✿Taekook✿

556 13 0
                                    

Talán
(Jungkook) (soft)

-Hyung-aaah-mentem be Taehyunggal közös szobánkba, de ahelyett, hogy a saját ágyamra feküdtem volna, egyenesen szobatársam hátára feküdtem, aki hassal az ágyon fekve nézett valamit Netflixen.

-Mi az Kook?-nyöszörgött fájdalmasan.

-Jimin hyung megdobott a papucsával és most fáj.-biggyesztettem le az ajkam.

-És miért?-állította le a filmet telefonján.

-Mert lekicsiztem.-motyogtam.

-Már minden érthető. Ez esetben nincs miért megvédenem téged.-nézte tovább a filmet.

Én csak durcázva leszálltam róla és ráfeküdtem a saját ágyamra szembe a falnak.

-Jaj most miért durcázol?-hallottam, ahogy felül.

-Mindenki igazságtalanul bánik velem. Hogy, ha én valamit mondok Jiminnek, akkor én vagyok a rossz, de, ha Jimin csinál nekem valamit akkor meg le sem szarjátok.-mondtam el a bajom.

Mostanában a fiúk nagyon elhanyagolnak. Nem figyelnek rám és ez rosszul esik. Legkisebbként szükségem van a figyelemre. De főleg TaeTae-tól.

Nem is tudom. Mintha iránta sokal több barátságot éreznék. Mióta kb. 7 hónapja megalakult a banda ő valami különlegessebb. Nem hiszem, hogy meleg vagyok, de ha mellettem van és csak rám figyel, olyan jó érzés tölt el.

Sóhajtott egyet és az ágyamra ült.

-Ez nem igaz Kook. Szeretünk téged. Ugyanúgy, mint Jimin hyungot. Csak a szekálásotok nagyrészt te kezdeményezed, de, ha Jimin akkor rá is rászólunk. Nem szarunk le soha. Szeretünk téged.-feküdt be mögém és átkarolt.

Gyomrom azonnal görcsbe rándult és arcom sem tétlenkedett; azonnal pírba szökött.

-Én pedig sajnálom, hogy nem szentelek rád sok figyelmet.-szóval észrevette.

Egy puszit nyomott a fülem mögé és jobban hozzám bújt.

Nem tudom, de én azt hiszem tényleg szerelmes vagyok Taehyungba és van egy selytésem, hogy ez viszonozva van.

BTS oneshots||yaoi||18+||16+Where stories live. Discover now