Másnap reggel szólt az óra. Derég *hallottam.* felületen az ágyon, rá pillantottam. Még korán van, de se baj legalább, mindenkit feltudok kelteni, és rendbe szedni magunkat.
Óvatosan elkezdtem rázni Sal-t.
Én:S-Sal, ébredj.
Semmi válasz.
Én:Sal, ébredj!
Semmi válasz. Ekkor fogtam magam és rá ültem a combjára. És oda hajoltam az arcához.
Én: Sal éébredj!
Megcsókoltam.
Sal:J-Jó reggelt Y/N.
Én:Csak, hogy felkeltél- Nevetettem fel.
Sal: Egy csóknak csak nem mondhatok német. - nevetett fel ő is. Ekkor vissza csókolt. Ah. Még mindig iszonyat jól csókol. Ma egy kicsit pihi van. Legalábbis félig meddig. Mert megyünk év záróra.
Én: Sal, megyek feleltem a többieket.
Sal:Nem kell, kelnek majd ők, maradj még itt mellettem.
Én:De.de elfogunk késni. - elvörösödtem.
Sal:Akkor majd este.-nevetett fel. Ekkor el esett mire gondolt. Olyan piros lettem mint egy paradicsom.
Én:h-h-hmmm.-bologattam. Eltelt egy kis idő midnneki felkelt. Neki álltunk készülődni. Éppen készen volta. Le hajoltam a cipőméet. Mikor egy reccsenés.
Én: Oh bakker!
Sal:Miaz?
Larry:Mi történt?
Én: kell egy másik nadrág. - nevettem fel.
Sal:Csak nem? - nevetette el magát. Gyorsan vissza rohantam a szobába. Pár perc múlva.
Én: OH EZ NEM LEHET IGAZ!!
Sal:Miaz?
Ekkor ki léptem. Egy nagyon rövid szoknya volt rajtam.
Sal: N-n-nem rövid ez, egy kicsit?
Én:D-d-de az, de nincs más.
Sal: Biztos?
Larry: Elfogunk késni.
Ash: Ja, de Y/N, ez tényleg rövid egy kicsit.
Todd/Neal: ne hajolj majd le. Mert akkor mindent ki teszel.
Sal: SRÁCOK!
mindneki: Bocs. Haver.
Én: na mindegy, esünk túl rajta. Indulás.
Be szálltunk a kocsiba. Már most kínos volt, mert amint be szálltam a szoknyám már is fel gyűrödött. Sal húzta le. Amitől teljesen zavarba jöttem. Elindulunk a suli felé. Amint oda értünk, megpróbáldam óvatosan ki szállni. Pehkemre, most kezdett el fújni a szél.. Már azon törtem a fejem, hogy a akadályozzam meg, hogy a szoknya fel libbenjen. Mikor hátulról éreztem valamit. Oldalra fordítottam a fejem.
Sal ölelt át.
Sal: így nem libben fel a szoknyád. Nem akarom, hogy mindenki téged lessen. Te az enyém vagy.
Én:Ssal. Köszönöm.-teljesen elpirultam. Így mentünk oda ahol gyülekező volt. Sal végig figyelt rám. Míg nem egy hang.
Travis: hello srácok.
Sal megfordult. Gondolatom: Bakker, ha jön egy szellő, akkor nekem anyi. - pont ezen agytaltam. Amikor váratlanul jött is egy szél. Olyan gyorsan a földre fogytam mint még soha. Éppen elkésve. Mert éreztem valaki valaki végig nézte az egészet. Szememmel az embert kerestem. Nem kellet sokat.
Sal: Mit szeretnél Travis?
Travis nem válaszolt. Elbambult.
Sal:Mit nézel annyira?
Travis!: S-Semmit.
Sal hátra kapta a fejét. Látta a földön ülök. Ekkor le esett neki, mi történt. Ki kelt magából teljesen.
Sal:TRAVIS!
Travis: csak egy szoknya fellibenés. Minden srác megnéztem. Szerintem. - felelt Travis, és el fordította a fejét zavarában. Most én is elvörösödtem. Attól, hogy avalki be látott a szoknyám alá. De senki sem volt körülötrünk. CSAK Ash, Larry, Todd Neal Sal Travis és én voltunk, egy külön csapat a többiektől
Ekkor esett le. Travis nézte végig az esetet. Feláltam, nem törődve azzal mi látszik ki és mi nem. Oda mentem Travis-hoz, még mielött akármit is mondhatott volna, be álltam Sal elé és, CSATT!
Én: travis! Nem illik be lesni egy lány szoknyája alá!
Sal: pont erre készültem.
Megfordultam meglibbent ismét a szoknyám. Sal szemébe néztem egyenesen.
Sal: S-Sajnálom.
Én: NEM kell semmit sajnálni. - le vettem Sal maszkját és megcsokoltam. Utána vissza csatoltam rá.
Oda fordultam travis hoz.
Én: Travis figyelj oda mit cselekszel. Most vannak barátaid, ne veszisd el őket.- közelebb léptem hozzá, a szemébe néztem. - tudom, milyen egyedül lenni, és meg kapaszkodni az egyetlen lehetséges darabba.... Ami bármikor le eshet, ezért kérlek gondolkodj elöbb, hogy mit teszel.
Travis:R-R-r-r-rendben.
Sal:Azta, ez aztán igazán bölcs volt Y/N. - Átölelt.
Én:K-köszönöm.
Vége lett a beszédnek. Ki kaptuk a bizonyítványokat.
Én: akkor indulunk is haza?
Larry:Igen, de eutána el megyünk ünnepelni.
Sal:Minek?
Todd:Jah, minek?
Ash: azért, hogy mindenki át ment, és mert miért ne. Itt a nyári szünet.
Én: Benne vagyok, de akkor fel veszek avalami jó ruhát-nevettem fel.
Sal: akkor majd a szemem le sem veszem rólad:nevetett fel, és végig nézett rajtam. Teljesen elvörösödtem.
Larry:Sal!teljesen zavarba hozod Y/N-t. Nézd meg olyan mint egy paradicsom.
Én: E-e-ez nem is igaz!
Ash: De igaz!
Én:Ash!
Ash:Igen?
Én:Vegyél fel valami szexit te is. Ha én is be adom a derekam.
Ash:Benne vagyok.
Larry: Na akkor lesz mit néznem egész este.
Sal:egyet értek.
Ash és én elvörösödtünk. Nagyon.
Én:Akkor indulás, haza! É sutána meg arra a helyre ahova Larry visz minket.
Ekkor be szátunk a kocsiba. És el mentünk haza. Le pakoltunk. És neki álltunk készülődni. Egy ideig eltartott, le tusoltunk elötte. Még jó hogy, 2 fürdő szoba van.
Neki álltam fürdeni, és közben dudolgatni. Nem vettem észre, hogy avalki be nyit. Így tovább dalolásztam. Egyszer csak egy hang, és a zuhany függönyt elránrották. Nagyot sikítottam. Utána ki nyitottam a szemem.
Én:S-Sal a frászt hoztad rám!
Sal:Bocsi, csak gondoltam be szállok fürdeni melléd~~. - nevetett fel. És el kezdett vetkőzni.
Én: Gy-Gyere.
Ekkor be szállt mellém. Le fürödtünk közösen, teljesen zavarban voltam. Micsoda kocka has! Nem történt semmi, de lehet történt volna, ha lett volna időnk, de nem volt. Gyorsan le fürödtünk, és neki álltunk öltözködni, fél óra múlva, Ash és én ki léptünk a szobánkból, a fiúk már készen voltak. Mindegyiken egy szmoking. Nagyon jól néztek ki. És mi pedig ki léptünk:A fiúk csak nézték minket. Nem szóltak egy szót sem. Egyszer csak el eredt az orruk.
Ash:Nah már csak ez hiányzott-nevetett fel.
Én:Ja, nem gondoltam volan, hogy ilyen jól nézünk ki. - felnevettem én is és kacsintottam egyet Sal-ra. Akinek csak ennyi kellet. Elájult.
Én:Uh, asszem túl löttem a célomon. - oda futottam Sal-hoz. Felsegítettem.
Én:J-J-Jól va... - nem tudtam be fejezni a mondatom mert Sal le kapott. Meglepett. Hogy egy ájulás után ily gyors magához tér.
Larry:Akkor mi se maradjunk le. - oda lépett Ash-hoz és le kapta. Miután ezzel is meg voltunk elindulunk a helyre.
--------------------------ennyi lett volna, remélem tetszett. Hamarosan jön a következő. Remélem tetszetenek a rajzok. Írok egy másik storyt is, aki szereti a Narutot, annak tetszeni fog. Bocsi, hogy ennyit késtem vele, csak sok a dolgom
VOCÊ ESTÁ LENDO
|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸
FantasiaBevezetés: egy gyerek be költözik az adison Apartmanba aki y/n( saját neved) és össze ismerkedik pár emberrel, a többi a story öl derül ki. Ha hasonlítanak valaki storyjára, sajnálom, de erőt kellet vennem magamon, hogy ezt ki tegyem, mert félek ki...