Последната седмица беше кошмарна. И аз и Камерън постоянно сме по задачи. Аз на фотосесии и интервюта, той във фирмата. А когато се видехме говорехме за сватбата която бе след седмица.
И двамата бяхме страшно напрегнати, а факта че цяла седмица не спира да ми се гади е още по гаден.Тази вечер с Кам се бяхме разбрали да останем и двамата в нашата къща. Да си направим една хубава вечеря, за да може да се видим малко. Бях си оставила целия ден почивен. Приготвих вечерята преди да си е дошъл и се преоблякох така.
Тъкмо довърших слагането на масата и чух отварянето на вратата. Най сетне стана седем и половина.
- Бебче- чух го да казва
- Ей- отидох до него и го целунах.Наистина ми липсваше. Махнах сакото му без да прекъсвам целувката.
- Скъпа ако не спрем сега вечеря няма да има само предупреждавам.
Отделечих се и тръгнах към трапезарията.
Седнахме на масата и започнахме да си говорим за цялата седмица. Казах му че ме поканиха да рекламирам марката Nike.
Той щеше да ми каже нещо но телефона му го прекъсна.
- Трябва да вдигна. От фирмата е съжелявам- извини се стана от масата.
Отиде в другата стая но още можех да чуя че вика на човека по телефона. Най накрая се върна страшно изнервен.- Какво.....- не можах да продължа защото моя телефон звънна. Агента ми.
Погледнах към Кам, а той само кимна в знак че няма проблем затова вдигнах.- Кажи-казах с досада на Люк
- Спокойно де. Трябва да ти кажа нещо-засмя се.жалко че на мен изобщо не ми беше смешно.
- Спешно ли е?- попитах.- Абсолютно да! - каза аз въздъхнах и го оставих да продължи- Знам че ще ти хареса. Лева на компанията BMW ти предлага работа. Да качваш снимки с най различни коли от тяхната марка, които ще бъдат представени от тях и да участваш в някой фотосесии с техни коли и мотори.
Това наистина беше чудесно но ще трябва да след медения месец.- Добре. Разбери се с него. Но ще започнем с фотосесийте след медения месец а дотогава ще качвам по някоя снимка с моето бебче ( колата ми която също е бмв)- предупредих го- сега ще ти затварям. Чао Люк.
- Чао сладка
- Е честито за работата- поздрави ме Кам намръщено.
- Благодаря. Но на теб какво ти стана.
- Мениджърът ти ми стана. Сериозно ли ти каза скъпа преди да затвори!.
След това му изказване избухнах в смях нищо че бяхме на масата.
- Кое му е толкова смешно. Ако примерно моята секретарка ми се обади в осем часа вечерта и накрая на разговора ме нарече скъпи или мили как ще реаргираш- попита ме.
- Ще я ускубя после ще я заровя в някой плитък гроб- казах категорично.
- еми именно.
- но на дали секретарката ти е лезбийка- казах а Кам се опули срещу мен..
- Люк е гей!- попита изненадано.
Само кимнах и продължих да се смея.
Смехът ми обаче отново бе прекъснат от неговия телефон. Какво се случва тази вечер по дяволите.- Кажи мая- започна делово Кам.
Мая. Мая беше неговата секретарка.- явно ще се наложи да копая- измрънках под носа, но явно достатъчно силно за да ме чуе и той.
Тя му каза нещо което аз така и не успях да чуя...
YOU ARE READING
My bad Boy
RomanceТя е популярна богата и най голямата красавица в университета. Обичаща власта и бързите скорости. Момиче което ще мине през всичко за да постигне целта си. Той също популярен, красавец с много пари. Властен и решителен. Какво ще стане когато род...