✿Namjin✿

646 14 14
                                    

Osztálykirándulás
(Jin) (18+)

Ma van a nap, amikor indulunk az osztálykirándulásra. Sátorozást terveztünk a közeli erdőbe hétvégére.

-Biztos mindened meg van kicsim?-ellenőrzött le mégegyszer anyu.

-Igen anyu ne aggódj!-azzal egy puszit adtam neki és elindultam a busz felé.

-Áá a kis buzeráns is megérkezett.-szólalt meg azonnal Yoongi, mire mindenki röhögni kezdett.

Igen. Meleg vagyok és szerelmes az osztályfőnökömbe. Névszerint Kim Namjoon.
De erről senki sem tud. Remélem te sem árulod el. ;)

-Hé. Ez nem volt szép!-szólalt meg a mély hang mögüllem, mire hátra fordultam és ott állt Ő.

Egy fehér póló volt rajta, amiben látszódtak izmos karjai és egy fekete rövidnadrág ami kiemelte még izmosabb combjait.

-Mindenki szálljon fel a buszra!-szólalt meg megint és elindult ő is. Vettem egy mély levegőt és én is felszáltam.

Yoongi, Jimin, Jungkook, Hoseok, Taehyung, Felix, Hyunjin és Soobin hátul ültek a kurváikkal én pedig egyedül a busz közepén. Nem baj. Szeretek egyedül lenni.

Elővettem a fülesem és elindítottam a lejátszási listámat.

-Time skipeü-

Kiértünk a mezőre. A 2 nagy sátor már állt ami 10 személyes. Egyikben a lányok alusznak a másikban pedig a fiúk. A tanár úrnak pedig egy külön sátra van. Milyen jó neki.

-Nem nem nem! Te biztos nem alszol velünk!-lökött ki Jungkook, amikor be akartam menni.

-Hé gyerekek mi folyik itt?-jött oda Mr. Kim.

-Az, hogy ez nem fog velünk aludni.-mondta a nagykutya, azaz Yoongi.

-Először is! Nem ez, hanem max Ő. Másodszor is nem gond! Majd alszik velem.-segített fel a porból és átölelte a vállam. Pirulva hajtottam le a fejem és próbáltam feldolgozni mit is mondott.

-Vigyázzon vele. És nyissa ki az ajtót ha esetleg meleg lenne miatta. Nem szeretnénk ha a legjófejebb tanár megfulladna mellette.-mondta morogva továbbra is Yoongi és bement a sátorba.

-Én nem itéllek el.-szólalt meg mikor elindultunk az Ő! Ismétlem AZ Ő sátrához!!

-Köszönöm!-mosolyodtam el halványan. Kihúzta nekem a sátrat én pedig beleraktam a cuccaim.

Szétterítettem a hálózsákomat és elrendeztem a további cuccaim.

-Kényelmesen elférsz?-nyitott be mostmár alvó társam. Bólintottam egyet és kijöttem.

-Oké gyerekek! Ki akar sütögetni?-kiáltotta el magát Mr. Kim.

Mindenki "Én"-t kiabálva futott ki a sátrából és leültek a tábortűz köré. Megfogtak egy nyársat, ráhúzták amit enni akartak és elkezdték sütni.

Én is így tettem.

-Time skipü-

-Gyerek most már takarodó!-szólalt meg tanárúr 23 órakor.

Mindenki morogva sétált be a sátrába, ahogy én is.

-Akasztok fel zseblámpát, hogy lássunk.-tette meg amit mondott.

BTS oneshots||yaoi||18+||16+Donde viven las historias. Descúbrelo ahora