Daddy Issues
(Jimin) (18+)⚠FIGYELEM! A RÉSZ SORÁN SEM NAMJONNAK, SEM JIMINNEK, SEM A KONYHÁNAK ÉS A HÁZNAK SEM LET SEMMI BAJA!! MINDENKI TÚLÉLTE!!!⚠
Nehéz az élet, ha az anyád elmegy üzletbe chipset venni, de nem jön haza két év után sem. Kibaszás igaz? Ez van velem is. És ki nem találjátok kivel hagyott egyedül az anyám. Pontosan. A mostoha apámmal aki csak 9 évvel idősebb nálam.(Jimin 17, Namjoon 26) Hát mit ne mondjak, anyám szerette a fiatalabb pasikat. Még a korral nincs is baj, de az, hogy egy izmos és kibaszott szexi csávó, eléggé aggaszt. És mivel én meleg vagyok így vonzódom is az ilyenhez.
Most éppen nincs otthon, mivel üzletbe ment vacsorához venni hozzávalókat, így gondoltam míg ő elvan, addig csinálok pár képet instagramra magamról. Én olyan babyboy vagyok aki szeret lányos ruhákat hordani és posztolni szexi képeket közösségin.
babyjiminie_wants.to.play
babyjiminie_wants.to.play: Egyedül otthon. 🥵 Remélem segítek ezzzel rajtatok. 😉😏
A hasamon fekve posztolom a képet, amikor is nyitódott az ajtóm és belépett a mostohaapám. Ilyedten kaptam rá a fejem és gyorsan felültem és próbáltam magam takargatni, de tuti meglátott.
Lefagyva figyelt engem, én pedig olyan arccal néztem rá, hogy: "Mit akarsz?".
-Csak szóltam neked, de nem hallottad így feljöttem a szobádba megnézni, mit csinálsz, hogy ennyire lefoglal.-magyarázta, közben jól végigmért.
-Jó, de most már menyj innen!-szóltam rá erélyesen és odafutottam az ajtóhoz, hogy becsukjam, de megfogta a csuklómat és mérgesen nézett rám.
-Hogy beszélsz te velem? Még mindig az apád vagyok!-szorította jobban a csuklóm, mire összeszorítottam a szemem és szétnyílt ajkakkal próbáltam nem felnyögni a fájdalomtól.
-Kérlek engedj el.-kezdtem neki könyörögni és másikk kezemmel pedig pólóját kezdtem gyűrögetni.
-Mivel így beszéltél velem, így az a büntetésed, hogy ebben a szettben kell lenned a nap további részében. És nincs apellát!-mondta még mindig mérgesen, majd elengedte a kezem és elment.
Ez meg van huzatva? Így kell flangálnom előtte egész este? De viszont ki tudja mit csinál, ha átveszem. AAAHJ!!!
-Ja és hamarosan vacsora.-szólt még vissza és végleg elment. Megforgattam a szemem és leültem az ágyamra. Arcomat kezembe temetve kezdtem el rinyálni. Ebből a fél mindenem kint van és most ezt fogja nézni egész végig? Oké. Valahogy túléljük.
Felálltam és óvatosan kinyitottam a szobám ajtaját és amilyen halkan csak tudtam a nappaliba surrantam. Bekapcsoltam a tv-t és kerestem valamit, ami lefoglal vacsoráig. Egy párnát magamhoz ölelve elfeküdtem a kanapén és úgy néztem tovább a műsort. Viszont nem sokáig bírtam, mivel bealudtam.
YOU ARE READING
BTS oneshots||yaoi||18+||16+
Short StorySzerintem a cím magáért beszél. Aki nem bírja a 18+ jeleneteket az ne olvassa ezt a könyvet. Igen shippelem a fiúkat, de az életben egyáltalán nem akarom, hogy legyen köztük bármilyen kapcsolat barátságon kívül. -trágár beszéd -🔞 -16+ -erőszak Jó o...