Fake boyfriend
(Jungkook) (soft)-Kérlek Jimin!! Csak addig kell míg nem szakad le rólam!!-könyörögtem barátomnak.
-Nem leszek a hamis barátod. -sétált tovább.
-De kérleek. Bármit megteszek.-könyörögtem neki tovább.
-Mindenki tudja, hogy legjobb barátok vagyunk. Nem vennék be, hogy a pasim van.-nézett rám felhúzott szemöldökkel.
-Óó Jungkookiee!!-jött oda hozzám mostani életem megkeserítője, aki 7/24-ben rajtam akaszkodik és nem hagy nyugodni.
-Hjaj mi az Neomin?-vágtam szenvedős arcot.
-Ma elmegyünk randizni. Mit szólsz hozzá?-kérdezte csillogó szemekkel.
-Mi? Nem! Az kizárt! -kezdtem el ellenkezni és eltolni magamtól.
-Miért?-sipákolt a fiú.
-A-azért mert... Ömm... Mert barátom van!-találtam ki gyorsan valamit.
-MICSODAA?!? KI AZ?-emelte magasabbra a hangját.
-Ömm... Jimin!-vágtam rá, mire mindkettőnek egyszerre kerekedett ki a szeme.
-Jimin? De hisz ő a legjobb barátod! Nem hiszem el, hogy együtt vagytok!-háborodott fel.
-Pedig de. És meg is mutatom.-ráncoltam össze a homlokom és egy másodperc alatt ragadtam meg Jimin derekát és közelebb húzva magamhoz, összeszorítva a szemem csókoltam meg.
Anyám de jó érezni azokat a nagy, puha ajkakat, amiket már oly régóta szeretnék megkóstolni. És az illata is olyan jó. Maga a menyország.
Megszorítva derekát kicsit jeleztem neki, hogy tegye a dolgát, így egy másodperc múlva már egymás ajkát falva álltunk a folyosó közepén.
Zaklatóm hisztisen futott el, ami miatt kicsit sajnáltam is, de nem sűrűn izgatott.
Mindketten levegőhiányosan váltunk el egymástól, de éppen csak annyira, hogy egymás szemébe nézzünk.
-Annyira megtenném ezt még többször is.-mondtam ki hangosan a gondolataim, mire realizálódott is bennem, mi a francot mondtam, már kaptam is a pofont, de az után egy másodpercel újra megcsókolt.
Összezavarodtam.
-Nem szeretném megjátszani, hogy a barátod vagyok.-jelentette ki, mire elszomorodtam.-Igaziból szeretnék az lenni.-folytatta, mire felcsillantak a szemeim.
-Annyira szeretlek Jimin.-öleltem meg apró testét.
-Én is téged Jungkook.-motyogta a nyakamba.
YOU ARE READING
BTS oneshots||yaoi||18+||16+
Short StorySzerintem a cím magáért beszél. Aki nem bírja a 18+ jeleneteket az ne olvassa ezt a könyvet. Igen shippelem a fiúkat, de az életben egyáltalán nem akarom, hogy legyen köztük bármilyen kapcsolat barátságon kívül. -trágár beszéd -🔞 -16+ -erőszak Jó o...