Част 9

1.3K 27 2
                                    

- Момчета какво правите - попитаха татко и чичо Лиъм( бащата на Камерън)
Момчетата две още не отделяха поглед един от друг.

- Попитахме нещо- каза татко със строг тон.
- Нищо- отговориха Кам и Тай в един глас отделечавайки  се .
- Как тока нищо. Погледнете се- скара им се чичо Лиъм.
- Татко нищо не е станало- заяви ядосано Камерън.
- Да не сте деца ,че да се биете- попита баща ми.
- Тайлър се държи като такова- казах тихо , но все пак си спечелих гневен поглед от брат ми.
- Да не си я докоснал отново ясно- каза Тай сочейки Кам
- Не си човека който да ми казва кой да докосвам и кой не - изръмжа му Кам и влезе в къщата.
Тръгнах след него с бързи крачки. Спрях го точно преди да излезе.
- моля те изчакай ме десет минути и ще излезем двамата- казах спокойно и го хванах за ръката- хайде- задърпах го към стаята ми.
Когато разбра ,че не го водя при брат ми започна да върви след мен  без да ми се налага да го дърпам.
Влязохме в стаята ми. Поставих бърза целувка върху устните му. Колкото и да се опита да задълбочи не му дадох тази възможност.
Влязох в банята за бърз душ. Когато излязох по меката хавлия едва скриваща не Камерън ме огледа най обстойно. Очите му станаха почти изцяло черни. Като на хищник гледаш плячката си.Стана от леглото и веднага се нахвърли на врата ми. Направи ми случка.
-  Тайлър побесня заради една лека целувка, какво ли ще каже виждайки как ме маркираш.
- Да свиква вече си моя. А сега ако не искаш нещата да се развият още повече по добре си облечи нещо- каза и се отдели от мен
Набързо влязох В дрешника и си облякох това

 А сега ако не искаш нещата да се развият още повече по добре си облечи нещо- каза и се отдели от менНабързо влязох В дрешника и си облякох това

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Това е нечестно- изкимтя Кам когато излязох
- Какво е нечестно- попитах го
-  Не може всички да виждат това- каза и ме посочи.

- Да не ревнуваш.
- Не просто моето си е мое.
- Кой ти е казал,че съм твоя- попитах ,колкото и да бях наясно че ще се вбеси.
- Моля?! - извика и дойде до мен като попарен
- Казах,че никога не съм била твоя- казах и си сложих спирала.
- Това на врата ти показва друго нещо- каза бясно и докосна творението си .
- Това на врата ми  сие твой животински инстинкт.
- А за теб как човек да ти покаже негова.
- Етапите за това са четири. Първо да ти стане гадже.
Второто ниво са годениците, те имат още по силна връзка.
Третото място заемат съпрузите, това вече е когато не можете един без друг.
И вече четвърта ваза  е да обвържеш живота си с другия напълно.- завърших речта си.

- Това не е ли когато хората се женят.
- Не това е последната ваза, когато вече хората не са само двойка, а семейството. С деца - оточних защо бях сигурна ,че пак нямаше да ме разбере.

Двамата слязохме по стълбите и видяхме брат ми излегнал се на големия диван
- Не ми казвай,че излизал с него!?- развика се ядосано
- Тайлър стига! Защо реагираш така. Вчера след партито па сме  се целунали, но тогава не каза и дума.- попитах вече ядосана от детинското му поведение.

- Защото тогава не беше на себе си. Той също. А сега нямаше нищо против.- обясни ми той

- И какво от това. Не е първото ми гадже.- напомних му.

- Да и помниш какво стана с последното - отвърна,а мен ме побиха тръпки само при спомена за него.

- Чуй ме много добре, не знам какъв е бил бившия ѝ, но нямаш право да ме сравняваш с него каквото и да е станало- намеси се и Камерън.

- Да,но ти също не си ми розов в очите.- заяде му се Тай.

- И защо? Ти дори не му даде шанс.- извиках на среща му.

- Може да не е като  Джъстин ( бившия ми), но той има преднина зареди родителите ни. Та ти и той скоро ще се сгодите. Ще ми вземе малката ми сестричка. Той.. той е един сестрокрадец.-  извика Тай.

- Виж мили ми братко- започнах бавно и мило приближавайки се към него.- Първо недей да споменаваш  знаеш кого. Второ как можа да измислиш нова дума,, сестрокрадец" сериозно. И трето никой не може да те замени. Ти си моя по голям по голям брат който обичам безословно. Но запомни,че никой не може да ме раздели от теб. Не ме делиш с никой ясно- казах и го гушнах.

- Добре, добре. Няма да се меся. Но! Запомни ,че ако я нараниш няма  да се замисля дали да ти счупя ръцете. Ако една сълза пропилее заради теб ще те обича да сме си наясно.- изсъска брат ми.

- Добре. Сега чао.- каза Кам и ме хвана за ръката и излязохме.

Качихме се в един огромен черен рейнч Роувър. Качихме се и потеглихме. След двайсет минути спряхме близо до плажа. Слязохме и аз останах с отворена уста. Кога се премести, кога намери такива места.

 Кога се премести, кога намери такива места

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Седнахме на една скала. Той постави ръката си върху моята. Погледна ме в очите , а аз отбягвах погледа му. Още мислех за Джъстин. По дяволите Тайлър, защо го спомена.

- Разкажи ми.........


Авторска бележка

Какво ли толкова е направил въпросния Джъстин?
Дали той е причината Тайлър да е толкова предпазливо настроен спрямо Катрин?
А дали Кат ще  се престраши да разкаже??????

My bad BoyWhere stories live. Discover now