✿Sope✿ 1/?

305 10 0
                                    

Coma dream
(Yoongi) (16+)

Kerék csikorgás, dudálás, durranás és fájdalom.

Ezek voltak az utolsó hangok és érzések, mielőtt elvesztettem volna az eszméletem.

Ez után a fűben ébredtem. Lassan felültem és körbenéztem. Egy erdőben voltam. Meleg volt, nappal és, mintha egy tündérmesében ébredtem volna. Lehet ez így is van...

Lassan felálltam és szememmel keresni kezdtem valami jelet, hogy merre indulhatnák.

-Végre, hogy felkeltél.-szólalt meg mögüllem hirtelen egy vékony, kedves hang, mire ijedten felé fordultam.

Egy fiú volt az, de.... Neki tündérszárnyai voltak és hegyes fülei. Egyszerűen, leírhatatlanul gyönyörű volt ez a fiú.

-T-te meg ki vagy?-kérdeztem félénken, még mindig ámulva szépségén

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-T-te meg ki vagy?-kérdeztem félénken, még mindig ámulva szépségén.

-Hoseok vagyok.-repült oda hozzám. Egy kicsivel magosabb volt nálam, de az nem volt gond.-Te pedig, ha jól tudom Yoongi vagy.-mosolygott egyfolytában.

-Ezt meg honnan tudod?-kérdeztem meglepve.

-Yoongi. Tudom ezt nehéz elmagyarázni, de te okkal lettél ideküldve. Hozzám küldve.-mesélte én pedig figyelmesen füleltem.

-Ezt, hogy érted? Hol vagyok? Miért vagyok itt?-kezdtem el idegesebb lenni, amit észre is vett, ezért leültetett egy farönkre, majd ő is leült mellém.

-Yoongi.. Te autóbalesetet szenvedtél, mert ittasan vezettél és most kómában vagy.-magyarázta, mire minden bevillant.

-És mikor kelek fel?-bombáztam továbbra is kérdéseimmel őt.

-Az csakis tőled függ, de ezt majd elmondom később. Addig is menyjünk az első pontunkra.-mosolygott, majd megfogta a kezem és repülni kezdett velem együtt, ami miatt meg is ijedtem.

-Hova megyünk?-néztem rá.

-Túl sok a kérdésed.-kuncogott, ami marha cuki volt.

Pár perc múlva megérkeztünk egy nagy rétre, aminek a szélén volt egy tavacska is. Leszálltunk, mire belőlem kitört egy megkönnyebbült sóhaj.

Hobival leültünk a fűbe, nem messze a tavacskától.

-Yoongi. Ahhoz, hogy kijuss innen végig kell menned egy folyamaton. Ezzel eljutva a végállomásig.-kezdett el egy koszorút fonni a körülöttünk levő sok, színes virágból.

BTS oneshots||yaoi||18+||16+Where stories live. Discover now