DKTT//İlan-ı Meşk Manifestosu
'Ne yapmalı, ne etmeli bilemiyorum
Tanrım, sanırım ben sana güvenmiyorum'
Umarım Evin heyecandan bayılmazdı.Elindeki bilgisayarla beraber küçük kare odanın içerisinde dönüp durmuş en son yatağın ucundaki armut koltuğuna oturmayı karar vermişti. Vermişti vermiş olmasına ama bir o kadar süre de kendine ayırmıştı.
Sadece bir kısmı gözükecek olsa da neden bu kadar özendiğini bilmiyordu. Üzerine giydiği krem v yaka kazağı düzeltip saçlarını geriye attı ve aynadan kendine baktı. Makyajla arası çok fazla yoktu ama dudaklarındaki parlatıcı kameradan bile fark edilecek derecedeydi. Sanırım dördüncü katı geçmemeliydi.
"Acaba maviyi mi giysem?"
Kendi kendine soru sorduğunu fark ettiği o an kafasını sağa sola sallayıp aynasının önünden ayrıldı. Geçerken eli parfümüne gitmiş olsa da içindeki bir ses facetimeden koku ulaşımı teknolojisine daha gelmemiş olduğumuzu hatırlatmış olacak ki vazgeçmişti.
Yerine oturduktan sonra gergince saatine baktı.
Birazdan Feza'yı görecekti!
Tam o sırada kafasında havluyla duştan çıktı Feza. Gözü duvardaki saati bulunca gergince küfür savurdu. Daha hazırlanmamıştı bile.
Aslında Evin'e yazıp yarına erteleyebilirdi ama heyecanını kırmak istemiyordu. Üstelik onun bilgisayarın başında dakika saydığına emindi.
Yorgunluktan ölse de sesini çıkarmayıp hemen bulduğu ilk düz beyaz tişörtü ve gri eşofmanı üstüne geçirip köşedeki çalışma masasına oturdu. Görüş alanı temizdi ve bu ona yeterdi.
Odasının geri kalanı dağınıktı. Evin kadar düzen hastası olmamasının yanında eve o kadar yorgun dönüyordu ki yatakta kıvrılabileceği kadar bir boşluk onun işini görüyordu.
Evin vakit dolduğunda Görüntülü aramayı başlatmak için Feza'ya istek attı. Feza ekranda yanıp sönen kutucuğu onaylarken bir yandan da neden hızlandığını bilmediği nefesini kontrol etmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Not Defteri ༄ Texting
Conto[Tamamlandı] 053* | Çevrim içi 053*: Bir paket nohut Soğan Sarımsak Yeşil biber Portakal Muz Gereksiz: Yeter amına koyayım iyice not defterine döndük Kapak tasarımı | japoncivciv ¹Kısa hikaye ¹Romantizm ¹Genel kurgu ¹Genç kurgu ¹Yarıtexting ¹Mizah ...