✿Jikook✿

403 10 2
                                    

Új év
(Jungkook) (soft)

-Miért csinálod ezt?-kiabálta Jimin mérgesen.

-Mert szeretlek!-kiabátam vissza. Ma van az utolsó nap a suliban és úgy éreztem ideje szerelmet vallanom Jiminnek.

Jimin a suli egmenőbb fiúja. Minden lány és fiú volt vagy szerelmes belé. Köztük én is. 

-Én nem! Csúnya vagy, kövér és idegesítő.-fintorgott. Valóban nagyon csúnya, kövér és idegesítő vagyok. De nem tehetek róla. Vagyis de, de mégsem. 

Ez után Jimin haza is ment a haverjaival együtt. Hát akkor 2 hónap múlva találkozunk.

▪ 2 hónap múlva ▪

Egy teljesen új emberként tértem vissza szeptemberber elsején suliba. A 100 kg-s Jungkook helyett egy kigyúrt, kockahasú, izmos és helyes Kook jött iskolába. Sokan... Pff... Miket beszélek? Mindenki el volt képedve. El sem hitték, hogy a kövér, pattanásos Jeon Jungkookból ez lett.

 El sem hitték, hogy a kövér, pattanásos Jeon Jungkookból ez lett

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Egy önelégült mosollyal léptem be jólismert osztálytermembe. Azonnal síri csend lett. Nem törődve a sok figyelemmel leültem a helyemre. Elővettem a cuccaimat, majd telefonomat és ott néztem a közösségit.

-Jeon Jeongguk. Látom összeszedted magad.-állt elém Jimin mosolyogva, mintha barátok lennénk. Leraktam telefonomat a padra és nagyot sóhajtva néztem fel rá.

-Park Jimin. Nagyon hiányoztál a barátaiddal együtt.-mosolyogtam szarkasztikusan. Persze tudom, hogy még véletlenül sem barátkozni jött.

-Kis cukipofi lett belőled.-támasztotta meg fejét könyökén. Barna hajtincsemet kezdte el csavargatni mutatóujjával.

-Mit akarsz Jimin?-forgattam meg a szemem megfogtam a csuklóját, amivel a hajamat pödörte.

-Mi az nyuszikám? Már nem is vagy oda értem?-kulcsolta össze ujjainkat. Már, hogyne lennék oda érte?

-Hirtelen most, hogy megváltoztam jó értelembe, máris kellek?-röhögtem fel szarkasztikusan és felállva helyemről elindultam a mosdóba. Persze oda is követett.

-Figyelj, Kook! Az egy marhanagy félreértés volt. Miután hazamentem, meg is bántam. Rájöttem, hogy kit veszítettem.-értünk ba a fiú wc-be, ahol rögtön egy piszuárhoz mentem és pisilni kezdtem.

Jimin mellém a falnak letámaszkodva nézett rám. Miközben pisiltem. Mi a fasz.

-A farkad is megnőtt látom.-nézte tagomat egy perverz mosollyal. Szemet forgatva indultam kezet mosni.

-Na már Kook!-kapott a kezem után, ezzel marasztalva. Idegesen fordultam vissza hozzá.
-Kook. Nagyon megbántam, hogy akkor visszautasítottalak. Tudom, hogy hülye voltam és most már látom, hogy kit és mit veszítettem.-könyörgött nekem kiskutya szemekkel.

-Figyelj Jimin.-fordultam felé nagyot sóhajtva.-Tudom, hogy helyes lettem, te is kibaszott szexi vagy még mindig...-néztem végig rajta beharapott ajakkal.-..., de van valakim.-válaszoltam.

Dehogy van valakim. Szingli vagyok. Nem értem mi a francért mondtam azt, hogy van valakim.

-Ki?-lepődött meg.

-Ömm... Hát... Jung... Min... Yoora.-találtam ki valami random nevet.

-Jung Min Yoora?-húzta fel egyik szemöldökét. Én csak bólogattam.

-Oké. Holnap tali a parkban 17 órakor. Te, Yoora, én.-mondta és kisétált.

Basszameg! Honnan az anyám seggéből húzzak ki egy Jung Min Yoorát?

▪▪▪

Egész nap és egész éjjel Facebook-on keresgettem egy Jung Min Yoora nevű lányt, de semmi.

Akkor itt az idő mindent elmondani Jiminnek. Itt is jön.

-Szia Kook!-intette és körülnézett.-Yoora?-kérdezte.

-Ömm... Szóval az van, hogy... Nincs semmien Yoora.-hajtottam le a fejem.

-Tudom.-nevetett. Felkaptam a fejem és csodálkozva néztem rá.-Te csak belém vagy zúgva.-jött közelebb arcomhoz.

Éreztem, hogy arcom átvált paradicsomba. Jobb kezét bal arcomra rakta és lassan közelhajolva ajkaimhoz megcsókolt.

Egy pillanatig még sokkoltan álltam, majd derekára fogtam és visszacsókoltam.

-Tudom, hogy visszautasítottalak és sajnálom. És azt is tudom, hogy most azt hiszed, hogy csak azért akarok veled együtt lenni, mert helyes lettél, de nem. Komolyan belédzúgtam.-mosolygott szomorúan.

-Adok egy esélyt.-jelentettem ki, mire neki azonnal felcsillantak a szemei.-De! Ha átversz nagyon megbánod!-szigorítottam be.

-Nagyon szexi vagy mérgesen.-mosolygott és ajkaimra tapadt.

Hiába féltem sokáig. Örökké az enyém maradt.

BTS oneshots||yaoi||18+||16+Where stories live. Discover now