Hármas party
(Suga) (18+)
-Akkor...-huppant le közénk a leader a kanapéra.-Jimin, Kook és Tae elmentek, Jin pedig viszi őket. Hárman maradtunk. Mit akartok csinálni?-nézett felválltva ránk.
Baszki annyira szexi. Most nincs rajta póló így látni nagy, izmos melleit, bicepszjeit és kezdetleges kockahasát. Alul egy vékony anyagú, comb közepéig érő gatya volt rajta, ami kiemelt mindent. Az izmos combjait és legfőkeppen férfiasságát.
Baszki be is indultam a látványra. Erről jutott is az eszembe egy ötlet.
-Talááán... Kipróbálhatnánk valamit.-néztem kettőjükre, mire csak két érthetetlen fejet kaptam.
-Mire gondolsz hyung?-húzta fel egyik szemöldökét Hobi.
-Hát... Hárman vagyunk és.... Nekem áll a farkam.-próbáltam minnél érthetőbben elmondani.
-Szóval te hármasban akarsz szexelni?-nézett rám kérdőn Namjoon én pedig bólintottam egyet.
-Nekem oké.-mosolygott Hobi, ami után Rm-ra néztem és láttam az arcán, hogy ő is benne van, így neki is láttam.
A leader ölébe ültem és megcsókoltam, közben pedig kezemmel, Hobi testét fedeztem fel.
Hajánál fogva közelebb rántottam az arcunkhoz és őt is megcsókoltam, majd felváltva kettőjüket. Végül ők ketten smároltak.
Addig én levettem mindkettőjük gatyáját és két kezemmel kezdtem el verni a két merev faszt.
Végül először Hobiét kaptam be és szopni kezdtem, mire ő nyögni kezdett, miközben Namjoon mellbimbóját szopkodta.
Pár perc után áttértem Nam méretére, ami kicsivel nagyobb, mint Hopé, közben az említett fiú tagján folytattam a kézmunkát.
Mindketten férfias morgással díjazták tetteimet, ami nekem nagyon tetszett. Mindig is kiakartam próbálni hármasban és hát most itt volt a lehetőséget, amit ki is használok a banda két legszexibb tagjával. Persze a többiek is azok, de Namjoon meg Hope aaaah~.
Nam felhúzott az ölébe és levetkőzetett engem is, majd elfektetett a kanapén hassal.
-Told fel a segged.-parancsolta, mire én tettem, amit mond. Rácsapott egy nagyot, amire én kéjesen felnyögtem.
Közben Hobi Namjoont szopta és, ahogy láttam magát tágította.
Nam is benyálazta ujjait és elsőt felnyomta nekem, ami kicsit kellemetlen volt, de pár pillanat múlva már meg is szoktam és jött a következő.
Ennek is kellett pár másodperc, de viszonylag gyorsan megszoktam.
-Jöheth a követhkezhő.-sóhajtoztam,mire a harmadik ujját is felnyomta. Ez már kellemetlen volt és pár könnycsepp is elhagyta szememet, amit Namjoon lecsókolt rólam.
-Én kész vagyok a tágítással.-szólalt meg Hoseok.
-Yoongi is megvan.-jelentette ki a leader.
Hoseok odajött mögém, beleköpött a tenyerébe, amit aztán elkent farkán és minden figyelmeztetés nélkül belémhatolt.
-AHH HOBI-AH.-nyögtem egy nagyot a kellemes, de egyben feszítő érzésre.
-Mhghm... Namjoon.-nyögött fel Hobi is, mivel eközben Nam pedig Hobiba hatolt be.
Egyszerre kezdtek mozogni, amire mind a hárman nagyokat nyögtünk.
Közben Hobi a hátamat karmolászta és rámdőlve megharapta a fülem, ami még ennél is jobban beindított.
Pár perc után Hoseok kihúzódott belőlem és a helyére Namjoon jött, akinek már jóval nagyobb a farka, így már az előzőnél is nagyobbakat nyögtem.
Viszont a hangomat tompította az, hogy Hope közben farkát számba rakta, amit elkezdtem szopni.
Namjoon eszméletlen tempóban kezdett el döngetni, amire én már sikítottam, mint egy kislány, mivel még a prosztatámat is eltalálta, amire éreztem, hogy nem kell sok és elmegyek.
Ezt éreztem a kettő pasinál is. Hobinál gyorsabban kezdtem el szopni, közben magamat is kényeztetni kezdtem, hogy percre pontosan ugyanakkor menyjünk el.
Mindenki egy nagy nyögéssel ment el. Én a kanapéra, ami szerencsére bőr és nem anyag, Hobi a számba, Namjoon pedig a seggembe.
Fáradtan dőltünk el és próbáltuk rendezni magunkat.
-Ezt meg kéne még ismételni.-mosolyogtam rájuk ők pedig egyetértettek.
-2. Kör?-kérdezte a leader, amibe mindenki bele is egyezett, így belekezdtünk egy második menetbe.
YOU ARE READING
BTS oneshots||yaoi||18+||16+
Short StorySzerintem a cím magáért beszél. Aki nem bírja a 18+ jeleneteket az ne olvassa ezt a könyvet. Igen shippelem a fiúkat, de az életben egyáltalán nem akarom, hogy legyen köztük bármilyen kapcsolat barátságon kívül. -trágár beszéd -🔞 -16+ -erőszak Jó o...