Vígasz
(Suga) (12+)-Elegem van belőletek!-csaptam be szobám ajtaját és mérgesen az ágyamra ugortam.
Röviden elmondom mi történt. A maknae line annyira viccesnek találják, hogy szivassanak, hogy éjjel-nappal azt csinálják. De már olyan szinten idegesítő, hogy még igaz, egy éve sem vagyunk egy banda, de már ki akarnák lépni.
Leojtottam a villanyom, betakaróztam és aludni akartam, de valaki kopogott és belépett.
-Yoongi hyung, alszol?-szólalt meg Namjoon mély hangján. Nem válaszoltam, csak a fal felé fordulva tettettem, hogy alszok, hátha akkor elmegy, de nem.
Namjoont ez nem érdekelte. Bejött, maga után becsukta az ajtót és befeküdt mögém. Gay pánikom azonnal elő is jött.
Domináns vagyok, de Nam az az ember akit magam fölé el tudnák képzelni. Sőt, meg is teszem néha. Az a kigyúrt szexi test, mély hang és erő. Basszus fel is állt a farkam.
-Tudom hyung, hogy idegesítőek, de még csak gyerekek. Nincs 18-ak se. És te, mint 20 éves, egy préda vagy számukra. Viszont ez azért van, mert felnéznek rád. Olyan okosak, ügyesek és szorgalmasak akarnak lenni, mint te.-suttogta a nyugtató szavakat a fülembe.
-De Jin 21 éves. Miért nem rá néznek fel?-morogtam.
-Mert Jin olyan, mint ők. Viszont te érettebb vagy nála. Ézért.-mosolygott. Igaz ez. Jin tényleg úgy viselkedik, mint egy gyerek. Viszont ő főz, mos, takarít. Tulajdonképpen az anyukánk.
-Köszönöm Joon!-fordultam vele szembe. Arcunk között kb. 3 cm volt.
-Ezen nincs mit megköszönni.-mutatta meg gödröcskéit.-Jól érzem, hogy izgalmi állapotban vagy?-kuncogott, mire én szégyenlősen fordítottam el a fejem.
-Remélem nem bánod!-suttogta és fölém kerekedett. Lassan ráhajolt ajkaimra.
-Szeretlek Namjoon!-váltam el tőle egy pillanatra. Elmosolyodott és arcomra puszilt.
-Én is szeretlek hyung!-ez után elintézte a farkamat és szerelemesen hozzámbújva aludtunk el.
Az óta is 8 év után még mindig a párom ez a szexi, romantikus, domináló pasas. Lassan az esküvőt is tervezzük.
YOU ARE READING
BTS oneshots||yaoi||18+||16+
Short StorySzerintem a cím magáért beszél. Aki nem bírja a 18+ jeleneteket az ne olvassa ezt a könyvet. Igen shippelem a fiúkat, de az életben egyáltalán nem akarom, hogy legyen köztük bármilyen kapcsolat barátságon kívül. -trágár beszéd -🔞 -16+ -erőszak Jó o...