Спряхме пред ресторанта. Тай подаде ключовете на един от служителите.
- Госпожице Катрин, господин Тайлър моля последвайте ме родителите ви ви очакват- каза един мъж пред нас и ни поведе навътре в ресторанта.
Когато видях масата на която бяха седнали мама(Ариана) и татко (Хари) се учудих ,че не бяха сами на масата.
- А деца точно на време сядайте- възкликна мама щом ни видя .Мъж на годините на татко който не познавам се изправи и ми се представи.
- Катерина приятно ми е да се запознаем баща ти много ми е говорил за теб, но още съм нямал честа да се запознаем. С брат ти поне във фирмата съм го виждал. Та както и да е аз съм Лиъм Далас, жена ми Мая, дъщеря ни Клоуи и нашия син Камерън.
- Удоволствието е изцяло мое господине.- казах с усмивка
Мразя такива срещи защото винаги трябва да се държим любезно и възпитано.
Аз седнах до мама ,а брат ми се настани до мен.
- Е деца имаме да ви казваме нещо важно- започна татко.
- Камерън Катрин това засяга вас основно.- продължи Господи н Лиъм
-Хайде давайте направо -подканих ги защото вътрешно изгарях от любопитство.
- Вие двамата ще се ожените- изстреля татко.
-Моля?- извикахме и двамата едновременно.
-Чуйте това решение е взето много преди да се родите. Просто нашите родители са искали двата рода да се сродят.-обясни Лиъм
- Не стига това е някаква шега , нали. - попитах надявайки се всеки момент да се събудя и това да е било просто лош сън.
- Не миличка не е шега- отсече татко.
- Татко кажи ми че това е поредната заплаха за да се стегна с ученето и работа- обърна се Камерън към баща си, а той само завъртя отрицателно глава
- Мамо ти няма ли да кажеш нещо-попитах
- Мила както ви каза Лиъм решението бе взето много одавна- каза тя и ме хвана за ръката.
- Деца повярвайте това е най доброто за вас. - каза майка му Мия.
Нямам думи родителите ми искат да ме омъжат за непознат. Защо живота ме мрази. Защо.Така изглежда Камерън
Клоуи на 11 години.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My bad Boy
RomanceТя е популярна богата и най голямата красавица в университета. Обичаща власта и бързите скорости. Момиче което ще мине през всичко за да постигне целта си. Той също популярен, красавец с много пари. Властен и решителен. Какво ще стане когато род...