С Камерън пътувахме към вкъщи. Ръцете ни бяха преплетени.
- Обичам те- продума и ми целуна ръката- Обичам те- отговорих му.- И ти благодаря.
- За какво? - попита ме.
- За най уникалното и незабравимо предложение- Отвърнах му.
- За теб всичко ще е малко. Ти си най уникалното нещо в моя живот- каза и паркира колата.
Излязохме и той се подпря на капака на колата. Отидох до него и погледнах към нощното небе.
- Красиво е- изкоментирах.
- Не колкото теб- каза и ме обърна към него.
Очите му сиаеха, а светлината на звездите се отразяваха в тях.Можех да го гледам с часове. Той обаче се приближи и ме целуна. Веднага му отвърнах и сложих ръце зад врата му, а той неговите на кръста ми.
- Кам трябва да се прибирам- Напомних му.
- Не искам да те пускам. Искам да си до мен- изхленчи.
- Потрай още малко докато се оженим. След това всяка вечер ще заспиваме заедно един до друг- успокоих го.
- И ще се събуждаме заедно. И ще те целувам колкото си искам и ще живеем заедно- довърши в захлас.
- Лека нощ- казах и се отделих от него.
- Лека нощ, Бебе- отвърна и ме целуна леко по устните.
На сутринта
Събудих се и започнах да се оправям за лекции. Облякох се така
Слязох долу и седнах на масата при семейството си
- Добро утро- поздравих ги и седнах до брат ми.
- Добро утро- отвърнаха ми в един глас.
- Миличка говорихме с родителите на Камерън и мислим че ще е хубаво да започнем организирането на сватбата час по скоро. - каза мама.
- Добре, днес ще говоря с Кам за място и поканите.
-. Кам- засмя се леко брат ми.
- Тайлър- Скастри го татко.
- Аз тръгвам- съобщих и си взех кафето.
Качих се в едно черно спортно Ауди и потеглих към университета.
Когато пристигнах Соф дойде до мен и изписка щастливо- Дай да видя- подкани ме с усмивка
- Какво да видиш- попита Шон който дойде до нас.
- Пръстена. Покажи го.- уточни се приятелката ми.
- Ти Инстаграм нямаш ли?- попита я Шон.
- Млъкни. Друго е на живо- защити се София и ми издърпа ръката оглеждайки пръстена.- Решихте ли кога ще е сватбата. Аз искам да съм шаверка! Моля! Моля, моля.
- Чакай малко та ние вчера се сгодихме.- засмях се.
- Само да ти е направил нещо ще го убия.- Каза сигурно Шон.
- Няма да ти се наложи- чух гласа на Камерън зад мен а после усетих и ръцете му на талията ми.
- И все пак внимавай. Предупреден си- заплаши го най добрия ми приятел.
- Хайде да влизаме, че вече закъсняваме- напомни им.
Целунах бързо Кам и влязох в университета.
Авторска бележка
Главата е малко скучна но от следваща се започват приготовленията за сватбата на двете влюбени гълъбчета.
Ако все още някой чете тази история нека да пише в коментарите дали да продължа.
YOU ARE READING
My bad Boy
RomanceТя е популярна богата и най голямата красавица в университета. Обичаща власта и бързите скорости. Момиче което ще мине през всичко за да постигне целта си. Той също популярен, красавец с много пари. Властен и решителен. Какво ще стане когато род...