Kod geçerli, bölümü okuyabilirsiniz.
Güneşin doğmasıyla birlikte pencereden girip tam da gözlerinin üzerine düşen ışığı engellemek için ellerini siper etmişti. Kuşların cıvıldamaya başlaması ile birlikte uyanma zamanının geldiğini düşünüp gerneşerek yatağının içinde doğruldu.
Bağdaş kurup yatakta uyku sersemi bir şekilde oturmasıyla birlikte üzerine örtülü duran yorganı, bedeninin üzerinde yavaşça kayıp düşmüştü. Beste o anda fark etti: Üzerinde iç çamaşırları haricinde hiçbir şey yoktu!
Neler olduğunu anlayamadan yatağından kalktı ve üzerine giyinmek için pijamalarını aradı. Kıyafetlerinin hepsinin, odanın bir kenarına atılmış olduğunu görünce ellerini ağzına kapadı ve "Umarım aptalca bir şey yapmamışımdır." dedi kendi kendine.
Görkem ile buluşmasından sonra yaşadığı hiçbir şeyi hatırlamıyordu. Onu evine davet etmemiş ve geceyi onunla birlikte geçirmemiş olmayı diliyordu. Daha ilk buluşmalarından böyle bir şeye kalkışması, zaten özel hayatına karışmış olan iş hayatını olumsuz yönde etkilerdi.
Peki ya neden yarı çıplaktı? Uyumadan önce üzerine her zaman için pijamalarını giyer ve yatağa öyle girerdi. Bu şekilde uyuyakalmak, onun asla yapacağı bir şey değildi.
Saatine baktı, kafasındaki bu düşüncelerle kendini biraz daha meşgul ederse işe geç kalacağını fark edince vakit kaybetmeden üzerini giyindi ve yola çıktı. Zaten önceki gece neler olduğunu Görkem ile yüzyüze konuşmak daha akıllıca olurdu.
İş yerine vardığında her sabah yaptığı gibi arkadaşı Gülce'ye "Günaydın!" diyerek içeri girdi. Nefes nefese kalmış ve güne çok da iyi uyanmamış olmasına rağmen gülümsüyordu. 4ncak Gülce için aynı şey söylenemezdi: Gözleri şişmiş, altlarındaki morluklar ise kendini belli ediyordu.
"Görkem ile buluşmamızın nasıl geçtiğini öğrenene kadar beklerken heyecanından uyuyamadın mı yoksa?" diye sordu gülerek. Başını olumsuz anlamda salladı Gülce. Canını başka bir şeyin sıktığı belli oluyordu.
"Bugün Görkem ile bilmek istemeyeceğim kadar çok şey duydum. İş yerindeki herkes onun dün gece bir çalışanıyla randevuya çıktığını konuşuyor. Yine de endişelenme, o kişinin sen olduğunu bilmiyorlar. Ağzımı açmadım." dedi gülümsemeye çalışarak.
"Sana güvenim tam Gülce. Sadece iyi görünmemenin sebe6ini merak ediyorum. Eğer bununla ilgili değil ise canını sıkan şey nedir?" dedi Beste. Elini, arkadaşının omuzuna koymuştu ve şefkatli bir şekilde gözlertinin içine bakıyordu. Sanki gözleriyle ona "Ne olduğunu bana anlatabilirsin." demeye çalışıyor gibiydi.
"Bir şey olduğu yok. Sadece dün gece uyuyamadım, o kadar. Benim için endişelenmene gerek yok. iyiyim." diye karşılık verdi Gülce. Ancak onun bu yanıtı, Beste'yi tatmin etmemişti. Gülce, yorgundan ziyade üzgün görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Science FictionBeste, finansal alanda büyük başarılar sağlamasıyla birlikte kısa sürede çalıştığı şirketin gözdesi haline gelmiştir. Tüm bu başarılarının yok edilmesinin eşiğine gelip işinden olma tehlikesiyle karşı karşıya kaldığında ise buna engel olabilecek tek...