✿YoonJin✿

395 6 2
                                    

True blue
(Yoongi) (soft)

Még mindig nem tudom rajta túltenni magam. Két éve, hogy szakítottunk, de nekem ez nem megy. Annyira fontos volt számomra.

Felteszem neki nem is hiányzom. Biztos már talált maga mellé valakit, aki szereti őt. Bár biztos nem jobban nálam.

Annyira hiányzik. Én nem bírom túltenni magamat rajta. Hiszen... Mégis csak a vőlegényem volt. Amíg el nem futott. Valahova. A messzi világba. Kitudja most hol jár.

Se insta, se snapchat, se Twitter. Semmilye sincs. Teljesen eltűnt a világ felszínéről. Mégis érzem, hogy közel van. Hogy nem ment messze.

Ez alatt a két év alatt többet voltam az ő háza előtt, mint a sajátomban egész életem alatt.

Bár már nem lakik ott senki én mégis eljárok oda. Mindig bekopogok és becsöngetek, mégha tudom, hogy úgysem nyit nekem senki sem ajtót. Főleg nem Jin...

És annyira próbálom a világot más színben látni, de csak minden kék. A hazugságaimról pedig ne is beszéljünk.

Mikor mindenkinek azt mondom, hogy már túlvagyok rajtad. Holott ez kurvára nem igaz.

Kibaszottul hiányzol és minden nap egyre jobban. A szívem jobban tör össze és marhára nemtudom, hogy meddig bírom azt a hiányt, amit adsz nekem.

Ezekkel a gondolatokkal pakoltam a szobámba a cuccaimat, amit csak tudtam.

Meg foglak keresni Kim Seokjin. Bármibe is fájjon az nekem..




Hali! Először is bocsánat a hiányosságért, csak nem volt túl sok időm.

Ezt a részt Billie Eilish legújabb száma a "True Blue" inspirálta, ami röviden arról szól, hogy nem tudod túltenni magad valakin.

Nagyon rávagyok kattanva erre a zenére olyan jó, pedig én nem is vagyok Billie rajongó. Most is ezt hallgatom.

Mindegy is. Nagyon jó szám, betettem a borítóba, akinek van kedve hallgassa meg. (A szöveget is ajánlatos figyelni, mivel hát arról szól a rész.)🥰

BTS oneshots||yaoi||18+||16+Onde histórias criam vida. Descubra agora