Част 10

1.2K 26 0
                                    

Авторска бележка :
Колкото и скучно да ви се струва прочетете тази глава. Разкрива важна част от миналото на Катрин

Разкажи ми, Кат - помоли и погали внимателно ръката ми.

- За какво искаш да ти разкажа- попитах с фалшива усмивка.
Проклет да си Джъстин. Дори сега само при мисълта за теб не съм в адекватно състояние.

- За бившият ти.- уточни се
- К..какво за него?
- Стига. Видях как изтръпна когато чу името му. Какво се е случило.
Личеше си ,че е разтревожен. За да види как реагирам доста трябва да е наблюдателен.

- Чуй това е стара история.
- Не си говорила за това нали- попита. Кимнах му и той ме гушна.

- Още не съм го приела. - промърморих тихо
-  Наясно съм,че  за да реагираш така не си го приела. Моля те разкажи ми за да мога да те разбера. И на теб ще ти олекне.

- Трудно е.
- Няма нищо лесно.

- Добре. Всичко започна преди 3 години. Бях 11 клас. Тогава се появи Джъстин,той беше новия ученик и всички момичета бяха луднали по него. За няколко дни стана сред най- известните в училище. И аз не се различавах от другите момичета. Мина се месец откакто нахлу с живота ми. Тогава двамата започнахме да излизаме. Имахме нещо като връзка-  Кам ме погледна с онзи въпросителен поглед.- Винаги когато излизахме  бяхме с неговата компания. Говореше главно с тях. Аз му бях като за окраска, но въпреки това исках да съм около него за да не го вземе някоя друга. Често се карахме. Прибирах се разплакана почти всеки ден. Брат ми забеляза това. Няколко пъти се опита да ме накара да скъсам с него. Лъжех го - изхлипах с вече насълзени очи- Лъжех собствения си брат, лъжех и София. Дяволите да го вземат лъжех дори Шон.- и ето че вече и плачех.

- Моля те спокойни се.
- Не искам. Нека един път да си излея всичко. Така продължавам. Ходехме вече близо пет месеца. Беше ми изневерил няколко пъти , защото не му пусках. Започнах да пуша трева да пия  по негово влияние. Не слушах никого. Даже за месец и нещо живях при него. Но най големия ужас беше на едно от петък вечерните партита.

Рекоспекция:
На парти.

С Джъстин влязохме в голямата къща на Саймън ( един от дилърите в града). Веднага се заговориха, а аз просто стоях както обикновенно.
Мина се час. Вече почти всички бяха пияни. Странно беше,че тази вечер Джъстин не бе изпил и капка алкохол. За мен не можеше да се. Каже същото.
- Ей сега се връщам- казах на приятеля си и тръгнах към тоалетната.
Освежих си малко грима и тъкмо щях да излизам, но Шон влезе вътре.

My bad BoyNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ