20.

353 22 2
                                    

Další den  pohled Natashy

V noci ani jeden z týmu nešel spát. Celou noc jsme hledali Naomi, ale nenašli jsme ji. Ani na městských kamerách se neobjevila. Fury si nás kvůli zmizení Naomi nechal zavolat na základnu Shieldu.

,,Na žádných kamerách se neobjevila, alespoň ne ve své podobě. Bude těžké ji najít, když umí měnit svou podobu.'' Řekl Steve Furymu, který nebyl zrovna nadšený.

,,Musíme hledat dál. Nemůžeme ji nechat jen tak běhat po městě, když svoji moc nemá pod kontrolou. Je nebezpečná.'' Poznamenal Fury a promnul si kořen nosu. ,,Nikdo z vás neví, kde by mohla být?''

,,Bohužel pane. Nikdo z nás nemá ponětí, kam by mohla jít.'' Řekla jsem a sklopila pohled.

,,Možná ji zajala Hydra.'' Řekla Wanda tiše a Fury se na ní zmateně podíval.

,,Wanda má možná pravdu. Když po ní šli i před tím, proč ne i teď?'' Souhlasil Tony, který byl celou dobu ticho.

,,Naznačujete mi snad, že by mohla být na základně Hydry?'' Zeptal Fury.

,,Možné to je.'' Ozval se Clint, který seděl vedle mě.

Fury už otevíral pusu, aby něco řekl, ale ozval se alarm a po chvíli vtrhl do místnosti jeden z agentů.

,,Pane, napadli nás agenti Hydry.'' Řekl udýchaně ve dveřích. ,,A zdá se, že slečna Naomi Brooks zvolila jinou stranu.'' Dodal.

Všichni jsme se zmateně podívali na agenta, který popadal dech.

,,Jděte a zneškodněte Naomi Brooks.'' Řekl Fury a otočil se na nás.

,,Ale, pane...''

,,To je rozkaz kapitáne! Je nebezpečná a pokud změnila stranu, nemám na výběr.''

Steve přikývl, ale viděla jsem na něm, že je jasně proti. Stejně tak ostatní, ale i tak jsme se šli připravit.

O několik minut později

Stáli jsme v zdemolované hale Shieldu a naproti nám stálo několik agentů Hydry, ale Naomi jsem nikde nezahlédla.

,,Konečně jste se objevili. To Avengers vždy tak dlouho trvá, než se ukážou?'' Zeptal se jeden, který byl úplně vepředu.

,,Kde je Naomi?'' Ignoroval Steve jeho otázku, na kterou Stark chtěl odpovědět.

,,Vaše Naomi už neexistuje. Teď je z ní něco mnohem lepšího.'' Řekl a na jeho lusknutí se vedle něj objevila Naomi, která odněkud seskočila.

Vypadala jinak. Byla sice ve své třímetrové podobě, ale nebyla to ona. Měla ostříhané vlasy nakrátko. Na sobě měla černý oblek s opaskem se znakem Hydry a na zádech jí vyčnívaly dvě katany. Tvářila se chladně. Jako kdyby nás nepoznávala.

,,Představuji vám Striped death.''

,,Co si s ní udělal? Pochybuji, že se k vám připojila dobrovolně.'' Ozval se Tony.

,,Je to hlavně vaše zásluha pane Starku. Byla sice práce ten čip vytvořit, ale funguje dokonale, ale o tom budete přesvědčený, až vás zničí.'' Řekl a všichni agenti se v tu chvíli na nás vrhli.

,,Připravte se!'' Řekl rázně Steve a připravil si svůj štít.

Když byl u mě první agent, jednoduše jsem ho složila k zemi. Ani jsem si nevšimla kde se tu vzali tak rychle agenti Shieldu, ale jsem za to ráda. Těch agentů od Hydry tu nebylo zrovna málo.

Když už jsem složila několikátého agenta, rozhlédla jsem se, jestli neuvidím Naomi, ale nikde jsem ji nezahlédla. K mému štěstí mi někdo podkopl nohy, když jsem nedávala pozor. Sakra. Rychle jsem se zvedla, ale znovu jsem skončila na zemi. Podívala jsem se na útočníka a viděla jsem Naomi, jak mi chce dát další ránu, ale já naštěstí uhnu, takže se trefí do podlahy, kde po ní zůstala pěkná prasklina.

,,No tak Naomi. To jsem já, Nat.'' Řekla jsem vlídně, ale nevnímala mě a trefila mě kopancem do břicha.

Předklonila jsem se a chytla se za břicho, ale Naomi mě popadla za krk a zvedla do vzduchu. Kopala jsem nohama, ale její stisk zesílil. Držela jsem se její ruky, ale nepomáhalo to. Najednou ji do hlavy trefil Stevův štít a pustila mě. Mohla jsem se konečně pořádně nadechnout. Naomi teď věnovala pozornost Stevovi, ale mě omráčila. To poslední, co jsem viděla bylo to, jak Naomi bojuje se Stevem.

Pohled Stevea

Když jsem konečně omráčil agent, který mi dal pěkně zabrat, zahlédl jsem, jak Naomi drží Natashu pod krkem. Hodil jsem po ní svým štítem a trefil ji do hlavy, ale neomráčilo ji to, jak jsou čekal. Místo toho se na mě otočila a vycenila zuby. Omráčila Natashu úderem do hlavy a pak se vrhla na mě.

Chvíli jsme spolu bojovali, ale pak mě telekinezí odhodila proti zdi. Když jsem se zvedl, Naomi byla pryč. Rozhlédl jsem se, ale neviděl jsem ji. Chtěl jsem jít pomoct Clintovi, kterému už došli šípy, ale agenti Shieldu na mě namířili zbraně. Nechápavě jsem se na ně díval, ale když jsem se jim podíval do očí, měli je zelené. Byli ovládnutí. Zaklel jsem pro sebe a položil štít na zem. Spoutali mi ruce a odvedli mě k ostatním.

,,Zdá se mi to nebo mají všichni zelené oči?'' Zeptal se Clint.

,,Naomi ovládla jejich mysl. Proto mají jejich oči barvu zelené.'' Řekla Wanda.

,,A nemůžeš je vrátit zpátky?'' Zeptal jsem se.

,,Nemůžu použít svoje schopnosti.'' Ukázala na kovový obojek, který měla na krku.

Povzdechl jsem si a pozoroval muže, který na začátku s námi mluvil. Za ním se objevila Naomi, která mě propalovala chladným pohledem.

,,Ani se nedivím, že jste ji chtěli dát ten čip. Ovládat tak silnou bytost je úžasné. Nic vám nemůže stát v cestě.'' Poznamenal s úsměvem.

Propaloval jsem ho nenávistným pohledem.

,,Odveďte je do cel. Můj nadřízený pak rozhodne, co s nimi.'' Řekl a kývl k agentům, aby nás odvedli.

,,Když ti odemknu ty pouta, dokážeš se dostat do skladu se zbraněmi?'' Zeptal se mě Tony potichu, když nás agenti odváděli pryč.

,, Dokážu, ale proč bych měl jít zrovna tam?'' Nechápal jsem.

,,Ve skladě jsou Clintovi šípy s elektřinou. Pokud se dokážeš dostat k Naomi a dát jí tím šípem šok do krku, čip by měl přestat fungovat.'' Vysvětlil mi.

,,Bude to fungovat?''

,,To ti jistě říct nemůžu, ale za pokus nic nedáme.''

,,Ale, co vy? Nenechám vás tu.''

,,O nás se neboj Starouši. Zvládneme to.'' Mrkl na mě a já přikývl.

Zrovna jsme stáli před místností, kde byly cely. K přístupu se požadoval kód, takže jsme zastavili. Tony mi zatím sponkou odemykal pouta. Když jsem uslyšel tiché 'cvak' vrazil jsem jednomu agentovi ránu a utíkal, jak nejrychleji jsem mohl. Slyšel jsem za sebou dupání těžkých bot a křik agentů, ať zastavím. To tak. ušklíbl jsem se.

Zahnul jsem za roh a modlil se, ať agenti běží rovně. Oddechl jsem si, když tak udělali. Ujistil jsem se, že je vzduch čistý a pak se vydal do skladu se zbraněmi. Snad má Stark pravdu a bude to fungovat.

                                                                                   ****************************

Další kapitola je tu. Vážně jsem se myslela, že ji dnes nevydám, protože už mi nějak přestává fungovat mozek. No, ale naštěstí jsem to stihla. Snad potěšila. Jako vždycky děkuji za hvězdičky a komentáře. Vážně vás zbožňuji.

Myslíte si, že Tonyho plán bude fungovat?

Vrátí se stará Naomi?

Mějte se.

Jiná I. (Avengers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat