Kod geçerli, bölümü okuyabilirsiniz.
Yazar Notu: Hikayedeki Görkem isimli karakter biseksüel, yani her iki cinsiyete de ilgi duyuyor. Toprak ise bi-curious (heteroflexible), yani kadınlara ilgi duymasına rağmen erkeklerle bir yakınlık kurmayı sorun etmiyor.
"Tanıştığıma memnun oldum." dedi Toprak kendini adama tanıttıktan sonra elini uzatarak ve el sıkıştılar.
"Buranın bu derece kalabalık olduğunu bilmiyordum. İş koşuşturmasından kaynaklanıyor olmalı." dedi daha sonrasında yolda yürüyen insanlara bakarak. Hemen ardından adama döndü: "Siz de onlardan biri olmalısınız.
Başını sallayarak onaylamıştı Görkem ancak her ne kadar Toprak'a karşı gülümsemeye çalışsa da moralinin bozuk olduğunu anlamak zor değildi.
"O halde bu koşturmacaya dahil olmanızı engellediğim için özür dilemeli ve sizinle vedalaşmalıyım." dedi Toprak bunun üzerine ve Görkem'in geldiği yöne doğru bir adım attı.
Bunu fark eden Görkem, "Hayır," diye karşılık verdi. "Gerek yok. Zaten iş yerimden bugünlüğüne izin almıştım. Belki de temiz hava almak bana iyi gelir diye düşündüm."
"Eğer bir sakıncası olmayacaksa size eşlik etmek isterim." diye yanıtladı Toprak gülümseyerek.
Görkem; her ne kadar başta Beste ile buluşmalarının ertesi günü başka biriyle birlikte dışarıya çıkmanın hoş olmayacağını düşünse de aklına, iş yerindeyken Beste'ye söyledikleri gelmişti: "Umarım bir gün kendin için doğru insanı bulursun."
Ciddi bir ilişkisi olmamasına rağmen bu sözleriyle birlikte onunla arasında bir şey olamayacağını netleştirmiş sayılırdı. Bu yüzden güler yüzlü bir adam olan ve iyi kalpli birine benzeyen Toprak'ı reddetmeyecekti.
"Tabii," diye karşılık verdi Görkem. "Sizin gibi birinin bana eşlik etmesinden mutluluk duyarım."
"Sizin gibi biri sözüyle ne kast etti bu adam şimdi?" diye düşünmeden edemedi Toprak. Daha tanışmalarının üzerinden beş dakika bile geçmemesine rağmen kendisine karşı bu kadar açık sözlü konuşuyor olamazdı, şimdilik yalnı2ca tepkisini ölçtüğünü düşündü.
Nihayetinde dayanamayıp "Pekala, üzgün göründüğünüzü de söylemeden edemeyeceğim. Her ne kadar tanışmamızın üzerinden birkaç dakika geçmiş olsa da moralinizi bozan şeyi öğrenmek isterim." dedi Toprak, Görkem ile beraber yolun kenarında yürümeye başlamalarının üzerinden çok az bir zaman geçmişti. "İyi bir dinleyiciyimdir, bana güvenebilirsiniz." diye de ekledi.
Kafasını dağıtmak için Toprak ile çıktığı bu yürüyüşte, iş yerinde yaşanan o tatsızlığı hatırlamak dahi istemiyordu Görkem. Yanındaki adamı kırmamak için moralini bozan şeyin ne olduğunu ona anlatmak istese bile bu olay, iş hayatının yanı sıra ilişkilerini de konu alıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saplantı
Science FictionBeste, finansal alanda büyük başarılar sağlamasıyla birlikte kısa sürede çalıştığı şirketin gözdesi haline gelmiştir. Tüm bu başarılarının yok edilmesinin eşiğine gelip işinden olma tehlikesiyle karşı karşıya kaldığında ise buna engel olabilecek tek...