Megrontani, nem elrontani
(Yoongi) (18+)Éppen otthon ülök a tévé előtt és nézek valami unalmas műsort mikor anyu jön be a szobába.
-Szóval kaja a hűtőbe, Jungkook a szobájába, pénz az asztalon. Kookiet 8-kor fürdesd meg. Ennyi. Ja és vacsorázzatok. Tényleg meglesztek kettesben?-állt le egy kicsit hiperaktivitásában.
-Anyu! Csak egy napra mész. Ne parázz már annyit.-álltam fel a kanapéról és odamentem hozzá. Megsimította az arcom és köszönés után elhagyta a házat.
Szóval Jungkook 12 éves én pedig 16. Mostohatesók vagyunk mivel anyu hozzáment Kook apjához. Jungkook egy nagyon ártatlan kisfiú akit még úgy kell kezelni, mint egy 4 évest. Nekem kell ma megfürdetnem mert még azt sem tud egyedül. Állítólag valami gond van az agyában. Orvosok szerint "nem fejlődött ki jól valami a fejében".
-Kookoo gyere megyünk zuhanyozni.-nyitok be a szobájába ahol a leckéjét írta. Mosolyogva felpattan a székéből és a nyakamba ugrott.
Elvittem a fürdőszobába és ott leraktam. Azonnal elkezdett vetkőzni én pedig elindítottam a vizet és vártam, hogy jó meleg legyen. Mikor épp elég meleg lett a víz elálítottam és hátrafordultam Jungkook-hoz. Azonnal megrögönyödtem mikor megláttam meztelenül. Nagyot kellett nyelnem, hogy ne gondoljak semmire.
Beszállt a kabinba én pedig legugolva elé kezdtem a kellemes vizet engedni rá.
-Várj!-emelte fel két kezét védekezően. Felhúzott szemöldökkel néztem rá, hogy mit akar.-Egyedül akarom csinálni, de azt akarom, hogy mutasd meg hogyan kell.-hajtotta le szégyenlősen a fejét.
-Szóval... Azt akarod, hogy zuhanyozzak veled és mutassam meg?-értelmeztem a mondatot. Bólintott egyet.
Kis hezitálás után elkezdtem vetkőzni. Végig figyelt engem, ami kicsit zavarba ejtő volt. Mikor már nem volt rajtam semmi ruha, beálltam mellé és magamra is engedtem vizet. Kook csak két fejjel kisebb nálam.
-Neked, hogy-hogy nagyobb, mint az enyém?-nézte folyton farkamat.
-Úgy, hogy sokkal idősebb vagyok nálad.-kuncogtam fel kínomban és átadtam a zuhanyrózsát a kicsinek, aki el is vette, de még mindig a tagomat nézte.
-Egyszer nekem is akkora lesz?-kérdezte csillogó szemekel. Bólintottam egyet és elállítottam a vizet.
-Rakj ebből egy keveset a tenyeredbe és kend szét magadon.-nyomtam a kezébe a barackos tusfürdőt. Kinyitotta és ahogy mondtam neki, rakott egy keveset a tenyerébe. Elvettem a tubust és visszaraktam a helyére.
Amikor viszont magára akarta rakni, a kevés adag mind leesett a padlóra. Mérgesen dobbantva fonta össze karjait mellkasa előtt.
-Nekem ez sose fog meniii~!-durcizott be. Megforgattam a szemem és levettem az illatos tusfürdőt. Nyomtam a kezembe egy keveset és legugoltam elé.
-Jól figyelj, mert először és utoljára mutatom meg. Következőnek magad csinálod.-majd már el is kezdtem testén szétkenni. Először két kezével kezdtem, majd haladtam előre mellkasára. Majd egyre, egyre, egyre, egyre lejjebb. Alhasánál megálltam és csak bámultam még kicsi péniszét.
أنت تقرأ
BTS oneshots||yaoi||18+||16+
القصة القصيرةSzerintem a cím magáért beszél. Aki nem bírja a 18+ jeleneteket az ne olvassa ezt a könyvet. Igen shippelem a fiúkat, de az életben egyáltalán nem akarom, hogy legyen köztük bármilyen kapcsolat barátságon kívül. -trágár beszéd -🔞 -16+ -erőszak Jó o...