Част12

1.1K 27 0
                                    

Гледната точка на Камерън
След вечеря с Кат се качихме с моята стая . Пуснахме си филм и легнахме. Легнах тя беше поло легнала върху мен. Харесваше ми за да е така. Тя да е до мен. Да виждам как майка ми се радва, че сме заедно мед прави още по радостен. Обичам я. Въпреки странното ни запознанство. Обикнах я само за няколко дни. Това възможно ли беше? Ако ме бяха питали преди седмица със сигурност щях да кажа не. Но се сега. Сега ми се иска да не я пусна. Да. Да. И да. Това е възможно и се случва на мен и на тази красавица.
Посредата на филма я усетих как се отпуска на гърдите ми. Спрях телевизора, завих ни и легнах до нея. Преди да я гушна обаче писах на майка и че е заспала, за да не се притеснява.
Прегърнах я силно и сме заспали така.
На сутринта видях моята принцеса сгушила се в мен. Несъзнателно се усмихнах на гледката.
Днес трябваше да избера годежния пръстен за Кат. Към единайсет тя се прибра у тях колкото и да исках да не я пускам. Преоблякох се и тъкмо се обувам и майка ми ме спря.
- Синко къде отиваш. С Кати ли имаш среща?
- Мамо не и викай Кати , тя не обича. И не. Не излизам с нея. Ще и купя годежния пръстен. Откриването на новия хотел е след два дни, а ние се разбрахме тогава да и предложа.
- Изчакай ме. И аз ще дойда. Ти абсолютно нищо не разбираш от пръстени- смъмри ме и се обу.
След двучасово разглеждане най накрая избрахме. Само като го погледнех си го представях на ръката и. С майка ми решихме да идем да хапнем нещо. Вървяхме към някакъв ресторант но малко преди да стигне видях нещо много странно.
Гледната точка на Катрин
Със София решихме да идем до мола. Обикаляхме вече час и решихме да идем да похапнем. Вървяхме и се смяхме на една стара история когато се сблъсках с някой.

- Е това ако не е съдба, коте незнам- този глас.
Цялата настръхнах помня последните думи които ми каза с този ужасен глас,, красива си без тези дрехи, коте".
- Джъ.. Джъстин- прошепнах.

София се беше стаписала до мен. Аз стоях в недоумение. А той се усмихваше мазно.
Нали замина. Какво прави тук кога се е върнал
- Щом се видяхме предлагам да довършим започнатото от последната ни среща- по не, не не . Само не и това.стисна ме за ръката и ме приближи към себе си.
- Пусни я, копеле такова- извика му Соф и се опита да премахне ръката му от мен. А аз не можех да мръдна.
- Махай се. С нея имаме недовършена работа- изсмя и се и я бутна на пода.
Задърпа ме към тоалетните. Всичко ще се повтори. Опитах се да се отскубна от него но не успях. Вече плачех. Не е истина.


Авторска бележка
Еее Джъстин се появи. За първи път видяхме нещата от гледната точка на Камерън.
Какво ли ще се случи за напред ......

My bad BoyNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ