В бара
- Иваааа- извиках и гушнах братовчедката на София.
Тя преди живееше тук, но заради работата на техните се преместиха в Ню Йорк. Бяхме си трио.- Катттт- гушна ме и тя.
- Ей чувствам се изолирана- измърмори Соф.- Ела тук досадо- гушнах ме се трите.
- Ива това е Камерън- представих го.
- Годеника ти. Честно малко съм обидена че разбрах от медиите- засмяхме се - Приятно ми е Камерън но ако я нараниш ще си имаш проблем.
- Няколко- довършиха Брат ми и Шон.
- Няма как да стане- успокои ги той и ме гушна в гръб.
Вече беше около два три часа. Бяхме доста пияни. С Ива и София танцувахме на дансинга. Някакъв си сложи ръцете на талията ми и ме стисна. Не беше Камерън, той винаги ме докосваше по нежно и внимателно. Опитах се да се обърне към него за да му забия един шамар , но боклука ме стисна още по силно.
- Кротко писано. Обещавам че ще ти е хубаво- прошепна с мръсния си пиянски глас.
Огледах се за момичета но ги нямаше никъде. Дано са отишли да извикат помощ. Онзи ме задърпа към тоалетните, но още преди да е изминал и половината път до там нечий юмрук се заби в лицето му и копелето падна. Озовах се в една приятна позната прегръдка. Радвам се че е тук.
- Ще си платиш копеле- извика онзи и още четирима се появиха зад него.
Камерън ме бутна настрани защо започна страшен бой. Тайлър и Шон се появиха. Всички разменяха тукати.
- Момчета хайде да се махаме от тук- чух как вика Соф.
Те повалиха онези изроди за кратко, Кам ме хвана за ръката и побягнахме извън бара.
- Как се стигна до боя- попита брат ми когато се отдалечихме достатъчно.
- Танцувахме и онзи хвана Катрин. Отидохме да извикаме Камерън и после той го удари а след това знаете- обясни му Соф.
- Хайде да се прибираме- прошепна ми Кам.Кимнах му и се обърнах към Тайлър.
- Тази вечер ще устна у Камерън- Казах му да не се притеснява.
- Искаше да каже че ще си останеш в къщи- поправи ме годеника ми.
- В къщи ли. Заедно ли живеете вече - попита невярващо Ива.
- Още не напълно. Но този много бърза - обясних и и го посочих
- Значи другият път сме у вас да отпразнуваме новата ви къща- Каза София.
YOU ARE READING
My bad Boy
RomanceТя е популярна богата и най голямата красавица в университета. Обичаща власта и бързите скорости. Момиче което ще мине през всичко за да постигне целта си. Той също популярен, красавец с много пари. Властен и решителен. Какво ще стане когато род...