Régi Suli...

84 12 2
                                    


Sal hosszan megcsokolt és el mentünk a szobánkba.
Ekkor jutott eszembe Ábi.
Én:S-Sal.
Sal: Igen?
Én: Ábinak, adok cuccokat, mindjárt jövök. - ekkor kiszáltam az öléből.
Sal:De ne tartson sokáig. - le vette a polóját.
Gondolatom: grrr azok a kocka hasak. És ah, a csókolása.- teljesen be indultam.
Át siettem gyorsan Ábihoz pár cuccokkal.
Én: Szia Ábi, hoztam pár dolgot neked, a fürdőt nyugodtan használhatod. Mindenki el lesz foglalva. Senki sem fog rád nyitni.
Ábi:Köszi Y/N. Úgy látszik izgalmas estéd lesz. - felnevetett.
Én: Meglehet. Uhm, jobban jársz ha zenével alszol. - felnevettem és elvörösödtem.
Ábi: Rendben. - felnevetett. - nem hittem, hogy ennyire komoly a kapcsolatotok. Y/N, ha nem bunkó kérdés te még..
Én: Nem, már nem vagyok szűz.
Ábi: komolyan??
Én:Igen. - teljesen elvörösödtem. - és te?
Ábi: én sem.
Én:Tessék?! Akkor lesz egy beszélgetésünk holnap, be számolunk egymásnak sok mindenről, most viszont mennem kell mert Sal eléggé türelmetlen tud lenni ilyen téren. - nevettem fel.
Ábi:rendben. Akkor holnap beszélünk. További jó szórakozást.-felnevetett ismét.
Ekkor ki léptem a szobából, el mentem a konyhába, be vettem egy pirulát és vissza mentem.
Sal: azt hittem már nem jössz vissza. - elindult felém. Neki lökött a falnak. Én nem is tiltakoztam.
Sal:Be vetted a gyógyszer?
Én: Igen.
Sal: Akkor kezdhetjük. - felnevetett. Fél kapott az ölébe. És megcsokolt. Amint be fejezte a nálunk is ki folyt. El vitt az ágyig, le dobott rá. Én felültem, amilyen gyorsan csak tudtam ki is bújtam a ruhámból. Sal rám dölt. És el kezdte a nyakamtól egészen a mellemig csokolgatni. Amint ezt be fejezte. Én kényeztettem.
Nem nagyon bírtunk magunkal úgy, hogy bele is kezdtünk. Sal nem is habozott belém hatolt.
Én: Ahhh~~~~
Sal csak nevetett. Elvörösödtem.
Sal: nyugalom Y/N, ne párázz.huh~~~
Én: N-n-em parázok nya~~~
Sal: Szerbusz kóbor cica, most moresre tanítanak.-ekkor nagyot döfött rajtam.
Én: ahh~~nyahh~~
Egy ideig folytattuk. Nagyon bele lendültünk, hangosan nyögtünk, és leheltünk. Olyan egy és fél órán keresztül ment ez. Amikor be fejeztük.
Felültem az ágyon.
Én: Sal, van kedved megint velem fürdeni?
Sal:nem kérés. - felkapott az ölébe úgy vitt el a fürdőig.
Be nyitottunk. Szerencsére senki nem volt bent. Engedtünk meleg vizet és bele feküdtünk, ismét Sal. Karjában voltam. Ez nagyon megnyugtatott. Egy ideig így voltunk. Mikor nyílt az ajtó. Be lépett valaki.
Ábi:Áh! Bocsánat, bocsánat, nem tudtam, hogy foglalt. - gyorsan ki is ment
Én és Sal össze néztünk.
Felnevettünk. Ábi kintről.
Ábi: Ez nem vicces! Szolhattatok volna, hogy tusoltok. Közösen.
Én: Bocsi Ábi, mindjárt végzünk. - megcsokoltam, Sal-és ki szálltunk, fel vettük a köntöst. Eközben Ábi gondolata:Bakker, ennek a Sal-bak milyen jó teste van, nézd, mit kap Y/N, amiért anyit szenvedett, jó barátokat, és egy irtó helyes pasit. Nem is tudom, nagyon nem zavar, de fura egy csöppet, na mindegy.
Ekkor ki léptünk a fürdőből, vagyis csak Sal mert én a kezében voltam ismételten. El mentünk a szobánkba.
Sal:Mi baja van Ábinak?
Én:Hogy érted?
Sal:Nagyon furán nézett ránk. Vagy inkább rám.
Én:hát én is megbámúlnék egy szép fiut akin nincsen póló. - ekkor oda léptem hozzá és megcsokoltam.
Sal csak vissza csókolt. Gyorsan fel kaptam egy melltartót ezután. Utána az alsóneműmet. Egy haspulcsit, és egy rövid nadrágot, az idő olyan kellemesnek látszott, így hát ki mentem. Sal csak nézett nem értett engem.
Én:Ki megyek levegőzni.
Sal:Rendben.
Ki mentem. Ki ültem az erkélyre, az idő meleg volt. Késő este, de nagyon jó idő volt. Kint ültem és gondolkodtam.
* vajon mit hoz a holnap. Mi lesz velünk. Inkább velem. Vissza kell mennem a régi iskolánkba. Ahol bántalmaztak és megvetetettek. És emellett anyum is el fog hívni valamikor minket. Tényleg vele vajon mi lehet.*éppen ezen gondolkodtam amikor ajtó csukodást hallottam, Ábi ott is termett mellettem.
Ábi:fáj a nyakad?
Én:-m-miért kérded?
Ábi: ne játszd meg magad. Láttam, hogy Ash folytatott.
Én: Jól van.. Meg maradok.
Ábi:miért hagyod, hogy ezt tegye veled?!
Én: nem szoktam, hagyni magam. De nem akarok feszkot.
Ábi:Hogy van a szemed? Tudnak róla.és ez a szem kötő?
Én: A szemem jól van. Igen tudnak az esetről. A szemkötőt Sal vette még nekem.
Ábi:Nagyon jóba vagy vele. Mióta ismered?
Én: Egy éve. Ábi nem akarok semmit, de ez a sok kérdés
Ábi:Bocsi, de nagyon régen beszéltem veled. Uh tényleg, holnap kéne el. Menni a suliba.
Én: ettől féltem. Nem akarok vissza menni.
Ábi:elhiszem. De nem lesz ott senki sem.
Én:Biztos? Megigéred?
Ábi:Igen. Na de most menjünk le feküdni. Holnap korán indulunk.
Én:rendben. - ekkor be mentünk, én be mentem a szobámba, Sal már aludt, be bújtam mellé. Nem jött az álom a szememre. Sokáig fent voltam, a régi emlékek gyötörtek. Egy kis időmulva végre el aludtam.
--------------------------
Bocsi, hogy eddig tart, de nagyon nagyon sok a dolgom. Nem tudok időt szakítani. Sokat kell tanulnom. De hamarosan ismét sokat fogok írni. Amint megkezdődik a nyári szünet. Addig is, lassabban, de haladni fog a story. Addig is bai bai

|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang