8.

619 33 2
                                    

Bylo šest hodin večer a já pořád ležela v posteli s Aronem na břiše. Nemohla jsem se rozhodnout, jestli mám za ním opravdu jít nebo ne. Pralo se o ve mně.

Nakonec jsem sundala Arona z mého břicha a vyšla z pokoje směr Tonyho dílna. Samozřejmě jsem musela seběhnout pár schodů, abych se tam dostala. Po cestě jsem nikoho nepotkala. Ostatní, jak jsem slyšela byli v kuchyni a hlasitě se bavili.

Po chvíli jsem dorazila k Tonyho dílně. Uvnitř hrála hlasitá hudba, která byla slyšet už, když jsem byla ještě nahoře. Vešla jsem dovnitř a uviděla Tonyho, jak pracuje na svém obleku. Kvůli hlasité hudbě mě nemohl slyšet, ale já si pomalu zacpávala uši.

Všiml si mě až tehdy, když mě viděl v odrazu svého obleku. Otočil se na mě a nařídil Friday, aby hudbu vypnula.

,,Co tu děláš?'' Zeptal se mě zmateně. ,,Nemám zrovna čas a navíc nechci teď s nikým mluvit, takže odejdi.'' Dodal a otočil se zpátky k obleku.

,,Něco se s tebou děje.'' Řekla jsem a přišla k němu blíže.

,,Jsem v pohodě.'' Odbyl mě aniž by se mi podíval do očí. ,,Nemusíš si dělat starosti.''

,,Nevypadáš, že by si byl v pohodě a dlouho jsem tě neviděla.'' Trochu jsem se zamračila.

,,Ale jsem.'' Řekl a otočil se na mě. ,,Vidíš?'' Dodal a falešně se na mě usmál.

,,Ten úsměv není upřímný Tony.'' Namítla jsem. ,,Je to jenom jedna z masek, kterou používáš už od svého dětství.''

Zmateně se na mě díval a já uhnula pohledem. To jsem asi neměla říkat. Pomyslela jsem si.

,,Jak to víš? Vždyť mě ani pořádně neznáš.'' Řekl a trochu se zamračil.

,,No...umím se podívat do vzpomínek a potřebovala jsem trénovat, tak...jsem se podívala do myslí všech Avengerů.'' Řekla jsem a nervózně se zasmála. ,,Takže tě znám tak, jako bych tě znala od dětství. Platí to i u ostatních.''

,,Ty ses mi hrabala v hlavě?!'' Vyjel na mě.

,,Ano.'' Odpověděla jsem. ,,Viděla jsem všechny tvé vzpomínky a všimla si, že si neměl moc hezké dětství.''

Tony se přestal mračit a povzdechl si. Já došla k němu a postavila se vedle něho.

,,Promiň.'' Omluvila jsem se mu.

,,To je v pohodě. Tak nějak jsem tušil, že se mi jednou koukneš do hlavy.'' Řekl a trochu se na mě usmál.

,,Takže se na mě nezlobíš?'' Zeptala jsem se a nevinně se usmála.

,,Nebudu, pokud mi řekneš nějakou špínu na starouše.'' Řekl a usmál se ještě více.

Zavrtěla jsem hlavou, že mu nic neřeknu, protože nechci mít průšvih ještě u Stevea.

,,Škoda.'' Pokrčil rameny a vrátil se ke své práci.

,,Řekneš mi teda, co tě trápí?'' Zeptala jsem se ho po chvíli a podala mu nářadí.

,,S Pepper nám to nějak neklape. Stále se hádáme a taky docela špatně spím.'' Řekl a prohrábl si vlasy.

,,A kvůli čemu se hádáte?''

,,Většinou kvůli blbostem a hádka končí tak, že ona odejde do ložnice a já sem do dílny.''

,,Možná mám nápad, jak ti pomoct s Pepper.'' Řekla jsem po chvíli. Tony mě pobídl, abych pokračovala.

,,Zkuste si v klidu promluvit. Pozvi ji třeba na večeři do pěkné restaurace a tam si promluvte.'' Navrhla jsem. ,,Může jí třeba něco trápit.'' Pokrčila jsem rameny.

Jiná I. (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat