✿Nammin✿

722 13 1
                                    

Unatkozom
(Namjoon) (18+)

-Namjoon hyuuung!-jött be a szobámba Jimin. Én a gépen dolgoztam az asztalomnál, mikor Jimin odajött hozzám és velem szembe bele ült az ölembe.

-Mit szeretnél Jiminie?-simogattam meg a hátát. Kezét a melkasomra rakta és ajkaival nyakamat kezdte el apró puszikkal belepni.

-Tudod te azt.-mosolygott perverzen, majd csípőjével lökött egyet előre, mire nagyot nyögtem.

-Ahh... Jimin-ah...-nyögöm hátra bicsaklott fejjel. Kapott az alkalmon és ádámcsutkámra ráhajolva erősen kezdte el szívni.

-Érzem, hogy kicsi Rm nagyon nyugtalan.-súgta erotikusan a fülembe, mire "kicsi" Rm-ot mégjobban nyomta össze a farmer gatya.

-Jiminie a többiek otthon vannak.-próbáltam letolni magamról, de nem sikerült. Félreértés ne essék, Jiminnel nem vagyunk együtt, csak néha huncutkodunk egy kicsit.

-Majd halk leszek.-kezdte puszikkal belepni az arcélem és mozgatni a csípőjét, hogy jobban ingereljen, ami sikerült is neki.

-Mindenh alkalomhal ezt mondodh, aztán úgy sikítaszh, mint egy rossz kurvah. Mghh....-a kéjtől már ki sem tudtam nyitni a szememet.

-Akkor had hallják milyen jól szórakozunk.-ezzel lemászott rólam és elém térdelt. Kigombolta a gatyámat amit aztán le is húzott.-Hyuuung.... Ma nem volt rajtad boxer?-kérdezte csábosan és perverzen mosolygott.

-Lusta voltam.-vontam vállat. Ráfogott tagomra és verni kezdte, közben heréimet szopogatta.

-Ahh.... Igen Jiminie ezaz!-nyögtem hátra vetett fejjel. Bevette egész hosszomat a szájába és ütemesen kezdte el szopni.

-AHHHMM.... BASSZAMEG JIMIN.-nyögtem egy nagyot amikor hirtelen lemélytorkozott.

Hajánál fogva felhúztam magamhoz egy csókra, amit viszonzott is. Felállítottam és felvettem az ölembe. Az ágyamhoz vittem és rádobtam. Leszedtem magamról és róla is minden ruhát így már teljesen meztelenül és kiszolgáltatva fekszik alattam.

Nem szaroztam a tágítással. Benyálaztam az ujjaim és rögtön kettőt nyomtam fel neki.

-Ahh igen Apuci így.-harapta be alsó ajkát és hátát ívbe feszítette, amitől jobban beindultam. A feje fölött lévő párnákat markolászta és folyton nyögött, még a harmadik és negyedik ujjamnál is. Kis mazochista.

Kihúztam mind a négy ujjamat és most kerek popsiját kezdtem el cuppanós és nyálas puszikkal belepni.

-Hyuung! Siess már nem bírok várni.-nyöszörgött. Hát jó kanos lehetsz Jimin. Gondoltam húzom az agyát.

-Mit akarsz Jimine?-súgtam erotikusan a fülébe és rámarkoltam hosszára.

-Téged akarlakhh!-sóhajtozta.

-Nem hallom babám! Mit akarsz?!-szorítottam egyre jobban, már kőkemény farkát.

-AZT, HOGY KŐKEMÉNYEN DUGJ MEG APUCI!!!-kiabálta és már ő volt felül. Nem szarozott azonnal ráült egész hosszomra.

-Ahhh Istenemh.-döntöttem hátra a fejem és belemarkoltam csípőjébe.

-AHHH EZHAZH!!-kiáltotta és lovagolni kezdett.

Folyton nyögdécselt, közben csukott szemmel simogatta magát. Olyan erotikus volt. Míg ő a saját kis világában volt, elvettem a telefonom ami az ágyamon volt és belementem a kamerába. Kikapcsoltam a vakut és elindítottam a videó felvételt.

-Ahh Apucih...-nyögi és a fáradságtól jobban beleül nemességembe, amitől eltalálja a pontját.-AZTAKURVA!!! AHHH IGEEEN!!!-majd csak oda kezd el lökdösni.

Pár perc után a nevemet nyögve élvezett óriási mennyiséget a hasfalamra és a melkasomra. Pihegve dőlt rám miután kihúzódott belőlem.

-Te még nem mentél el.-mondta miután rendezte vonásait.

Meg se várta válaszomat lemászott tagomhoz és szopni kezdett. Nem kellett sok, szájába löveltem örömnedvemet.

-Skacok! Ha végeztetek lejöhetnétek enni!-dörömbölt az ajtón Jin hyung dühösen.

Felnevettünk, majd egy utolsó csók után felöltöztünk és lementünk enni.

BTS oneshots||yaoi||18+||16+Where stories live. Discover now