Testvéri szeretet
(Jungkook) (18+)-Hányszor mondjam még el, hogy ne gyere be a szobámba kopogás nélkül?-kiabált rám Taehyung, a féltestvérem. Aki nem tudná, hogy mégis mi történik amiért veszekedünk, elmagyarázom.
Szóval az én anyám pár hónapja talált magának egy faszit. Ezzel nem is lenne baj, ha annak a gyereke nem egy egoista fasz lenne. Mivel ő idősebb nálam, ezért ugye ő parancsol meg stb. Mindenféle idióta szabályt hoz a házba pedig én lakom itt gyerekkorom óta nem ő. Mindketten homoszexuálisok vagyunk, ami nem baj.
Na de vissza a jelenbe. Valamit akartam tőle kérdezni szóval odamentem a szobája ajtaja elé és bekopogtam. Mivel nem jött válasz, ezért mégegyszer kopogtam. Akkor sem. Benyitottam, mire megláttam, hogy fülhallgatóval a fülében maszturbál. Le mertem volna fogadni, hogy pornót nézett. Habár nem baj, mert néha napján én is szoktam, de az most mindegy. Mikor észrevett teljesen kiakadt és kiabálni kezdett velem.
-Hányszor mondjam még el, hogy ne gyere be a szobámba kopogás nélkül?-akadt ki teljesen.
-Mondjuk, ha nem fülhallgatóval maszturbálnál, akkor hallottad volna.-vágtam vissza neki idegesen. Nehogy már én legyek a rossz ember, mert ő süket.
-Az ne a te dolgod legyen.-mutatott rám mutatóujjával fenyegetően.
-Akkor zárd be az ajtót.-forgattam meg a szemeimet. Idegesen felállt és felém közelített. A nyakamnál fogva nekiszorított a falnak.
-Te velem így ne merj beszélni.-sziszegte idegesen foga között.
-Miért mit teszel, ha? Egy újabb hülye szabályt hozol be?-kérdeztem lenézően. Már teljesen ki volt borulva, de most szakadt el nála a húr.
Öklével a fejem mellett a falba csapott és..... És ajkaimnak esett? Lesokkolva figyeltem, ahogyan durván falja az ajkaimat. Kis hezitálás után én is visszacsókoltam. Kérdezés nélkül jött át nyelvével a számba - nem mintha nem engedtem volna meg - és táncba hívta az enyémet. Testével közelebb jött és ágyékát az enyémnek dörgölte. Belenyögtem a csókunkba és kezemet a mellkasára helyeztem. Hirtelen combom alá nyúlt és felkapott. Lábamat, dereka köré fontam, két kezemet pedig a nyaka köré tekertem.
Az ágy felé kezdtett el hurcolni, majd kicsit sem barátságosan ledobott az ágyra, mire én egy aprót nyekkentem. Egy pillanat alatt fölém kerekedett és leráncigatta rólam a pólót. Ajkaival most a nyakamat kezdte el csókokkal belepni, amit én lágy nyögésekkel díjaztam.
Pár perc után zavart, hogy rajta túl sok ruha van, így megfogtam azt, és egy egyszerű mozdulattal megszabadítottam tőle. Kezemet végighúztam kockáin, majd a gatyájánál állapodtam meg.
-Taehyung.-szóltam neki, mire kérdőn rámnézett.-Szeretnélek kielégítteni.-mondtam halkan. Egy sunyi mosollyal hátára feküdt, én pedig lassan kezemmel nyakától egészen alhasáig végig simítottam. Nagyon kívántam őt.
Lassan lehúztam a gatyáját és eldobtam valahova a szoba egyik részére. Anyagon keresztül végig simítottam farkán, majd egy csókot nyomtam rá. Ezt egy jóleső morgással díjazta. Megfogtam boxere szegélyét és lehúztam róla, majd az is ugyan olyan sorsra jutott, mint a gatyája. Kitágultak szemeim méretén, amin ő jót mosolygott. Rámarkoltam és végig nyaltam férfiasságán, amire ő felnyögött.
Lassan számba vettem és lassú tempóban kezdtem szopni. Néha-néha mélytorkoztam, olykor kicsalva egy morgást belőle, ami nekem nagyon tetszett. Mikor ő megunta a lassú tempót, hajamba markolt és egy ütemesebb, gyorsabb tempót vetetett fel. Mikor már elélvezett volna, kihúzta magát belőlem, majd megcsókolt. Fordított a helyzeten. Most én voltam alul, ő pedig felül. Ő is levette rólam a gatyát és a boxert. Megmarkolta farkamat és verni kezdte.
-Kapd be!-utasított és négy ujját a számba nyomta, amit és elkezdtem szopogatni és bő nyállal nedvesíteni. Mikor ép eléggé nedves volt, kihúzta és két lábamat szétfeszítve, nyílásomra köpött.
-Ahh...-nyögtem fel a jóleső érzésre. Lassan belém vezette első ujját, amire én mégnagyobbat nyögtem. Lassan kezdte el mozgatni, majd egyre gyorsabban. Majd jött a második ujja, utána a harmadik, védül pedig a negyedik. Az fájt a legjobban. Sosem csináltam még négy ujjal. Mindig csak kettővel.
-Thégy maghadévá Taeh Apucih!-ziháltam fáradtan és lehúztam magamhoz egy csókra. Nem kellett kétszer mondanom, azonnal belém hatolt.
-Ahh.... Ighenmm...-bicsaklott hátra a fejem a kéjtől. Pár percig csak állt bennem, majd mikor jeleztem neki, hogy kezdhet mozogni, egy gyors tempót felvéve mozgott.
-Ahh... GyorsAhh... Banh!-nyögtem, mire egy perverz mosolyt húzva szájára, eszméletlen tempóban kezdett el dugni.
-AHH.... IGHEN!!-sikítottam lányokat megszégyenítő hangon és mostoha tesóm vállába markoltam.
-Bazdmegh Kook ígyh soha nemh...mgh...végzünkh.-morogta fülembe és a végén megharapta.
-Miért? AnyhirAHH! Rossz vagyhokh? Ahhh....-nézek rá kérdőn persze amennyire tudok a kéjtől.
-Nemh! Azért mert annyira izghatóh vagyh, hogy halálig basználakhh... Mghhh....-morgott egyet a végén és durvábban kezdett el baszni.
-AHH!!!! BAZDHMEG EL FOGOKH AHHH.... ÉLVEZNI! TAE APUCCIII!!!-és a nevét nyögve élveztem a hasamra és a paplanra. Ő kihúzódott belőlem, háttal az ágyra faktetett, arcom felé mászott és elkezdte verni. Én kitátottam a számat és vártam Tae végét.
Pár húzás után a számba és az arcomra élvezett. Ami a számba ment azt mind az egy cseppig lenyeltem amit, meg tudtam az arcomról lenyaltam.
-Kurva jó voltál. Legszívesebben még egy menetet lenyomnák, de azt már te nem bírnád.-dőlt mellém fáradtan mostohabátyám, majd magára húzott és megcsókolt. Viszonoztam tettét, majd miután pihegve elválltam tőle, ráfeküdtem meztelen felsőtestére.
-Szeretlek oppa.-öleltem át szorosan.
-Én is szeretlek Kuksi.-nyomott egy utolsó puszit a fejem búbjára és miután betakart minket a paplannal amire ráélveztem, elaludtunk.
YOU ARE READING
BTS oneshots||yaoi||18+||16+
Short StorySzerintem a cím magáért beszél. Aki nem bírja a 18+ jeleneteket az ne olvassa ezt a könyvet. Igen shippelem a fiúkat, de az életben egyáltalán nem akarom, hogy legyen köztük bármilyen kapcsolat barátságon kívül. -trágár beszéd -🔞 -16+ -erőszak Jó o...