Ismét Egy összetűzés,utált személy...

135 13 6
                                    

Kedd! Kedd után... Szerda!

Szerdai nap.

Áh bakker az a vekker utálom, utálom, soha nem hagy pihenni... na mindegy essünk túl a mai napon, ami nehéz lesz, úgy érzem. Ekkor oda sétáltam a szekrényemhez, de elötte meg néztem milyen idő lesz ma 30°, "nem is rossz, akkor már tudom mit veszek fel."-futott végig az agyamon, és elkezdtem vadul keresni a szekrényemben mire a kezembe akadt.

Egy fekete egyberuha, egy egy kockázott harisnya, és egy lila kiskabát. " ez tökéletes lesz!" Gyorsan felvettem, elmentem megfésülködtem, fogat mostam, be nyomtam egy szendvicset, be pakoltam a táskámba a kaját és indultam is. Ki értem az ajtóhoz." HMM Sal sehol" Akkor megyek és felkeltem, az idő: 7:15, nem rossz.

ekkor el sétáltam Sal-ék lakásához. Be kopogtam.

Henry: Hello Y/N.

Én: H-hello Hanry!

Hanry: gondolom Sal-hoz jöttél, gyere be, a szobája tudod merre van igaz?-nevetett rám.

Én: I-igen, köszönöm.

Elindultam Sal szobája felé. " Oh csak rá ne nyissak miközben öltözködik mint ő a multkor rám"-futott végig az agyamon, igy be kopogtam. választ nem kaptam, igy félve be nyitottam. amit láttam: Sal az ágyban volt még, és aludt, oda sétáltam hozzá és megnéztem. "Milyen aranyos mikor alszik!

Sal: Y-Y-Y/N, szeret.......lek....

Én gondolatom:......lehet ezt nem kellet volna hallanom, most már mindegy.

Én: S-Sal! Sal, ébresztő! elkésünk a suliból.

Sal: Hm? k-k-kiaz?

Én: Y/N bagyok!-hajoltam feléje és egyenesen a szemébe néztem, elkezdtem mosolyogni. A hajam bele logott az arcába.

Sal: H-Hello Y/N-köszönt vissza miközben a hajamat babrálta.

Én: Sal! kelj ki az ágyból, mert elkésünk.

Sal:-m-máris! Amm Y/N Hallottad amit az elöbb motyogtam.

Én: Mi-mire gondolsz?-kaptam el a fejem.

Sal: N-nem fontos, most viszont kérlek fáradj ki, vagy takard el a szemed!

Én: Még-mégis mi....

Ekkor Sal ki takarta magát, n-nem volt rajta poló!

Én: S-Sal!.-gyorsan a szememhez kaptam és eltakartam.

Sal:én szoltam! Nevetett fel.

Sal gyorsan felöltözött, megregelizett, és indultunk a suliba. Menet közben össze futottunk Todd-al.

Todd: Hali!

Én: hello

Sal: Hello Todd!

Todd: MA találkozol anyuddal?

Én: i-igen, és nem akarom.

Sal: Nyugi ott leszünk veled.

Én: köszi, Larry hol van.

Larry: i-i-itt vagyok, -felelte miközben utánunk futott.

Én: Hali Larry! Meg volt a reggeli eddzés?-nevettem el magam

Larry: huh, mondhatjuk igy is-nevetett fel.

BE értünk az iskolába. Megláttam Travis-t amint felém közeledik.

Travis: Y/N gyere velem!

Én: Mi-minek?

Travis: Csak gyere!

|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸 Where stories live. Discover now