6.

697 36 0
                                    

,,Co není možné?'' Zeptala jsem se zmateně Thora a přistoupila jedním krokem k němu.

,,Ty nemůžeš být Amaxhwele. Jejich planeta zmizela před několika lety i s nimi.'' Řekl a prohlížel si mě.

,,Kdo jsou Amaxhwele?'' Zeptala jsem se.

,,Byli to bytosti jako ty, akorát měli černé vlasy a žluté oči. Pomocí svých schopností dokázali vyléčit každou nemoc a zranění. Uměli také skvěle bojovat.

Jednou ale jejich planeta zmizela. Nic po ní nezbylo a nikdo neví jak se to mohlo stát. Ani můj otec nic netušil.'' Odpověděl mi.

,,Takže už svoji rodinu nikdy nespatřím?'' Zeptala jsem se znovu.

,,Je mi líto.'' Řekl jen.

Jenom jsem si povzdechla a mnula medailonek ve své ruce. Nat ke mně přistoupila a natáhla s k mé ruce, aby ji mohla chytit. Musela si stoupnout na špičky, aby to mohla udělat. Musela jsem se nad tím usmát a pak se podívala na ostatní.

,,Tak co říkáte na moji podobu?'' Zeptala jsem se nervózně.

,,Musím uznat, že pruhy ti sluší.'' Řekl Clint s úsměvem.

,,Díky?'' Řekla jsem nejistě a proměnila se zpět na člověka.

Samozřejmě mi byl oblek zase až moc velký.

,,Jak vidím musím ti vyrobit oblek.'' Ušklíbl se Tony. ,,Takový, který se neroztrhne při tvé proměně a aby ti nebyl velký při proměně zpátky na člověka.'' Dodal a zamyšleně se na mě koukal.

,,Vážně?'' Zeptala jsem se nevěřícně.

,,Vždyť si teď jednou z nás, takže ho budeš potřebovat.'' Pokrčil rameny.

,,Tony má pravdu.'' Řekla Nat a podala mi mé lidské oblečení.

,,Dobře.'' Přikývla jsem.

,,Fajn. Do týdne ho budeš mít.'' Mrkl na mě a rychlým krokem odešel.

,,Hej Naomi! Troufneš si na zápas se mnou?'' Zeptal se Clint a pozvedl obočí.

,,Energie mám ještě dost, takže jo.'' Řekla jsem a šla k ringu ve kterém už čekal Clint.

,,Varuji tě před ní Clinte. Umí se vyhnout každé ráně.'' Řekla Nat a spolu s Wandou a Stevem se na nás dívali.

,,To nějak zvládnu.'' Mávl nad tím rukou a postavil se do bojového postoje.

,,Tak schválně.'' Řekla jsem a škodolibě se usmála.

O hodinu později

,,Jak to sakra dělá?'' Zeptal se Clint, který ležel na zádech, úplně udýchaný.

,,Já to říkala.'' Usmála se Nat a pomohla mu na nohy.

,,Taky ti to šlo Clinte.'' Řekla jsem a podala mu láhev s vodou. ,,A navíc jsem skoro neútočila. Jenom jsem uhýbala.'' Dodala jsem.

,,Stejně si vyhrála o jeden bod.'' Řekl uraženě.

Protočila jsem očima a sedla si kousek dál od ostatních. Zavřela jsem oči a chvíli byla duchem nepřítomna, dokud jsem neuslyšela kroky, které se ke mně přibližovali.

,,Jsi v pohodě?'' Zeptal se mužský hlas.

Otevřela jsem oči a uviděla Stevea, jak si mě starostlivě prohlíží.

,,Ani nevím. Dnes jsem zjistila, že jsem poslední svého druhu a už nikdy svoji rodinu neuvidím.'' Pokrčila jsem rameny a postavila se. ,,Ale zvládnu to.'' Dodala jsem a obešla ho, abych mohla jít do svého pokoje si utřídit myšlenky.

Jiná I. (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat