✿Taemin✿

589 13 7
                                    

Legjobb barátok
(Jimin) (16+)

A lakásomon csövelünk legjobb haverommal, Taeval és éppen valami pornó színészt beszélünk ki. Tudni lehet rólunk, hogy mindketten melegek vagyunk, de megfogadtuk, hogy nem nyomulunk egymásra.

-A kurva. Minden alkalommal felizgulok, ha meglátom. Az a kockás has, az izmos karok, és a farkáról meg ne is beszéljünk.-mutatja meg a képét. Megnézem jól és magamba konstatálom, hogy ő igazán szexi darab.

-Mi a neve?-kérdezem Taehyungtól.

-Jeon Jeongguk. Milliók követik őt PornHub-on. Köztük én is.-jelenti ki dicsekvően, mire nevettem egyet.

-Vagy ő. Ő is kurva szexi.-mutatja a következőt. Csukott szemmel nyomom vissza telefonját.

-Ne mutass már többet, mert így is áll a farkam.-kezdtem el takargatni merevedésem.

-Nyugi nekem is. De most, hogy mindkettőnknek áll. Mi lenne, ha megmutatnál nekem valamit, ami nekem nem megy?-nézett rám csillogó szemekkel és doboz mosolyát elő véve. Megforgattam a szemem és válaszoltam.

-Legyen. Mutasd.-sóhajtottam és hátra dőltem a kanapén. Tapsikolva nyitotta fel a dohányzó asztalon lévő laptopomat és keresgélni kezdte, amit akart.

-Ok megvan.-jelentette ki és elindította a videót. Kíváncsian figyeltem a videóban levő pasit, aki valami fura, de érdekes kézmozdulatokkal verte a farkát.

Szememet a mellettem ülő Taera emeltem és azt láttam, hogy beharapott ajakkal figyeli a videót, közben jobb kezével simogatta tagját gatyán keresztül. Egy apró mosoly került a szám sarkába és újra a videót néztem.

-Sajnálom Jimin, de nem bírom. Muszály kivernem.-mondta miközben elővette farkát, ami elég nagy és eres volt. Kitágult szemekkel figyeltem ahogy ráfog és lassan verni kezdi.

-Várj!-szóltam rá erélyesen és megfogtam csuklóját. Kérdőn nézett rám én pedig folytattam mondanivalómat.-Ha azt akarod, hogy megmutassam, hogyan kell csinálni akkor ne verd, mert mielőtt megtanulnád, el fogsz élvezni.-magyaráztam neki.

-Akkor mutasd már.-nyavajgott, mire mélyen beszívtam a levegőt és hezitálva, de elővettem saját tagomat is. Még életünkben nem láttuk egymást meztelenü, nem még, hogy kiverni. Elég furcsa lesz előtte verni és elélvezni, de Taehyungért mindent.

Lassan ráfogtam saját farkamra és elkezdtem leutánozni a videóban látottakat. Ez nem is nehéz. Nem Tudom, hogy Taenak ezen mi nem megy.

-Figyeld. Csak két mozdulatot kell egyszerre csinálnod. Fel-le és körkörösen mozgatni a kezed. Látod? Így.-magyaráztam, majd elkezdtem csinálni, amit figyelmesen figyelt. Próbáltam nem nyögni, de nagyon nehezen tudtam visszatartani a hangomat, mivel ez egy kurva jó technika.

-Oké megpróbálom.-jelentette ki és elkezdte csinálni. Megnéztem, hogy, hogyan csinálja, de nem jól. Egyszer vagy csak fel-le, vagy csak a csuklóját forgatta.-Hjaj Jiminie ez nem fog nekem menni. Én ehhez túl szerencsétlen vagyok. Pedig láttam az arcodon, hogy nagy élvezetet nyújt.-sírt fel én pedig két kezem közé fogtam arcát és letöröltem könnyeit.

-Ne keseredj el Taetae. Figyelj. Megmutatom mégegyszer a te kezeden. Add ide.-nyúltam jobb kezéért és tagjára raktam. Az ő kezére raktam a kezem és mozgatni kezdtem. Kicsit fura volt, mivel így olyan volt, mint ha én vertem volna neki. Ami ha jobban belegondolok így is volt.

-Ahh Jimin ez olyhan jooh...-sóhajtozott és hátra dőlt a kanapén.

-Akkor csináld magadnak.-akartam elvenni a kezem, de gyorsan utána nyúlt és megragadta a csuklómat. Visszarakta a farkára és most már én markoltam neki.-Mi a fasz Tae?-akadtam ki, de nem vettem el a kezem.

-Csináld nekem. Kérlek. Te olyan jól tudod Jiminie.-kérlelt csábos hangon. Megforgattam a szemem és beletörődve a sorsomba elkezdtem mozgatni a kezem.-Köszönöm Chim.-túrt rózsaszín hajamba én pedig villámokat szóró szemeket eresztettem felé.

Egyre gyorsabban mozgattam kezem, beleélve a helyzetbe, mire neki hangosodtak és megszaporodtak a kéjes nyögései. Ezek szerint mindjárt elélvez. JAJ NE!! Nem élvezhet el, mert az a kanapémra menne, ami pedig fehér és nem tudnám kimosni, jelen pillanatban meg nincs annyi pénzem, hogy újat vegyek.

-Tae! Mindjárt jövök és hozok zsepit. Addig ne élvezz el!-vettem volna el a kezem, de ő megint csak gyorsabb volt. A tenyerét rárakta az enyémre és egy gonosz mosoly kíséretébe tovább verte.

Pánikba estem és nem tudtam, mit csináljak. Egy hirtelen mentő ötlettől kezdeményezve ráhajoltam tagjára és bekaptam félig, ő pedig azonnal bele élvezett a számba. Mikor már úgy éreztem nem fog belőle semmi kijönni, lecuppantam róla forró spermájával a számba és félősen a szemébe néztem.

Meglepődötséget véltem benne felfedezni. A következő pillanatban, kezével az állam alá nyúlt és hüvelyk ujjával letörölte a szám szélléről lecsordogáló örökítő nedvet.

-Akarom látni, hogy lenyeled.-mosolygott perverzen, mire én tettem amit akart és mind egy cseppig lenyeltem. Meglepően finom vagy Tae.-Okos fiú.-borzolta össze a hajam, mire én dühösen ránéztem.

-MEG VAGY HUZATVA??-kezdtem vele teljesen jogosan kiabálni.-Ha megengedted volna, hogy elmenyjek zsepiért akkor nem kaptam volna be a farkad.-morogtam és egy párnával ütögetni kezdtem. Egyik ütésem előtt reflexszerűen kapta el a csuklóm és egy sunyi mosollyal az arcán közel hajolt az enyémhez.

Zavartan néztem a szemeibe, de ő csak egy lehelgyenge csókot nyomott az ajkaimra.

-Nekem így jobban tetszett.-suttogta párnáimra, majd elhajolt tőlem és elengedte a kezem. Ezt visszakapod Kim Taehyung.

-Viszont én még nem élveztem el szóval térdelj.-mutattam magam elé a padlóra, mire meglepetten, de letérdelt ahova mutattam. Terpeszbe raktam a lábaim, mire azonnal vette az adást és rácuppant farkamra. Felnyögtem, majd a kabátzsebemből elő véve egy cigi csikket rágyújtottam.

Miután ez is megvolt, rámarkoltam Taetae dús kék hajára és egy gyorsabb tempót kezdtem el diktálni. Beleszívtam méregrudamba és miközben a füst a számba volt, lemélytorkoztattam Taehyungot és ott tartottam, mire nyögtem egy nagyot, elnyílt a szám, a füst pedig kiszállt belőle.

-Nincs gag reflexed mi? Akkor jó.-eresztettem vissza és egy gyors tempót felvéve pár lökés után beleélveztem a szájába én is. Könnyes szemekkel engedtem le magamról. Azonnal a szemembe nézett és szexin lenyelte nedvemet.

-Finom vagy.-jelentette ki és körbenyalta száját. Mosolyogva húztam fel a gatyámat, ahogy ő is.

Ez után leült mellém a kanapéra és beállt a kínos csend.

-Tudom, hogy megszegtük az ígéretünket, de be kell vallanom jó volt veled.-fordultam felé.

-Veled is jó volt Jimin.-mosolygott rám.

Ezek után mindennapossá vált nálunk egymás kielégítése, de továbbra is csak legjobb barátok maradtunk, csak egy kis extrákkal.

BTS oneshots||yaoi||18+||16+Where stories live. Discover now