a két fiú vissza tért.
Sal: Ash hol van Y/N? Várj a maszka mit keres nálad?!
Ash: Sal nyugi van. Csak le vettem róla.-mondta Ash és megvonta a vállát.
Larry: Ash nem kellet volna. Nem tudod mit tettél.
Ash: De tudom, le vettem róla, mert Sal-t gúnyolta vele.
Sal: HONNAN VESZED?-tört ki rá Sal
Ash: csak úgy jött,-felelte Ash, és egy kicsit elszégyelte magát.
Larry: Gyertek kerressük meg.
Ash: Én mégis minek menjek?
Sal: Mert bocsánatot fogsz kérni, nem tudtad miért volt rajta a maszk, és elhamarkodottan cselekedtél.
Ash: Pfhh, fendben, rendben, igazad van. Felelete Ash de nem igy gondolta
Elkérkeztek a msodóhoz, sírást hallotak bentről, gondolom van egy tippetek, igen én voltam.
Sal: Ash menj be, és hozd ki, kérlek de ne bántsd meg.
Ash: Rendben.
Ekkor egy hangot hallotam, és lábdobogást, el bújtam, és be csuktam a szemem.
Ash: Hé Y/N itt vagy ?
Én: I-igen, mi-mit akarsz?
Ash: Búj elő, és gyere velem.
Én: M-minek? Miért bizzak meg benned? Én kedves voltam veled, de te nem....
Ash: csak gyere.
ekkor oda lépett hozzám, és át nyújtotta a maszkot, ami menet közben eltört. mert elejtette.
Én: huh, mi történt a maszkommal?
Ash: elejtettem, de úgy is mindegy, úgy látom van egy másikod.
Én: Igen pont az ilyen helyzetekre, mert a régi isk...- ekkor el haraptam a mondandómat, és feláltam,a csaphoz siettem.
Én: Ash! Menj ki kérlek!!
Ash: Miért mi van ?
Én: CSAK MENJ KI!
Ash: Rendben rendben..
ekkor Ash ki ment, le vettem a maszkot, mert a seb felnyílt, furcsa soha nem volt még ilyen, megnéztem a tükörben, vérzett....
Larry: Na mi az miért nem jött veled Y/N?
Ash: Ki küldött, de ha jól láttam vér folyt ki a maszk alol.-vonta meg a vállát Ash.
Sal: HOGY TESSÉK?! VÉR?!-csattant fel, és még miellöt Larry és Ash bármit mondhattak volna be rontott a női mosdóba. Hallotam, hogy kint beszélgettek, gyorsan elbújtam, és a lélegzetem is vissza tartottam, de a vér még mindig folyt....
Sal: Y/N, hol vagy?
Nem vett volna észre. Ha a vér nem csöppent volna le.
Hallottam ahogy egyre közelebb jött.Én: S-sal kérlek ne gyere ide, nincs rajtam a maszk...
Sal: Y/N láttalak már maszk nélkül. Gyere had segítsek.
Ekkor az ajtó ki nyílt,
Sal szemszögéből: Y/N a WC elött ült összekuporodva, és a kezét a szemére tartotta, a keze közt a vér folyt ki.
Én szemszögemből:Sal be nyitott, és aggódnak tünetek a szemei, a kezét nyújtotta.
Sal: Gyere Y/N majd én felsegitelek.ekkor elfogadtam a segítő kezet, régi sulimban nem nyujtottak kezet, inkább csak lökést kaptam
Sal: gyere Y/N, ekkor elő vette a kendőt amit én adtam neki, fura tiszta volt.-ezt most rá teszem a szemedre. ekkor elvette a kezemet, nem ellenkeztem.
YOU ARE READING
|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸
FantasyBevezetés: egy gyerek be költözik az adison Apartmanba aki y/n( saját neved) és össze ismerkedik pár emberrel, a többi a story öl derül ki. Ha hasonlítanak valaki storyjára, sajnálom, de erőt kellet vennem magamon, hogy ezt ki tegyem, mert félek ki...