**Ne haragudjatok, hogy ennyi ideje nem volt új rész, de most igyekszem majd hozni a többit. Láttam, hogy vártátok a folytatást és tényleg nagyon sajnálom, hogy eddig nem hoztam, de remélem, hogy élvezni fogjátok ezt a részt és a továbbiakat is! Addig is puszi **
"Nagy erő nagy feleősséggel jár."~Ben Parker~
~Pár hónappal később~
Épp egy kávézóban üldögéltünk Lucy-val és az italainkat fogyasztottuk, miközben dumáltunk a másnapi vizsgáról. Szerencsére mindketten tudtuk az anyagot, ezért volt időnk pihenni is. Ma még nem beszéltem Bucky-val. Tegnap ő is Berlinbe volt elvileg, ahol a robbantás is volt, de azóta már haza kellett volna érnie. Mikor hívtam, akkor nem vette fel. Gondolom dolga van, vagy valami. Legalábbis remélem, hogy semmi rossz nincs.
Folyamatosan a telefonomat néztem, hogy nem-e írt valamit. Ezt Lucy is észrevette.
- Ne nézegesd folyton. Lehet, hogy más dolga van. Ne aggódj annyira! -fogta meg az asztalon pihenő kézfejem.
- Tudom, igazad van. Csak elég sok szaron átmentünk már és ezért félek, hogy valami történt vele -sóhajtok letörten.
- Mégis mik történtek veletek, hogy így kezeled, ha nem válaszol?
Már épp mondani akartam, hogy ezt nem mondhatom el, amikor rezegni kezdett a telefonom. Egyből odakaptam a tekintetem, de nem annak a neve világított a kijelzőn, akit vártam. Hanem a legjobb barátja Steve keresett.
Bocsánatot kérve álltam fel az asztaltól és odébb sétáltam, ahol nem voltak emberek. Kicsit remegő kézzel nyomtam meg a fogadás gombot. Lassan a fülemhez emeltem a készüléket, majd próbálva elrejteni a félelmet a hangomban szóltam bele.
- Szia Steve, mi újság?
- Mia, azonnal nézd meg a híreket -hangja idegességet tükrözött, ezért még jobban megijedtem.
Gyorsan körülnézve pillantottam meg a falra felhelyezett TV-t. Éppen a hírek mentek benne. De nem hittem el, amit láttam. Bucky volt az és robbantással gyanusították. Méghozzá a Berlinben történt eset miatt, ami tegnap volt. Üldözik a rendőrök, ezért nem jelentkezett.
- Picsába -suttogtam, majd újra Steve-hez beszélve folytattam- Hol van?
- Biztonságos helyen egyenlőre, de nem tudom meddig. Kell a segítséged!
- Oké, oké. Találkozzunk a parkban 20 perc múlva.
- Jó -mondta, majd le is tettem.
Az asztalhoz sietve szedtem össze a cuccom, majd mégegyszer bocsánatot kérve Lucy-tól rohantam ki egyből az épületből. A parkba érva Steve már ott várt. Odasietve hozzá, egyből a lényegre tértem.
- Mi történt? Ki és miért akar Bucky-ra kenni egy gyilkosságot?
- Nem tudunk részleteket. Az FBI átvette a nyomozást és semilyen információnk nincs, de annyi biztos, hogy Bucky nem volt ott akkor Berlinben.
- Hogy érted, hogy nem volt ott? Ott kellett volna lennie.
- Igen, eljött, de nem maradt ott. Tovább ment, azt hiszem Görögországba, aztán miután leadták a híreket utána beszéltem vele. Biztonságos helyen van.
- Görögbe? Mégis minek ment oda?
- Nem tudom, nem mondta.
- Ennek semmi értelme Steve... Minek menne ő Görög...be -ekkor hirtelen leesett- Nem hiszem el.
ESTÁS LEYENDO
𝐍𝐞𝐤𝐞𝐝 𝐄𝐥𝐡𝐢𝐬𝐳𝐞𝐦 (Bucky Barnes Fanfiction)
FanficA nevem Mia Ameerah Lockhart. A HYDRA egyik különleges ügynöke vagyok. 2 éve kerültem ide, de mint kiderült már jóval előtte is közöm volt mindehhez. Édesanyám azon a reggelen halt meg, amikor a HYDRA magához vett. Pontosabban elrabolt. Méghozzá egy...