....futttotunk míg el nem értünk egy fűzfához. Ekkor Sal le vette a maszkját.
Sal: Ronda nem igaz?
Én: Miért volna az?
Sal: Nem is tudom, az egész arcom roncsolt.
Én: Dehogy Sal, szerintem nagyon jól nézel ki vele.-ekkor oda léptem hozzá. De véletlen folytán, vagy direkt Larry nekünk jött, és én és Sal..... össze ért az ajkunk...
Larry: Uh bocsi tesó....-döbbenten nézett utána.-uuuuuu, ez gyors volt!-nevetett fel, miközben megveregette Sal vállát.
Sal és én ekkor hirtelen elkaptuk a fejünket, le ültem és el takartam az arcomat, teljesen zavarban voltam....
Sal: LARRYYY!!!!
Larry: Bocsi, tesó nem láttalak titeket.-vakarta meg a fejét.
Sal: Ugh..-akkor oda fordult hozzám, és le ült velem szembe.-Y/N Minden rendben? S-Saljnálom.-mondta Sal miközben vissza vette volna a maszkját, de meg fogtam a kezét.
Én: I-igen m-m-m-minden rendben...
Larry: Biztos elég furán beszélsz Y/N
Sal: LARRYYYY!-ekkor fel állt és bele rugott egyet a sipcsontjába.
Én: i.igen m-mi-minden rendben, csak n-nekem ez volt az első....-nyögtem ki nagy nehezen.
Larry Ismét oldalba lökte Sal-t: Na akkor még szerencsésebb vagy, te vihetted el az elsőt!-nevetett fel. Ekkor fel álltam, és le kevertem egyet Larry-nak..
Én:uuuhh,b-bocsánat, cs-cs-csak.
Larry: Nem kell mentegetőzni, ezt megérdemeltem, nem cukkollak titeket.-nevetett fel ismételten,de ekkor hátra esett.
Na erre már mind a hárman nevetni keztünk, le feküdtünk a fűzfa alá. egy ideig így voltunk, aztán
Sal fölé hajoltam: S-Sal, m-mivel én is el mondatm, így te is elmeséled a sebhelyed történetét?
Sal becsukta a szemét: Igen, elmesélem, igy állt a fogadás.
Larry: Vár ti fogadtatok?! Nekem meg úgy kellet ki imádkoznom belőled Sal.-dobta be a durcit Larry
Sal: Larry, ne durcáskodj, olyan vagy mint egy gyerek!-nevetett fel.-jah, akkor el is kezdeném.
Én: Rendben.
Sal: Szóval még kicsi voltam olyan 6-7 éves, anyukámmal és apukámmal piknikre készültünk. Én otthon voltam anyummal, és csomagoltunk. nagyon vártam már ezt a napot, mert keveset töltöttünk együtt, de amikor a szabadban voltunk minden olyan jó volt. Szóval anyukám össze pakolt,és be ültünk az autóba. Amikor oda értünk, ki terítettük a piros fehér kockás plédet. NAgyon eleven voltam, igy anyukám ezt mondta.
Anya: Sal picim, mit szólnál ha labdáznánk?
Kicsi én: Anyu ez nem kérdés benne vagyok.
ekkor anyukám elő vett egy szép kék labdát , elkezdtük dobálgatni, egy kis idő mulva elfáradtunk, igy le ültünk pihenni. De nem sokáig tartott ez a nyugalom, mert kutyust láttam.
pici én: Anyu, Anyu te is láttad? Egy kutya vol az!
anya: Igen és is láttam édesem.
pici én: Elmehet megsimogatni? Légyszi! Légysziiii!
anya, rendben de ne menj messzire.
ekkor elindultam megkeresni, amikor megtaláltam le fagytam.
VOUS LISEZ
|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸
FantasyBevezetés: egy gyerek be költözik az adison Apartmanba aki y/n( saját neved) és össze ismerkedik pár emberrel, a többi a story öl derül ki. Ha hasonlítanak valaki storyjára, sajnálom, de erőt kellet vennem magamon, hogy ezt ki tegyem, mert félek ki...