Dnešní příběh bude opět po delší době a opět bude trošku mimo to co píšu.
Snad se vám bude líbit, táák jdeme na to.. :)
Vždycky jsem chtěla na nějaký fakt veliký festival, vždycky jsem byla jen na takových těch menších. Alee vlastně od 4-6.6 byl v Hradci Králové Rock For People a já měla tu možnost jet, tak jsem samozřejmě neváhala ani minutku a hned jsem řekla že jo že pojedu. Tak jsme jeli 5.6 a mamka říkala že si lístky koupíme až na místě, ale my se ségrou jsme chtěli mít jistotu, tak jsme je rezervovali ale měli jsme si je vyzvednou do 17:00h. Jenže to my nestihli, protože v pátek jsme až teprve kolem 5 jsme vyjížděli. Noo a jak jsme tam přijeli tak už jen za parkování jsme dali 300, což bylo docela dost. Ale tak o to nešlo, šlo hlavně o dobrou zábavu a aby jsme se dobře pobavili. No tak jsme přišli na místo kde se prodávali vstupenky a ptali jsme se jako že jestli mají ještě vstupenky a oni že už jsou vyprodaný ty jednodenní za 990kč. A my byli v šoku jelikož jsme tam jeli asi hodinu a třičtvrtě, tak jsme byli docela zklamaný a to bylo asi dalších 20 lidí co ty vstupenky chtěli. Pak tam přišel ten pořadatel nebo kdo to byl a všem vysvětloval to že těm co to měli rezervovaný tak jim psal na email že ať si to rezervují znova na jiný stránce, a my tam mezi tím byli v nervech. Ale my jsme to tak rezervovaný měli tak jsme se šli ptát znova a nakonec nám 4 lístky daly, jenže to byly pořádný nervy! Pak jsme si šli akorát pro pásky na ruku a šli dovnitř. Takový veliký areál, tolik lidí, tolik dobrý muziky v jednom! Když jsme tam přišli tak už i na hlavní stage hráli Limp Bizkit, ty byly snad nejlepší z toho celého večera! Hráli super písničky, byli tak boží..když skončili tak jsme šli na druhou stage kde hráli Three Days Grace, ty byly taky moc super! A celý večer jsme zakončili poslední kapelou na hlavní stage a to byla Faith No More, některý písničky byli super! Ale jednoznačně nejlepší byli Limp Bizkit, po skončení jsme vyrazili zpátky domů do Jihlavy, což bylo někdy kolem půl jedné ráno (haha). Celý ten večer byl absolutně nejlepší! Cestou zpátky jsme asi hodinu bloudili v Pardubicích, tak jsme se domů dostali až kolem pul čtvrté ráno. Ale za ten povedený večer to stálo! Napsala bych tak zase za rok.. ale, od 3-5.7 je Rock For People Europe v Plzni tak ještě možná pojedeme na jeden den. Snad to vyjde když už budou ty prázdniny, hlavně aby bylo dobré počasí jako teď v Hradci, tak uvidíme jak to dopadne!
https://www.youtube.com/watch?v=LGnAbAzNwrs tady se můžete podívat na video z Hradce! :)
Tak se zatím mějte krásně, snad se vám zase brzy ozvu. Ale za pár týdnu už budou prázdniny tak budu přidávat kapitoly přeci jenom častěji...:)