Vissza mentem apummal.
Sal maga elé meredt folyamatosan. És nem beszélt. Oldalba löktem apám.
Apa: Sa-Sal, sajnálom, egy kicsit elhamarkodottan a dolgokat. - nyögte ki végül.
Sal: elnézést, be kellet volna tartanom. Az ígéretemet....
Apa:nem tesz semmit. Viszont Y/N nem maradhat nálad.
Én: hogy mi?!
Apa: haza jössz velem.
Én: apa, nem szeretnék. Sajnálom, de ott akarok maradni.
Apa: Meg értem, de akkor én, hol fogok lakni?
Larry: Mit szól. Ha anyámnál?
Apa: ezt, hogy érted?
Larry: Sokat áradozott magáról, és amikor meghalt össze tört.
Én: ez nem rossz ötlet. De, mégis, hogyan magyarázzuk el neki, hogy él?
Larry: Azt bízd rám. Anya megérti amit mondok.
Én: oké. Oh bakker.
Sal: Miaz?
Én: Apádnál kéne lennünk.
Sal: Igazad van. srácok mi most megyünk. Sziasztok.-ekkor megragadt a kezem. Elindulunk gyalog haza. 10 perc alatt oda értünk. Fel mentünk. Sal apjához.
SAL: Meg jöttem apa.És Y/N-is.
Hanry: Helló, gyertek üljetek le. Mindjárt itt lesz.
Én: rendben.
Nem volt jó előérzetem.hamarosan megérkezett. Kopogott.
Hanry: gyere be.
Ekkor be lépett. Ekkor Elált Sal és az én lélegzetem.
Én: A-Andrey?!
Hanry: oh akkor már ismeritek egymást. Nem baj. Legalább nem újdonság
Én: MIT KERESEL ITT?!
Hanry: y/N, mi ütött beléd?
Sal: Apa. Ő Y/N anyja! Te mocsok, de várj, hát meghaltál!
Andrey: Dehogy haltam meg, amúgy sziasztok fiatalok.
Én: NE ADD ITT NEKEM A JÓPOFIT. TE DÉMON!
Hanry: Hogy mersz, így beszélni a jegyesemmel?!
Sal:T-Tessék? Apa neked el menetek otthonról?
Hanry: Sal fogd vissza magad! Ő a kedvesem.
Én: NEM NEM LEHET! DE HOGYAN! HALOTTNAK KELLENE LENNED! LÁTTAM, AHOGY...
Andrey: biztos? Szerintem teljesen élő vagyok.
Sal: menjünk innen! Gyere Y/N.
Én: rendben.- ekkor elindultam anyám felé. A szemébe néztem ő vissza nézett rá. Ekkor csatt. Felpofoztam!
Én: TÜNJ EL VÉGRE! EGYSZER MEGÖLLEK TE DÉMON!
Andrey: NEM tudom. Miről beszélsz, de ne fenyegess ifjú. Hölgy.-megragadta a kezem. De én kirántottam.
Ki léptem az ajtón. Nagyon fel voltam dulva. Hogy lehet. Hogy él?! Fejbe közte magát, ha csak. Tényleg nem démon. Ha az akkor megkell ölnünk.
Sal: nyugalom, el fogjuk intézni. De mi lehet ő, muszály leszünk ki deríteni. Élnek a szülei még?
Én: azt hiszem igen. De én vele akarom ezt meg vitatni.- ekkor elő vettem a telefonom. Felhivtam.
Én: Azonnal gyere a fa házhoz!!.- rá csaptam a telefont.
Sal: Ez most mire volt jó?
Én: egyszer és mindenkorra meg akarom tudni. Az igazságot.
Sal: Vágom, akkor induljunk el. - ekkor nyílt az ajtó. Ki lépett az a nő rajta.
Gyorsan elsiettünk a fa házhoz. Rá 5 percre oda érkezett.
Én: ülj le oda! És ne tegyél semmi hirtelen mozdulatot.
Anya: nyugi van, picinyem
Én: ne hívj így! Most pedig dalolj kérlek, vagy nem állok jót magamért.
Anya: mit akarsz hallani?
Én: Mindent, de mindent.
Sal: nyugi van Y/N.
Anya: rendben akkor el mondok mindent. Umm hol is kezdjem. Aham meg van! Nem. Mondok semmit! Ti taknyosok.
Én: Te nem az vagy akinek mutatod magad! BESZÉLJ VAGY KI VÉGEZLEK!
Sal: Nyugi van. Nyugodj le kérlek.
Én: huh, rendben. Meséld el azt a napot. Amikor a testvéred meghalt.
Anya:Honnan tudsz erről?!
Én: nem fontos. Most beszélj.
Anya: Ugh, rendben. Az nap volt egy családi összejövetel. Én és a húgom, nagyon jól ki jöttünk egymással. Nem volt semmi gond. Míg nem. Kint voltunk a kértem. Egyszer csak be kattant én nekem jött. Nem értettem miért, nem tudtam megállitani, nem akartam bántani, de véletlen felnyársaltam. Furcsa volt. Fekete cucc folyt ki a szájából. És azt hajtogatta. Nem. Menekülsz. Te és a családod meghal! Ekkor elkezdem kutatni mindenhol. És megtaláltam a szobájában egy lejáratot. Egy sötét helyre. Sok könyv volt ott, és mindenféle fura cucc. El olvastam azé gyík könyvet. A cime az volt: démon idézés az istenölő szektának. Nem ~rt ettem, így el kezdtem olvasni, ki derült, hogy a húgom ilyennel foglalkozott. Nagyon le sokkolt. Azok után, hogy milyen kedves volt velem. Egy ilyen dolog. És ki derült, ha meghal. Akkor démon lesz. És kísérteni fog minket. El határoztam, hát. Hogy megutáltatlak magammal. És eltávolitom magam a családtól, hogy ti meg meneküljetek. Azóta. Vettelek, sajnálom, és a sebhelyt is sajnálom, azt hittem, hogy mostanra elhárult a veszély. És vissza tér hetek hozzátok, ekkor eszméltem rám apád halott. Össze törtem. Az ajándékot amit adtam, az az volt, hogy megvéd a démontól, de nem fogadtátok el. Így meghallt apád. De ha jól tudom, van egy rituálé amivel vissza lehet hozni. Hát ennyi lenne.
Én: nem hiszek neked!
Anya: hinned kell. De talán apádnak hiszel. De ő halott.
Én: vissza hoztuk.
Anya: nem lehet, hogy? A rituáléval?
Én:Igen
Anya: Honnan tudtatok róla?!
Én: az egyik gyerek segített.
Anya: Értem, sajnálom amiken át mentél. Éveken keresztül. Nem tehettem. Mást. El kellett taszitanom magamtól titeket.
Ekkor valaki feljött
Én: arnord!
Apa: Édesem, végre együtt lehetünk! Ism~t mint egy család!- ekkor apám a nyakába borult.
Én:e-e-ez nem lehet igaz!
Apa: de az, nem tehetett mást ANYÁD. Teljesen össze volt törve. Mikor ki tagadta. De nem tehettél. Mást, azt hitted ő a rossz ember. Ő csak még akart védeni, és én segítettem neki.
Én: hogyan. Hogyan? Annyi éven át, miattam? Miattam szenvedtek?
Sal: nyugodj meg Y/N. Idegösszeropanást fogsz kapni! Ez egy kicsit sok volt neki.
Én: te tudtál róla? - emeltem el a fejem Sal-rá, miközben a könnyem hullot.
Sal:igen....apád be avatott... Aznap amikor a temetése volt. Akkor mondott el mindent. Elösször nem hittem neki, d evoltak levelek, a könyvek, minden igaz volt.
Anya: sajnálom Y/N....
Ekkor feláltam, oda sétáltam anyámhoz.
Én:ANYA!ANYA! MIATTAM SZENVEDTÉL!SAJNÁLOM!- ekkor a nyakába borultam. Sírva fakadtam. Ismét zokogtam. De nagyon.
Any: végre végre anyának hivtál! Annyira hiányzott ez a szó!-ölelt át. Ő is sírt. Nagyon.
Apa: Sal, köszönöm, hogy eddig falaztál, tudom, nagy teher volt.
Sal:Nem tehettem mást, Y/N nagyon fontos nekem. De maga, hogyan hallt meg?
Ekkor oda léptem Sal-hoz. Le térdeltem hozzá
Sal: y/N, sajnos, hogy hazudtam. És... - nem hagytam, hogy be fejezze, amit akart, megcsokoltam.
Apa: Na mi lesz, anyu? - ekkor le kapta apám anyukumat.
--------------------------
Ez a rész enyi lett bocs, hogy nincs rajz, csak nincs kedvem rajzolni, sorry.. Hamarosan jön a kövi. Sajnálom, hogy hasonlított a tiedre. Remélem tudja az akinek szánom ezt. Na sziasztok, maharosan jön a kövi
KAMU SEDANG MEMBACA
|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸
FantasiBevezetés: egy gyerek be költözik az adison Apartmanba aki y/n( saját neved) és össze ismerkedik pár emberrel, a többi a story öl derül ki. Ha hasonlítanak valaki storyjára, sajnálom, de erőt kellet vennem magamon, hogy ezt ki tegyem, mert félek ki...