Ömer'in Mektubu

2.3K 228 169
                                    

Biricik Ege,

Bu gece düşüncelere dalarken Sisli pencereme geldi. Oysa evimin adresini nerden bildiğini bile bilmiyorum.

Ve sana bu mektubu yazmam gerektiğini söyledi. Şu an tam önümde beni izliyor.

Sana açıkça söylemem gereken bir şey vardı uzun zamandır fakat bir türlü söyleyemedim. Ama senin anladığını biliyordum, bu beni her gün düşündürüyordu.

Bu şehirden artık taşınıyoruz. Ve tahmin edemeyeceğin kadar uzaklara gideceğim. Seni bir daha göremeyeceğim bu dünyada. Ama bunu bilip de benden uzaklaşmanı hiç istemedim. Söyleyemedim.
Lütfen beni affet.

Seninle geçirdiğim her an o kadar değerliydi ki.. Bana beni öğrettin, dünyayı gösterdin. Gözlerimi açtın.

Ve bana kendimi keşfetmemi söylemiştin ya, o gün düşünürken sana aşık olduğumu fark ettim ben. İçimde sakladım hep. Her sözünde daha tutuldum sana. Biliyorum, kendim bile inanamadım.

Zarfın içindeki çiçekleri sorarsan eğer, bana toplayıp verdiğin yasemin demetini hatırlıyor musun? Onları kitabımın arasına koyup kuruttum. Ve şimdi sana veriyorum, o anı unutma diye.

Şimdi sana elveda demeliyim ama bu mektubu asla bir veda mektubu olarak görmeni istemiyorum. Bir gün seninle cennete karşılaşacağız. Ve ikimiz de 17 yaşında olacağız. O yüzden beni sakın unutma.

Seni seviyorum.

Ömer.

Müezzin'in Oğlu (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin