Bilgisayarından gelen bildirimin sesine uyandı Doğu. Deliksiz bir uyku çekiyor olmasına rağmen etraftan gelen en ufak bir sesle uyanabiliyor olmasının, kendisi için iyi mi ya da kötü mü olduğuna karar veremiyordu.
Uykusunu kaçıran bu bildirimin ne ile alakalı olduğunu merak etti. Yere hazırladığı yatakta doğruldu, üzerini örten battaniyeyi bir kenara attı. Birbirine girmiş olan saçını uyku sersemi haliyle düzeltmeye uğraşırken bir yandan da bilgisayarını kontrol ediyordu.
Belki de üzerinde çalışmak için aylarını verdiği kodun, amacına ulaştığını görünce ağzı kulaklarına varmış, doğruluğunu kontrol etmek için gelen bildirimi birkaç kez kontrol etme ihtiyacı hissetmişti.
Doğu'nun üzerinde uğraşıyor olduğu kod, insanların kullandığı elektronik cihazlara sızmasına ve - eğer o cihazda daha öncesinde herhangi bir finansal işlem gerçekleştirilmiş ise - kullanıcıların banka hesaplarına, hatta daha da fazlasına erişme imkanı sağlayan bir virüs idi.
Doğu; başta bu virüsün hiçbir şekilde başarılı olup işine yaramayacağını düşünse de virüsün, bir kullanıcının bilgisayarına sızmayı başardığını görünce bu fikrini değiştirmişti.
Çabalarının bu kadar zaman sonrasında sonuç vermesinin sebep olduğu sevinçle sızdığı bilgisayarın içindeki verileri kurcalamaya başladı Doğu. Öncelikle cihazın sahibi hakkında bilgi edinmek istediği için kullanıcı adına baktı.
Bilgisayarında yer alan verilere göre ismi Beste Karabulut, doğum tarihi ise 1995'ti. Doğu, kendisinden bir yaş büyük olan bu kadına içten içe acıyordu. Belki de ertesi gün yatağından kalkıp banka hesabındaki büyük miktarda paranın tek seferde çekildiğini görünce hayal kırıklığına uğrayacak ve bundan kimin sorumlu olduğunu bilmek isteyecekti. Ancak o bunlar üzerine kafa yorarken iş işten geçmiş olacaktı.
Doğu, bu kadının bilgisayarında biraz daha gezinmek istedi. Ne de olsa işi bittiğinde bu zavallı kadının banka hesabını boşalttıktan sonra çekip gidecekti. Tüm o parayı kendi mal varlığına geçirmesi ise en fazla iki dakikasını alırdı. Daha sonrasında ise kendine ya bir ev ya da bir araba almayı düşünüyordu.
Ancak hayal dünyasından sıyrılması çok uzun sürmemişti. Bilgisayarın izin verdiği özellikler arasında kamera kısmını gördüğünde merakına yenik düşmüştü. Kadının, kameranın olduğu kısma bir bant yapıştırmamış olmasını dileyerek kamerasını açtı. Karşısında gördüğü manzara karşısında ne yapacağını bilememişti. Kadın, sanki Doğu'nun karşısındaki bir koltuktaymış gibi uyuyordu.
Doğu, başta Beste'nin sanki bir sapıkmışçasına gözetlemenin kendisine bir yararı olmayacağını düşünse de kamera üzerinden izlediği bu kadının öyle bir saf güzelliği vardı ki sanki onu, kendisini izlemeye zorluyor gibiydi. Hipnotize edilmiş gibi hissediyordu kendini ancak bunun etkisinden çıkmayı da reddediyordu. Bilgisayarın başında durup uyuyan kadını öylece izlemeye devam etti. Sebebini anlayamadığı bir şekilde kendine engel olamıyordu.
Beste'de, onu kendisine çeken başka bir şey varmış gibi hissediyordu. Kadının banka hesabına sızıp işini hallettikten sonra aradan çabucak sıyrılmasına engel olan şey de belli ki aynıydı. Ancak bunu kendine bir iş edinmişti ve sadece Beste'nin güzelliğine biraz olsun hayranlık duydu diye tüm emeklerinin çöpe gitmesine izin vermeyecekti.
Zimmetine geçireceği paralar bir süre bekleyebilirdi. Doğu, bunu yaparken daha eğlenebileceği bir yol bulmak istiyordu. Aslında her şeyden önce - bilgisayarına sızdığı kadın hakkında böyle düşünüyor olması belki de biraz tuhaf kaçacaktı ancak - Beste'nin dikkatini çekmek istiyordu. Kendini ona karşı saplantılı bir halde bulana dek de pes etmeye niyeti yoktu.
🖤💚
Yazar Notu: Bir sonraki bölümden itibaren kurguyu daha ilgi çekici kılmak için oluşturduğum küçük birer kodlama oyunu olacak. Bazı kelimelerin içinde bilerek yaptığım yazım yanlışları yer alacak. (Beste yerine B3ste, Doğu yerine D0ğu gibi)
Bu kelimelerdeki sayılar, 6 haneli kodları oluşturacak ve bölüm sonlarındaki kısma kodu yazmanız istenecek. Eğlenceli olabileceğini düşündüğüm için böyle bir yol izledim, vakit kaybı olduğunu düşünürseniz kod kısımlarını doldurmak zorunda değilsiniz. Keyifli okumalar ✨
🖤💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Science FictionBeste, finansal alanda büyük başarılar sağlamasıyla birlikte kısa sürede çalıştığı şirketin gözdesi haline gelmiştir. Tüm bu başarılarının yok edilmesinin eşiğine gelip işinden olma tehlikesiyle karşı karşıya kaldığında ise buna engel olabilecek tek...