Évforduló
(Namjoon) (soft)Ma van a 2. házassági évfordulónk a férjemmel és gondoltam meglepem egy kicsit.
-Hova hoztál Namjoon?-kérdezte Jin és körülnézett.
Egy erdőbe jöttünk, ahol van egy faház, amit kibéreltem 2 napra. Mit ne mondjak, nem kevés wonba fájt nekem szóval ajánlom, hogy jól süljön el. Amúgy az a sok won 269128.(73883,19 forint)
(200 euró)Kiszálltunk a járműből és kézenfogva a ház elé sétáltunk.
-Ez gyönyörű! Köszönöm szépen!-fordult felém, majd megcsókolt.
Egyébként még nem is említettem. December 20.-a van így már javában van hó, úgyhogy, majd ki tudunk menni szánkózni vagy ilyesmi.
Hirtelen ötlettől vezérelve, férjemet felkaptam menyasszonypózba és bevittem a házba.
Bent nagyon gyönyörű volt.
Ez volt a hálószobánk, ami nagyon szép kilátást adott a havas tájra.
Ez volt a fürdőszoba.
Ez a konyha.
Ez pedig a nappali.
Lepakoltuk a cuccainkat és lementünk a konyhába.
-Mit kérsz vacsorára?-kezdett nézelődni a hűtőbe.
-Nem tudom. Találj ki valamit.-vontam vállat.
-Akkor lesz Samgyeopsal.-döntötte el és már vette is ki a dolgokat hozzá.
𖡼.𖤣𖥧𖡼.𖤣𖥧
-Köszönöm szépen nagyon finomat főztél.-csókoltam meg, majd a tányérokat a mosogatógépbe raktam.
-Én mindig finomat főzök.-húzta ki magát nagyképűen, mire én mosolyogva megforgattam a szemem és derekát megragadva húztam magamhoz egy csókra.
Kezét a nyakam köré tekerte és így húzott magához mégközelebb. Alsó ajkára nyalva kértem bejutást szájába, amit azonnal meg is adott. Nyelvemet átvittem az ő szájába, ezzel mégjobban elmélyítve csókunkat.
-Van kedved szánkózni?-váltam el mikor már elfogyott a levegőnk.
-Igen van.-bólintott,majd egy utolsó szájrapuszi után felsiettünk a szobánkba és felöltöztünk jó melegen.
𖡼.𖤣𖥧𖡼.𖤣𖥧
Körülbelül 2 órát voltunk kint a hóban így jó volt bejönni a meleg házba. Csuron vizesek voltunk és át voltunk fagyva.
Míg Seokjin teát csinált nekünk, addig én a nappaliban begyújtottam a kandallóba és pokrócokat készítettem a kanapéra.
-Itt is van a tea.-hozta a két bögrét és lerakta a kanapé melletti kisasztalra őket.
Leült mellém a kanapéra, majd jó szorosan hozzámbújt.
(csak nem alszik és nem olvas)
-Namjoon...-szólított meg halkan miközben a mellkasomat cirógatta a pólóm alatt. Én közben hajával játszadoztam.
-Hmm.-hümmögtem,jelezve, hogy figyelek rá.
-Tudom, hogy még csak 2 év vagyunk házasok és tudod, hogy nagyon szeretlek és számomra a te véleményed a legfontosabb és-- nem hagytam neki befejezni, mert egy csókkal elhallgattattam.
-Mit akarsz mondani baba?-simogattam meg az arcát.
-Én szeretnék gyerekeket.-mondta halkan, de mégis hallhatóan.-De ha azt mondod, hogy még nem vagy egyáltalán nem akkor megértem.-folytatta ijedten.
-Nem. Nyugi. Én is szeretnék gyerekeket.-mosolyogtam bíztatóan, mire neki felcsillantak a szemei és boldogan ölelt meg, amit viszonoztam.
-Annyira szeretlek Namjoon!!! Soha ne hagyj el!-puszilgatta az arcomat és a nyakamat.
-Miért hagynálak el? Te vagy a leges legjobb feleség a világon.-kuncogtam,mire ő mellkason csapott.-Boldog évfordulót szívem!-fegtam kezem közé az arcát.
-Neked is boldog évfordulót!-mondta, majd megcsókoltuk egymást.
YOU ARE READING
BTS oneshots||yaoi||18+||16+
Short StorySzerintem a cím magáért beszél. Aki nem bírja a 18+ jeleneteket az ne olvassa ezt a könyvet. Igen shippelem a fiúkat, de az életben egyáltalán nem akarom, hogy legyen köztük bármilyen kapcsolat barátságon kívül. -trágár beszéd -🔞 -16+ -erőszak Jó o...