Качихме се в един черен джип и Камерън потегли.
След около половин час бяхме на някаква поляна. Пуснахме кучета да тичат, а ние седнахме на чистата трева.Говорихме си много. Разбрах, че докато са били в Ню Йорк с неговата групичка от момчета са правили много лудории. Имало купони почти всеки ден. Карали се много с учителите, дори откраднали колата на един.
И аз му разказах за някои мои нелепи случки, пиянски истории и караници с учителите и с брат ми.
-Кат, нали нашите ни казаха да измислим как да го обявим в медиите.- попита леко колебливо.
- Да и...- подканих го.
- След седмица има откриване на новия хотел на татко тук в лос Анджелис. И си мислех... Защото тогава ще има и медии.
- Камерън давай направо.
- Може тогава да ти предложа и така всички ще разберат за нас.- каза светкавично бързо.
- Добре.- отговорих му простичко.
-Добре. Сериозно ли само това ще кажеш- каза леко раздразнено.
Кимнах с глава. Той само се подсмихна тихичко. Сложи ме да легна на тревата и застана над мен започна да ме гъделичка. смях се като луда. Това меше мъчение. Сигурно пет минути не се спря. Но в един момент просто застина. Заби поглед в очите ми, аз също застинах на място. Тотално изгубих представа за времето. Можех да се изгубя в тези кафяво черни очи. Започна да се приближава повече лицето си към моето. Устните ни бяха на милиметри, когато Айс и Бен се бутнаха в нас. Кам стана от мен започна да се гони с кучетата.
- Камерън ела тук- казах когато се нарадвах на гледката.
- Хайде да се снимам- предложи той.
Усмивка веднага се настани на лицето ми.
Снимахме се и се прибрахме защото след час ще излизаме с останалите.
Когато се прибрах си взех един душ. Накъдрих си косата и се облякох така.Бях с високи токчета.
Имах още време и реших да разгледам в Инстаграм. Видях,че мениджмънтът ми е качил снимки от новата фотосесия. Имаше купища коментари. Видях,че Камерън ме е тагнал на някаква снимка.
"Един прекрасен ден с моето бебе♥️,,
Коментарите отдолу бяха доста от сорта на:
Камерън ти си само мой.
Не е честно.
От кога си зает.
Умирам за теб сладур.
Сериозно с моделката. Обзалагам се,че ще ти изневери. Ако имаш нужда от рамо да поплачеш. Ела при мен.Е това вече беше гадничко. Защо пък да му изневерявам? Е може би защото е приносител но, но все пак.
Реших и аз да покажа на моите последователи( които бяха милион и половина горе долу) като качих тази"My boy❤️,,
След това тръгах на долу. С Камерън се бяхме разбрали, да ходим заедно.
- Аманда моля те кажи на родителите ми че излизам- помолих домашната помощница.
- Разбира се, Госпожице Катрин.
Излязох и Камерън вече ме чакаше в колата.
KAMU SEDANG MEMBACA
My bad Boy
RomansaТя е популярна богата и най голямата красавица в университета. Обичаща власта и бързите скорости. Момиче което ще мине през всичко за да постигне целта си. Той също популярен, красавец с много пари. Властен и решителен. Какво ще стане когато род...