel húztam magamhoz. A szemébe néztem.
És ezt mondtam.
Én:Szeretlek Sal! Teljes szívemet elraboltad, már akkor mikor találkoztunk.
Sal: Te meg az enyémet! Szeretlek Y/N. - ekkor hosszan megcsokolt.
Idő ugrás( nyugi nem volt semmi)
Sal be fogta a szemem, és ki vezetett a fa házhoz.
Larry: Meg jött a gelre pár. - nevetett fel.
Sal:Igazad van.
Kédőn néztem rájuk. Ott volt Todd Larry és Ash.
Sal: Y/N. Fél tehetek egy kérdést?
Én:Persze.
Sal: Huh. Leszel a barátnőm?
Le sokoltam. Egy fél percre.
De utána.
En:Igen!-Sal nyakába borultam. Le kaptam róla a maszkját. És megcsokoltam
Larry: ye. Egy ej pár.
Tidd: Ez gyors volt.
Ash:ja.
Larry:közöttük már egy ideje volt valami.
Ash:komolyan?
Todd:miért nem mondtátok el?
Larry:ez az ő dolguk volt. Amúgy elkezdhetjük?
Én:mit?
Larry:tudom, nem akartál, de gyertek fel a fa házba.
Ekkoe fel mentünk, fel volt díszítve, nasi, pia alkovolos. És még sok minden amivel elülthettük az időt.
Én:NEM kellet vola Srácok.-ekkor átöleltem mindegyiket.
Larry:Gondoltuk jól esik. Még azok után is.
Todd:Mi után?
Ash:Megint le maradtunk.
Larry: el mondjam én Y/N?
Én:n-nem kell. Majd én.
Ash: De mit?
Én: A-a-az apukám meghalt, egy balesetben..
Todd és Ash le fagyott, csak maguk elé meredtek
Ash:őszinte részvétem. Sajnálom, hogy fel hoztam.
Todd:Sajnálom, nem kellet volna.
Én:nem semmi gond, egyszer úgy is rá jöttél volna.
Larry:el mondod a többi dolgot? Amire tegnap jöttünk rá?
Én:i-igen.... - ekkor el mondtam nekik mi volt. A könnyem csak úgy folyt. Amikor a végére értem a maszkot is le vettem
Ash:ebben biztos vagytok? Lehet csak a frászt akarja rád hozni.
Todd:Van valami benne.
Larry:ez nekem is végig futott az agyamon. Akkor de utána. A bizonyítékok. - ekkor tovább meséltem.
Ash: Uh ez beteg!
Todd: Egyet értek.-ekkor feláltam és el sétáltam egy üveg piáért.
Sal: Y/N?
Én:Huh, nehéz napom volt tegnap, és igen undorodom a oiátol, de hát ne menjen kárba. - nevettem fel. Ekko. Larry is felált és ő is vett egy üveggel. Sal is. És el kezdtünk inni.
De elötte koccintottunk.
Sal, Larry Ash, Todd:Boldog 26. Születés napot Y/N.
Én:Köszi srácok! jobb barátaim nem is lehetnének.
Ekkor egy üzenet jött.
Larry:NEM nézed meg?
Én: NEM. Ekkor elő vettem a telómat, és ki kapcsoltam hosszan.-igy ni, ezen az egy napon senki sem zaklathat!
Larry:Tudod. Mit. ~n is ki kapcsolom.
Sal:Detto.
Ekkor mindenki ki kapcsolta a telefonját.
Egész este. Ittunk, játszottunk és dumáltunk. Az idő el. Ment nagyon, és én meg be rúgtam de cefetül. De. Nem csak én. Mindenki, mindenki úgy ivott, és szórakozott mint hogy ha semmi baj nem lenne az ég világon. Annyira be voltam rúgva. Hogy el kezdtem vetkőzni. De Sal át ölelt. Hogy ne most. Ekkor a többiek, el kezdtek nézni minket.
Larry: Halljááátok sráácok?. Hagyjuk a gerlee pááárt magukra.
Todd:Benneww vagyok!. Na mi mentünk srácok! Ekkor el mentek(Larry Todd Ash)
—--------–---------------—
Na igen, itt van vége ennek a résznek, a kövi már gondolom tudjátok melyik lesz. Igen igen a +18 hamarosan érkezem is vele. Amm nem fura, ha Y/N 16 évesen veszti el? Remélem nem gond. Vagy inkább nem ideális, az apja után. Még nem Tom. Mit hoz az eszem. De majd ki derül mit írok. De szerintem azzal a résszel. Mgé várok egy kicsit.

|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸 Where stories live. Discover now