Pohled Natashy
Zbytek týmu odešel z Tonyho dílny, ale já ještě zůstala. Tony se opíral o stůl a zamračeně pozoroval krabičku s čipem, která ležela před ním.
,,Je vidět, že sis Naomi oblíbil.'' Řekla jsem a přistoupila k němu ze strany.
,, Máš pravdu. Ta holka se mi dostala pod kůži.'' Pousmál se. ,,Štve mě, že jí to musím udělat Nat. Nezaslouží si to.''
,,To já vím Tony, ale co můžeme dělat? I kdybychom se za ní přimluvili, nepomůže to. Stejně to udělají.''
,,Kdy jí máš v plánu aplikovat ten čip?'' Zeptala jsem ho po chvíli.
,,Nejspíš zítra.'' Odpověděl mi a já přikývla.
,,Slečno Romanoff, pan Barton vás shání. Máte misi.'' Ozvala se Friday.
,,Budu muset. Zvládneš to?''
,,Neboj.'' Mrkl na mě.
Přikývla jsem a rychlým krokem jsem šla k sobě do pokoje se připravit.
Po čtyřech hodinách
S Clintem jsme se vrátili zpátky do Avengers Tower. Šla jsem rovnou do svého pokoje si dát sprchu, abych ze sebe smyla pot a špínu po náročné misi. Když jsem si zrovna myla vlasy, někdo zaklepal na moje dveře. Nereagovala jsem, protože jsem si myslela, že dotyčný odejde, ale opak byl pravdou. Po třetím zaťukání jsem vyšla ze sprchy s ručníkem omotaným kolem mého těla a cestou ke dveřím vyplýtvala celou slovní zásobu sprostých slov v ruštině.
,,Co je tak důležitého, že se nemůžu ani vysprchovat?'' Vyjela jsem na Wandu, která trochu zbledla ve tváři.
,,Promiň, že tě ruším, ale neviděla jsi náhodou Naomi? Nemůžu ji nikde najít.''
,,Před chvílí jsem přijela s Clintem z mise, takže jsem ji neviděla.''
,,Kapitán také neví, kde by mohla být.'' Řekl Vision, který prošel protější zdí.
,,Proč ji vlastně hledáte?'' Zeptala jsem se jich a přitáhla si ručník více k tělu.
,,Nikdo jí od rána neviděl a Aron je také pryč.'' Řekla Wanda se starostí v hlase.
,,Třeba se šla jenom projít a Aron šel s ní.'' Namítla jsem, i když jsem tomu moc nevěřila.
,,Nat, víš že by nám to dala vědět. Tohle se jí nepodobá.''
,,Friday?'' Zeptala jsem se.
,,Ano, slečno?'' Ozvalo se.
,,Víš, kde je Naomi?''
,,Slečna Brooks odešla z Avengers Tower před několika hodinami a ještě se nevrátila.''
,,Kam šla?'' Vyhrkla Wanda.
Friday se chvílí neozývala, ale pak : ,,Nenašla jsem ji na žádných kamerových záznamech z newyorských kamer.''
,,To není možné. Pokud vím, tak kamery jsou v New Yorku na každém rohu.'' Ozval se Vision. ,,Musela ji alespoň jedna zachytit.''
,,Spíš mě zajímá, proč se ještě nevrátila?'' Zeptala se Wanda a prohrábla si svoje vlasy.
,,Slečna Brooks uslyšela váš dnešní rozhovor v dílně pana Starka. Možná proto odešla.'' Ozvala se znovu Friday a já vytřeštila oči.
,,Ona to slyšela?!'' Vyjekla jsem až mi z toho málem ručník spadl na zem.
Před námi se objevil záznam z kamery před dílnou, kde byla Naomi a stála před dveřmi.
ČTEŠ
Jiná I. (Avengers FF)
FanfictionMám moc, která je silnější čím dál tím více a vyvíjí se. Bojím se sama sebe. Mám strach, že ublížím nevinným. Jsem neřízená střela, kterou chce vlastnit Hydra. Snažím se od lidí držet co nejdál. Co když mě, ale jednoho dne zachrání Shield před Hydro...