✿Yoonmin✿

947 19 5
                                    

Egy meleg nyári nap
(Jimin) (18+)

Döglesztő melegben jövök haza a munkából, nyár kőzepén. Legalább 38 fok van. A semmi közepén vagyok, ahol se hüss, se semmi napfény elől való takarás. Persze nekem kellett másik városban munkát keresnem, mert Szöul túl kicsi, hogy munkát találjak ott. Kezdtem lassulni. Bárhogyan nyomtam a gázt, egyre inkább csak lassult. Semmi nem füstölt. Ránéztem a benzin mérőre.

-Ne, ne, ne, ne! BASSZAMEG!-ordítottam és mérgesen rácsaptam a kormányra. Muszáj lesz félre állnom.

Ahogy terveztem, félreálltam és leállítanom se kellett a motort, mivel abban a pillanatban bedöglött. Ez szuper. Dühösen kinyitottam az ajtómat és kiszálltam a kocsiból. Rohadt meleg volt ezért levettem a zakómat és kigomboltam még pár gombot az ingemből. Az ujját könyökömig feltűrtem.

-Sokkal jobb.-sóhajtottam fel és felnyitottam a kuffert. Benzines kanna után kutattam amit nem találtam meg. Nemár, hogy nincs. Lecsaptam a kuffert és visszaszálltam a még hideg autóba. Elővettem a telefonom és egy autóvontatót hívtam.

Miután ez is megvolt, csak vártam, vártam és vártam. Kezdtem türelmetlen lenni, amikor is egy furgon szerűség állt le előttem. Kiszálltam az autóból és vártam, hogy ő is kiszálljon. Pár másodperc után, egy kb. velem egy idős kigombolt, fekete inges és szakadt farmeros pasi szállt ki. Nyeltem egy nagyot és megszólaltam.

-Jó napot!-mentem közelebb hozzá és egy kézfogásra nyújtottam a kezem, amit el is fogadott.

-Tegeződjünk.-szólalt meg mély hangján, amitől megborzongtam. Bólintottam egyet.-Min Yoongi vagyok egyébként.-mutatkozott be.

-Park Jimin.-mondtam el én is a nevemet, mire egy oldalmosoly jelent meg a száján. Nem tudtam hova tenni ezt, így nem is törődtem vele.-Elfogyott a benzinem és nem tudok tovább menni.-mutattam autóm felé. Biccentett egyet és a saját autójához ment. Nem tudtam mit csinál, de gondolom végzi a munkáját. Igazam is lett.

Miután az én autómat a sajátjához kötötte, azt mondta, hogy szálljak be az ő furgonjába. Tettem amit mond és beültem. Elindultunk valahova.

-És Jimin. Hová tartasz?-szólalt meg egy idő után.

-Épp a munkából tartok haza.-vontam vállat. Bólintott egyet és kimeredtem az ablakon.

Pár perc kocsikázás után, hirtelen egy kezet éreztem meg bal combomon. Azonnal oda kaptam a fejemet és Yoongi beharapott ajkakkal figyelte az utat. Lassan kezdte el simogatni és haladt egyre beljebb. Sűrűn kapkodtam a levegőt és én is beharaptam az ajkamat. Egyszerűen leírhatatlanul élveztem amit csinál. A nagy mennyiségű kéjtől, szinte ordítottam volna, de nem tehettem meg, amit Yoongi észre is vett.

-Ne fogd vissza magad cicám. Tudom, hogy élvezed.-markolt rá combomra. Nem kellett kétszer mondani, azonnal felnyögtem.

-Ahh...-hátravetettem fejemet és úgy élveztem tovább, ahogy hosszú ujjai feltérképezik az ágyékom körül. Egy elégedett mosoly jelent meg az arcán és tovább folytatta kényeztetésem.

VÁRJUNK CSAK! Én nem vagyok meleg!! Úristen és éppen egy pasi fogdozására nyögöm. Azonnal felugrottam és csuklójára markoltam, majd ledobtam magamról.

-Mi a baj cicám?-nézett rám kérdőn.

-Az, hogy én nem is vagyok meleg, és itt nyögöm egy pasi érintéseire akit nem is ismerek.-akadtam ki teljesen.

-De mi van ha az vagy?-húzott sunyi mosolyt az arcára. Elhalkultam erre a kérdésre. Mi van ha tényleg? Nem, biztos nem. Én... Én nem vagyok.... Teljesen hetero. Akkor ezért volt, hogy nem éreztem jól magam, amikor nővel fekszem le. Gondolkodásomból Yoongi keze ébresztett fel ami most már az ágyékomat simogatta.

-Hmm...-hümmögtem amikor egy kicsit rámarkolt.

Beadtam a derekam. Egyszerűen annyira jó érzés, hogy nem tudnák ellenállni. Legyőzött az akarat, többet akarok és többet is fogok kapni. Rátettem a kezem a kezére és jobban kezdtem el vele dolgozni. Hirtelen rántott egyet a kormányon és leállt az út szélén. Leállította a motort és azonnal ajkaimnak esett. Durván csókolt, de nem olyan durván, hogy fájjon, így visszacsókoltam. Életemben most csókolok először pasit. Új nekem, de hamar meg lehet szokni.

Elkezdte kicsatolni az övemet, ezután kigombolt és lehúzta a zip zárt. Ezt mind úgy, hogy a csókot nem szakította meg. Leráncigatta rólam a gatyámat, majd a boxeremet. Kicsit zavarban voltam és takartam magam.

-Ne takard magad, gyönyörű vagy.-zihálta ajkaimra, majd újra ostromolni kezdte azokat.

Elvettem a kezemet és én is megszabadítottam nadrágjától és boxerétől. Nagyra nyílt szemekkel néztem méretét. Már javában kemény volt, csakúgy mint az enyém. Egy hirtelen mozdulattam fenekem alá kapott és a saját ölébe emelt. Megfogta az ingemet és gyorsan kezdte el kigombolni azt. Mikor azzal végzett, ajkaival áttért a nyakamra és azt kezdte el szívogatni.

-Ahh...-nyögtem fel amikor kulccsontomat szívogatta.

Kezemmel beletúrtam hajába és hátra döntöttem a fejem, hogy jobban hozzá tudjon férni. Miközben dús ajkaival, nyakamat kényeztette, addig jobb kezét melkasomra tette, két ujja közé vette a mellbimbómat és azt kezdte el morzsolni.

-Ahhh....-hagyta el a számat egy jóleső nyögés. Nem bírtam tovább. Csípőmet lassan kezdtem el mozgatni, ezzel összedörzsölve férfiasságunkat, amire ő neki egy morgás hagyta el a száját.

-Milyen türelmetlen valaki. Ne legyél most annyira bátor. Majd akkor legyél, ha benned leszek.-markolt rá méretemre amire egy nagyobbat nyögtem. Kikerekedett szemekkel figyeltem őt. Ő lesz bennem? Felkuncogott, majd gyors tempóval verni kezdte farkamat.

-Ahh... Igheen!-nyögtem fel kurvásan, amin nagyon meglepődtem. Ijedten kaptam ajkaimhoz, kezemmel és befogtam számat. Felkuncogott, majd levette kezemet.

-Ilyet akarok még hallani.-mosolygott rám pervezül, majd három ujját a számba tette én pedig bő nyállal kezdtem el szopogatni.

Mikor megvolt, egyik kezével feljebb emelte a fenekem és a nyálas ujját a nyílásomhoz rakta, majd ráültetett. Felszisszentem az új és kellemetlen érzésre és összeszorítottam a szemeimet.

-Jobb lesz ígérem.-morogta, majd mozgatni kezdte bennem ujját.

Mikor már megvolt a tágítás újra felemelte a csípőmet és most magára ültetett rá.

-AHHH....-kiáltok fel hangosan, mikor már teljes méretével bennem volt. Összeszorítottam a szememet és lassan mozogni kezdtem rajta.

-Gyerünk Jiminie jobban is megy.-morogta és a derkamat megfogva gyorsan kezdett el mozgatni magán.

-Ahhh... Ahh.. Ahhh..-nyögtem egyet minden lökésnél. Már nem fájt, már élveztem és nagyon szerettem ezt az érzést. Szememet eltakarta az a bizonyos szürke köd, amit már nagyon régen tapasztaltam.

-Ezhaz Chim. Így tovahh....továbh.-lihegte én pedig nagyon gyors tempóba váltottam át.

-AHHH... IGHEN OTTH. AHHH.....!-sikítottam, amikor eltalált egy pontot ami kibaszottul nagy élvezetet nyújtott nekem.

-Itth?-lökött most ő oda durvábban, mire kétoktávval feljebb ment a hangom sikítás közben.

-IGHEN! OTT KÉRLEKH! AHHHM....-túrtam bele dús fekete hajába. Itt szakadt el nála a húr és eszeveszett durva tempóban kezdett el engem baszni.-ÁHHH.....YOONGAHHH....ELAHH...ELFOGHOKH MENHIAAAAHHH.....-sikítoztam lányokat megszégyenítő hangon és nem kellett sok, ráélveztem Yoongi mellkasára, egy keveset az arcára és saját magamra.

-Ahh... Jiminie!-morogva élvezett el miután kihúzódott belőlem. Fáradtan levegő után kapkodva döntöttem a fejemet Yoongi vállára. Alig kaptam levegőt és olyan volt mint ha megvakultam volna.

-Ez kurva jó volt.-motyogta a nyakamba miután rendeztük vonásainkat.

-De még mennyire.-értettem vele egyet.

Miután felöltöztünk és letakarítottuk magunkat, elindultunk egy szerelő felé. Odaérve lecsatolta az autómat és elment, ezzel kilépve az életemből.

BTS oneshots||yaoi||18+||16+Where stories live. Discover now