Kod geçerli, bölümü okuyabilirsiniz.
Telefonuna gelen mesajın bildirim sesiyle uykusundan uyandı Gülce. Her ne kadar çok da rahat bir uyku çekmemiş olsa bile uykusu bölündüğü için kendisini sinirli hissettiği çok oluyordu. Bildirim sesini açık unuttuğu telefonu ise bu zamanlardan birine sebep olmuştu.
Uyukladığı kanepeden el kemiklerini çıtlatarak kalktı. Telefonunu eline aldığında, ekran parlaklığının gereğinden çok daha fazla olduğunu fark edince uyku sersemi gözlerini birkaç saniyeliğine başka yere çevirip kırpıştırmak zorunda kalmıştı.
Kendisine zamanı varken, ortamın ışığına göre parlaklığını otomatik olarak kısa6ilen bir telefon almadığı için söylenirken salonun ışığını açmıştı.
Hala uyanıp kendine gelememiş olmasının birer kanıtı sayılabilecek uykulu gözleri ile birkaç saniye boyunca ekrana bakakalmıştı. Daha sonrasında silkelenip kendini toparlayarak bildirime dokundu.
Görünüşe göre mesaj, iş yerindeki arkadaşı Beste'dendi. Kendisini evine bırakmasını rica etmiş ve ardından da konumunu yollamıştı. Yazdığı mesajdaki kelimelerin neredeyse okunamayacak durumda olmasından ise kadının sarhoş olduğu kolayca anlaşılıyordu.
Arabasına binip yola çıktı Gülce. Ancak Beste'nin kendisine gönderdiği konuma vardığında onu bulamamıştı. Oraya zamanında gidememiş olmasından dolayı arkadaşının başına kötü bir şey gelmiş ise kendini asla affedemezdi.
Barmenlerden birinin yanına gitti ve Beste'yi tarif ederek nerede olduğunu sordu. Ancak bara gelen kadınların çoğunun, Beste ile hemen hemen aynı özelliklere sahip olduğunu söylemişti barmen. Bunun üzerine cebinden telefonunu çıkardı ve galerisinden Beste'ye ait olan bir fotoğraf bulup adama gösterdi Gülce.
"Yarım saat kadar önce buradan ayrıldı bu kadın." cevabını vermişti fotoğrafı dikkatli bir biçimde inceledikten sonra. "Yanında başka biri daha vardı. Büyük ihtimalle onu evine bırakan bir arkadaşıdır. Çünkü kendisi epey sarhoş görünüyordu. Diğeri ise ondan sonra gelip yanına oturdu, biraz sohbet ettikten sonra beraber kalktılar. Oldukça yakın görünüyorlardı."
O adama güvenmemeliydim, diye geçirdi içinden Gülce. Beste'yi evine bırakan kişinin, ona kahve ısmarlamayı teklif eden adam olduğunu düşünmüştü. Her ne kadar Beste'nin, adamın kendisine ettiği teklifi reddedeceği konusunda oldukça kararlı bir tavır takınmış oldu9unu hatırlasa da son anda fikrini değiştirme ihtimalini de göz ardı edememişti.
Buluşmalarının pek de iyi sonlanmadığını varsayıyordu. Aksi halde kahve içtikten hemen sonra bir bara gitmiş olmalı idiler ki bu, Beste gibi birinin ilk buluşmasında asla yapmayacağı bir şeydi.
O adam, Best'nin üzülmesine sebep olmuştu. Kadın da daha iyi hissetmek ve kafasını dağıtmak için bir bara gitmeyi kendine çare görmüştü. Peki o halde eve kiminle dönmüştü? Eğer başkası ile döneceği belli ise Gülce'ye mesaj atmaması gerekirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Science FictionBeste, finansal alanda büyük başarılar sağlamasıyla birlikte kısa sürede çalıştığı şirketin gözdesi haline gelmiştir. Tüm bu başarılarının yok edilmesinin eşiğine gelip işinden olma tehlikesiyle karşı karşıya kaldığında ise buna engel olabilecek tek...