Част 3

1.6K 36 0
                                    

-Аз ще изляза малко на въздух. Извинете ме.-съобщих и се изправих от стола си.
- Хей искаш ли да дойда с теб- попита ме брат ми поклати глава. Знаех че се притеснява за мен. С него винаги си пазим гърбовете.- Добре тогава какво да ти поръчам ?
- Чаша вино.
Излязох на двора на ресторанта и хладния въздух веднага се заби в мен. Това което ми казаха ми дойде като гръм от ясно небе. Идеше ми да заплача, но никога не бих си позволила толкова много хора да ме видят уязвима.
Камерън имаше прекрасен глас. Не че говори кой знае колко но се убедих че мога да го слушам по цял ден. А беше и красавец. Боже Катрин какви неща си мислиш. Извадих от чантата си една цигара. Обаче не можах да намеря запалката си.
Усетих как нещо се докосва до раменете ми. Камерън ми бе дал коженото си яке и пушеше цигара между устните си. Тези толкова меки на вид устни.
- Ако ти трябва запалка в джоба на якето има - каза и издиша дома.
- Благодаря- отвърнах и изкарах запалката.
-Ти знаеше ли за това?- попитах и си дръпнах
- Да ти изглежда да знам?
- Това е пълна лудост. Дори не те познавам.
- Камерън Далас приятно ми е.- представи се а аз се засмях когато видях красивата ми усмивка.
- Нямах това предвид, но добре. Аз съм Катрин Хел.- казах и двамата се засмяхме.
- Виж ясно е че пред нашите няма да можем да разберем нищо за другия затова- спря и ми подаде телефона си- запиши си номера и утре ще ти звънна да се видим.
Направих това което ми каза. Изгасих си цигарата, подадох му якето и се върнах на масата. Секунди след мен и той.
- Е кога приключвате с местенето- попита мама
- След няколко дни вече ще сме в къщата- отговори Мая.
-Сис , добре ли си?- попита ме Тай.
Кимнах му и отпих от виното.
-Деца в най скоро време ще се сгодите. Само трябва да изберем дата- каза татко.
- Вие се разберете как ще се каже на медиите. Все пак върху вас е насочено голяма част от хорското внимание.- обясни ни Мая с мила усмивка.
И двамата кимнахме в съгласие.

************
Авторска бележка
Съжалявам че главата е малко скучна. Надявам се засега история ми да ви харесва.
❤️❤️❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My bad BoyWhere stories live. Discover now