Elementary and high school

76 3 2
                                    

Na základní škole to byl boj, první stupeň nebyl moc dobrej .. jak jsem přešla do 6té třídy tak už to začalo být postupem času lepší. Začala jsem se víc se všema bavit a oni se mnou samozřejmě že jsme se někdy hádali a fakt moc ale to tak občas bývá. Měli jsme super třídního učitele do dneška vidím to jak jsme ho měli na matiku a on začal řvát že jsme úplně blbý, že na nás nemá čas a ani energii (smích) nebo když někdo byl u tabule a počítal příklad a vůbec netušil tak začal "víš co..běž si sednout" my pak už jako třída jsme se museli hrozně smát ale byl to TOP učitel. Ráda na to vzpomínám a jak se říká..vzpomínky zůstanou, myslím že už se nikdy nesejdeme jako třída což je docela smutný ale život jde dál. Jak jsem už říkala tak teď v září jsem nastoupila na střední školu, kde máme ve třídě jen 5 kluků takže plno holek ve třídě není moc dobrý..ale co .. třídu si nevybereš. Máme tam hokejistu, fotbalistu..fotbalista dobrý ale hokejista to vám řeknu to je boj (hah) ty jeho trapný kecy a podobně. A to hokej miluju skoro 6 let! :D jinak třídní učitelka je celkem v pohodě, a naše třídní krasavice jsou prostě třídní krasavice, strašný holky! (hahahaa). Ale můžu říct že jsem našla hrozně super čupřinu kterou fakt zbožňuji a přijde mi jak kdyby jsme se znali už od základky, je to taky jedna z mála holek co je z Jihlavy, je božíí. Chodíme spolu furt někam a když né tak si voláme celej den přes skype a můžu jí říct cokoliv láska moje (hahh). Na jednu stranu jsem nečekala že bych na střední škole mohla najít někoho takového jako je ona! 

My lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat