Гледната точка на Камерън
Веднага тръгнах след тях оставяйки мама сама.
Завиха на някъде и ги изгубих от поглед. Къде би завел някой ако искаш да го изнасилиш? Тоалетната! Бинго! Затичах се на там. Отваряйки врата видях най ужасната гледка в живота ми. Кат беше само по бельо, плачейки, а когато онзи ме видя и заби един шамар. Всичко ми стана черно. Кръвта ми кипеше. Падна ми пердето. Хванах го за яката и го издърпах към мен. Забих му глава и копелето залитна на зад. Задържах го прав. Враснах му един тукат в лицето , а след това го сритах в корема. Боклука се плюсна на белите плочки, а аз отидох до малкото съкровище което плачеше в ъгала. Помогнах и да се изправи и я гушнах. Тя изхлипа и се сгуши в мен. Помогнах и също и да се облече. Излязохме от тоалетните и майка ми беше малко преди входа им. Когато ни видя се затича към нас.
- Мила какво се е случило- попита притеснено.
Видях как Катрин присви очи при спомена.
- Мамо не сега. Хайде да си ходим.Сега бяхме в моята стая. Тя беше в прегръдките ми отново.
Решихме че ще е по добре да дойде у нас докато се успокои. Плака повече от час и най накрая заспа. Тъкмо щях да легна до нея когато се звънна на врата.Отворих вратата и брат и влетя в къщата.
- Вие прекалявате. Вече два дни е у вас- развика се
- По спокойно. Не викай тя спи.
- Спи ли. Седем часа е- припомни ми. След такъв сред е нормално да е уморена.
- Трябва да ти кажа нещо. Тя може и да не иска, но все пак си и брат- започнах
- Говори направо- прекъсна ме.
- Виж вчера тя ми разказа какво е щял да направи Джъстин...
- Разказала ти е. Тя не пожела да говори дори с мен. А теб човека който познава от седмица и на който не и пука за нея е казала.- пак повиши тон
- За седмица тя стана изключително важна част от моя живот. Обикнах я. Затова не казвай че не ми пука за нея
- Ще видим това с времето. Сега ми кажи какво се е случило със сестра ми- подкани е изнервен.
- Та за Джъстин. Тя ми разказа и днес го видях в моля да я влачи към тоалетните. Опита се отново да я изнасили.- казах бързо.
- Той се е върнал. Само да ми се метнеш ще го пребия.- развика се отново.- Не викай. Катрин заспа след толкова плач. А и онзи вече сигурно е в болницата- изсъсках му.
- Добре, добре. Съжалявам. - каза и излезе.
Най накрая си легнах при най красивото момиче. След всичко случило се исках само това. Да се отпусна до нея. Да вдишам от аромата и. Да я усетя.
За пръв път главата е само от гледната точка на Камерън.
YOU ARE READING
My bad Boy
RomanceТя е популярна богата и най голямата красавица в университета. Обичаща власта и бързите скорости. Момиче което ще мине през всичко за да постигне целта си. Той също популярен, красавец с много пари. Властен и решителен. Какво ще стане когато род...