"A bölcs király sose akar háborút, de mindig készen áll rá."
~Odin~Szerencsére ma hamarabb befejeztük Zolával a munkát, így még időben el tudtam menni vacsorázni. A többiek már az asztalnál ültek, amikor én helyet foglaltam mellettük. Amilyen jókedvűen mentem oda hozzájuk, az asztalhoz érve le is hervadt a mosolyom, mert lehetett érezni, hogy mindenki feszült és ehhez nem kellett a szuperképességem.
Leülve Zack mellé, néztem végig mindenkin. Furcsa volt, mert mindenki engem bámult, kivéve Wanda, mert ő a könnyeit törölgette. Majd a tekintetem Adam-re siklott. Realizáltam a helyzetet és hirtelen a mellettem üresen álló szék felé kaptam a fejem. Aztán újra Adam-re néztem, majd megint Bucky helyére, majd újra Adam-et bámultam.
- Hol van? -kérdeztem idegesen. Mindenki csak lehajtott fejjel nézett maga elé, mintha az előttük lévő étel olyan érdekes lenne. Nem akart válaszolni, ezért most már eréjesebben kérdeztem - Hol van Bucky??
- Ő-ő...nem élte túl a küldetést. Találkoztunk a Bosszúállókkal, és kitört a harc... Az egyik repülővel kellett volna elmeneküljünk. Úgy volt, hogy Bucky azt intézi, és majd felvesz valahol. De a gép belezuhant a vízbe... Nem találtak holttestet, de túlélőt sem... Fogalmam sincs hol van... Sajnálom Kislány! -könnyes szemmel és széttört szívvel pattantam fel az asztaltól, és rohantam ki a helyiségből.
Az utam Madame HYDRA irodájához vezetett, ahová kopogás nélkül rontottam be. Nem érdekelt mennyire vagyok illetlen vagy hogy nem adom meg a kellő tiszteletet. Abban a percben nem igazán érdekelt. A nő már épp mondott volna valamit, de én közbe vágtam.
- Igaz ez? Bucky tényleg meghalt? Hogy hagyhatták ezt? Ezt ön is tudja, hogy ennek nem kellett volna megtörténnie -már szinte ordítottam a főnökkel.
- Először is tudja, hogy nem szeretem a tiszteletlenséget. De most az egyszer elnézem magának, de csak mert látom hogy nagyon feldúlt. Másodszor pedig nem tudjuk mi történt pontosan Barnes hadnaggyal. A gépe vízbe zuhant. Nem találtak túlélőket, de nincs holttest sem. Ha James élne, már visszajött volna. Részvétem Lockhart ügynök. Őszintén.
Nem tudtam felfogni a szavakat. Képtelen voltam. A könnyeimtől elhomályosult a látásom, a sírás kerülgetett, rosszul voltam, mindenem elkezdett remegni.
- Jól van Mia? Eléggé lesápadt. Jones -szólt az egyik testőrnek.- Kérem kísérje el Lockhart kisasszonyt a gyengélkedőre. Dr. Zola majd segít Önnek.
Összerezzentem, ahogy az ember a karomhoz ért, hogy segítsen. Én csak ellöktem magamtól, és futásnak eredtem. Meg sem álltam Bucky szobájáig. Ahogy benyitottam, minden úgy volt, ahogy Ő hagyta. Az ágy bevetetlenül, ruhák széjjel dobálva, néhány könyv és pár jegyzet feküdt az asztalán. A falon még mindig ott lógott a festményem, amit neki adtam úgy egy évvel ezelőtt.
Felemelve az egyik pulcsiját a földről, belebújtam, majd az orromhoz emelve beszippantottam jellegzetes illatát. Leültem az ágyra és magamra húztam a takaróját. Ott akkor törtem meg igazán. Már semmi nem tudta visszatartani a könnyeimet, így azok utat törve maguknak folytak végig az arcomon. Zokogva temettem bele arcomat a párnájába és próbáltam elképzelni, ahogy a karjaiba zár, hogy megnyugtasson. De ettől a gondolattól csak még jobban elkezdtem sírni.
Egy őr lépett be a szobába, hogy elvigyen a professzorhoz, aki ad majd nekem valami nyugtatót. Nem kell nekem nyugtató, nekem Ő kell. Végig se hallgatva, az erőmet használva hajítottam ki a szobából. Még egy pár emberrel sikerült ezt eljátszanom. Egy idő után feladták és inkább úgy voltak vele, hogy békén hagynak. Szerencséjük.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐍𝐞𝐤𝐞𝐝 𝐄𝐥𝐡𝐢𝐬𝐳𝐞𝐦 (Bucky Barnes Fanfiction)
FanfictionA nevem Mia Ameerah Lockhart. A HYDRA egyik különleges ügynöke vagyok. 2 éve kerültem ide, de mint kiderült már jóval előtte is közöm volt mindehhez. Édesanyám azon a reggelen halt meg, amikor a HYDRA magához vett. Pontosabban elrabolt. Méghozzá egy...